1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    écht zuur voor je. :x Ik vraag me toch af waarom die 360's zo verkloot terug komen. Hopelijk krijg ik dit niet... :x
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou even bellen, bij mij stonden ze de eerstvolgende werkdag (vandaag) op de stoep om hem op te halen :)
     
  3. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt kans aangezien Halo 3 van MS is icm met bungie dat ze deze vergoeden. Bij mij was het COD4 die zowel MS als Activision weigeren te vergoeden... de vrouw van de klantenservice zei dat als het een MS game was geweest dat ie vergoed zou worden. heb toen een MS game geeist ter compensatie

    succes met de MS service lijn gewoon compensatie eisen!

    @ B-hero

    Gewoon nog een keer bellen bij mij werkte het ook niet met de labels via de post zijn nooit gearriveerd. heb toen een nummer gekregen wat ik aan UPS moest doorgeven!
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2008
  4. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké top! Ga ik morgen direct even bellen. Bedankt voor jullie reacties! _O_

    EDIT: Waar hebben jullie je 360 eigelijk in verpakt als ie wordt opgehaald? Gewoon in een doos met kranten of zo?
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2008
  5. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    jep in een doos met kranten. En gewoon nu nog bellen joh! Is tot 22;00 uur open daar!
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon een doos met wat bubbeltjesplastic. Je kan trouwens nu nog bellen, klantenservice is tot 22:00 open!

    /edit: whoops te laat
     
  7. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ja een neutrale doos bv met kranten
     
  8. bakkerj

    bakkerj Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Doos goed bewaard en daaar de volgende kapotte weer in teruggestuurd :+
     
  9. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, ik net gebeld:

    Hadden ze mijn adresgegevens fout genoteerd... |:-
    Nu moet ik weer vijf dagen wachten op de UPS.
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Juist, als je mazzel hebt is die er morgen ;)
     
  11. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, begin mijn xbox toch wel te missen nu :p Hij was de 14e opgehaald, kwam op zich niet heel verkeerd uit, want ik moest leren voor tentamens. Maar nu ben ik 2 dagen vrij en ga ik hem toch wel missen. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt.
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Toch wel fijn, zit vanaf donderdag te wachten op labels die ik nog steeds niet heb. Zo nog maar eens bellen. Hoop dat ik ze vandaag krijg, want dan kan ik gelijk UPS bellen, ben nu toch vrij.
     
  13. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    en het vervolg van mijn verhaal...

    net gebeld,
    in eerste instantie zij die man dat hij er niks aan kon doen, en dat ik ervoor moest zorgen dat de xbox helemaal stil stond als deze aan stond. het kwam er op neer dat ik pech had, en dat als die gerepareerd moest worden, zelf moest betalen (2 jaar garantie verlopen)

    Ben toen best boos geworden op die man, nog een keer alles verteld. Toen ging die kijken wat hij kon doen (heb het bijgehouden, stond 9 minuten in de wacht =() Vervolgens kwam die terug met het verhaal, ik moet mijn xbox weer terugsturen naar duitsland ter controle. De labels van ups moesten over de post komen, en konden niet per e-mail... dus dat duur ook weer 3 dagen.
    Er was geen mogelijkheid, omdat dit de 2e keer iin een week is om de proceduren versneld te laten verlopen.
    Vervolgens moest ik zelf terugkomen op mijn kapotte cd, deze kan ik wel vergoed krijgen, volgens een actie van microsoft, als ik voor 1 ferbruari de cd opstuur.

    Ik heb mij vervolgens nog eens beklaagd over dat ik dit echt niet vindt kunnen (in de hoop een compensatie te krijgen). maar natuurlijk konden ze er niks aan doen, en is dit uiterst ongebruikelijk. En een compensatie voor het ongemak (2 keer kapot in een week) ho maar, nee was toch vooral mijn probleem...



    edit:/ zit nu het formulier te zoeken dat ik moest printen en mee sturen met mijn dvd, maar dat staat natuurlijk weer ergens helemaal verstopt op hun site... en kan dat niet vinden, zoekfunctie, voor "dvd, cd, damage, beschadigd, kapot, krassen" leveren allemaal niets op...

    updatje maar weer:/ stond natuurlijk niet eens zo verstopt, heb het nu gevonden. Duurt 4 tot 5 weken :confused:
    hoe moeilijk kan het zijn om een dvd uit een stapel te pakken, deze in een enveloppe te doen en dan op de post te doen...
    Daar heb je toch geen 4 tot 5 weken voor nodig :{
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  14. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé ben ik weer! Dit is allemaal nieuw voor mij vandaar dat ik zoveel vraag.

    Heb net een e-mail gehad met label. Deze plak ik op mijn pakket. Ontvang ik deze ook per post?
     
  15. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, als je per mail hebt, is dat goed, gewoon ups bellen en dan 15 dagen wachten tot je hem terug krijgt...

    maar is raar daar bij service lijn...
    sommige medewerkers weigeren dat label per e-mail te versturen andere doen dat wel gewoon, en dan heb je ze tenminste ook gewoon meteen...
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    sterkte man
     
  17. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ook mijn xbox was kapot gegaan, dus hij is gisteren opgehaald (13.00uur), dus ik ga ff kijken hoe de status is, staat er nu al bij terug gezonden naar verzender? Dat kon toch nooit zo snel?
     
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is microsoft.
     
  19. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Owww dus het kan zijn dat hij vandaag of morgen al weer terug bij mij is? :0
     
  20. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf.... ze sturen je notabene een kapotte terug
    ...

    kan niet per email? bijna iedereen krijgt ze per mail!

    ik weet het, zei ik ook tegen die man, maar daar kon hij echt niet aan beginnen hoor :confused:


    Zij verkloten het bigtime en omdat ze het nu echt verkloten kan het niet versneld, logisch
    tsja het is ook zo druk in het service centre he :{
    aan wie ligt het dan he, vast niet aan de kwaliteit van de xbox zelf, nee ligt uiteraard alleen maar aan de consument :'-(


    Welke spel betreft het? Want dit geldt toch alleen voor ms games?
    gaat om halo3, die wordt zowiezo tot 1 feb. gratis vervangen


    als dit van kwaad tot erger gaat zou ik eens contact opnemen met MS Nederland Nu heb je daar, ondanks alle rotzooi, nog wat weinig redenen toe
    nou ja, compensatie is natuurlijk gewoon een extratje, opzich is dit nog wel redelijk netjes wat ze doen... alleen jammer dat ik voor de 2e keer in een week voor 15 dagen mijn xbox360 kwijt ben, en 4-5 weken mijn halo 3 kwijt ben...



    kameraad wacht al bijna een maand op een stekker die in de voeding moetis toch gewoon belachelijk... ze moeten gewoon zorgen dat ze geen achterstand oplopen, dan kunnen ze het dezelfde dag nog versturen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina