1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ze vanochtend gemaild, ik had problemen met het registreren van mijn xbox. Je kan je status checken door te bellen en je referentienummer op te geven. Je kan momenteel je status niet checken op xbox.com, en dus ook niet registreren. Bovendien kan je pas een week na verzenden je status checken (via telefoon dan). Er zijn dus wat technichal issue's op het moment :)
     
  2. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Oh maar ik heb de status via UPS bekeken, heb daar ook zo'n traceer code van en daar stond bij dat het pakketje alweer terug verzonden is naar de verzender
     
  3. bakkerj

    bakkerj Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    heb mn xbox weet terug met een "stillere" benq drive \o/ (had de hitachi).
    nog een maandje live erbij :thumbs: , nu alleen nog wachten op de wireless headset (compensatie)

    12 jan gebeld
    14 jan opgehaald door UPS
    22 jan XBOX terug\o/

    heb nu al vijf keer mn 360 opgestuurd, 1x nieuwe voeding en twee keer headset.
    totaal aan compensatie ontvangen: PDZ, 12 mnd live, 2 x 1 mnd live en straks wireless headset. 8)
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ook ff bij UPS gekeken en ik heb inderdaad ook staan 'teruggezonden naar verzender'. Als ik dan klik op 'status van pakket bekijken' staat er dat hij vanochtend om 9:55 in Duitsland is afgeveleverd.
    Oh wacht ik snap hem: onder 'teruggezonden naar verzender' staat: 'geretourneerd aan Weiterstadt DE. Verzender = Duitsland ;)

    Moest je daarvoor klagen of zeiden ze gewoon dat je dat gaat krijgen?
     
  5. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Haha ja klopt ik zie het nu ook :p
    Leek me al zo sterk dat die nu al weer op weg naar mij toe was;)
     
  6. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    wat...
    hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

    ik heb allemaal moeilijk gedaan...
    hij gaat binnen een week weer kapot, en ik krijg geen compensatie

    wat heb jij gedaan dan, voordat je dat kreeg, gewoon letterlijk gezegd, van ik eis een compensatie???
     
  7. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 22/01/2008.\o/
    Ook de 14e opgehaald door ups, nog niet binnen gehad, maar ze hebben de hele middag nog.;) Dit is mijn eerste keer dattie opgestuurd is.

    Edit: opgehaald, nieuw moederboard gekregen. Heb wel gewoon mijn eigen xbox teruggekregen, dus niet van iemand anders. Ben benieuwd, gelijk proberen.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  8. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Als ik Forza Motorsport 2 speel, en laat m even aan staan om bijv wat te drinken te pakken staat er soms disc unreadable.
    nu al 5 keer meegemaakt ofzo.
    Gelijk gecheckt of er krassen op zaten maar dat was niet het geval.
    Weet iemand wat het probleem is?
     
  9. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    hou hem eens onder een goed felle lamp...

    ik had bij mijn Halo3 eerst ook dat ik niks zag..
    toen onder een flink felle lamp gehouden (bureaulamp)

    en toen schrok ik toch wel even...
    hopen voor je dat je geen krassen hebt....
    heb je er trouwens ook last van met andere spellen, want anders zou het evt. ook aan de lezer zelf kunnen liggen ipv de discs
     
  10. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Nee heb geen last met andere spellen
    tot nu toe iig nog niet
     
  11. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zelfde. Maar alleen bij Forza2, niet bij Gears of War of skate. bijvoorbeeld. Daarom zet ik hem voortaan uit als ik pauze neem van Forza.
     
  12. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    zal het wel aan forza liggen;)
    heb je bundle copy?
     
  13. bakkerj

    bakkerj Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    PDZ heb ik half 2006 ergens gekregen nadat ik flink had geklaagd en gebeld. xbox was kapot gegaan en toen had weer een kapotte teruggehad. al met al anderhalve maand kwijt. toen heel vaak gebeld, echt boos. uiteindelijk doorverbonden met iemand die hoger stond en toen compensatie geeist. kreeg toen PDZ, maar niet van harte. Heb toen ik mn xbox eindelijk terughad nog drie/vier keer een half uur aan de telefoongehangen voordat ik eindelijk PDZ had. verder nooit meer gespeeld 8) |:-

    12 mnd. live heb ik gehad nadat mn xbox afgelopen november voor de vierde maal voor reparatie terugging. die gast aan de telefoon verbond me toen door met de 2e lijn en gaf toen heeeeeel subtiel het advies om compensatie te eisen. gedaan en toen kreeg ik de keuze: 12 mnd live, spel van microsoft of hardware.

    Wireless headset heb ik de afgelopen keer gekregen. toen de reparatie aangevraagd was wou ik eigenlijk ophangen maar bedacht ineens dat ik vorige keer ook compensatie had gekregen. toen ik het vroeg werd ik in de wacht gezet omdat ze het moesten vragen. en toen ..... ik mag je het volgende aanbieden, weer hetzelfde rijtje.

    en die 2 keer 1 mnd live krijg je tegenwoordig standaard bij een reparatie.
     
  14. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde even op de 360 spelen in de mediamarkt, wat denk je? Disc Unreadable :emo:

    Ik ben blij dat ik van het ding af ben.
     
  15. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, vanmiddag terug gehad, gelijk 3 uur lopen gamen. Nog nergens last van gehad, zit ook nieuwe dvd drive in. Hij is echt een stuk stiller, ik had eerst de Hitachi drive. Nu hopen dattie het niet meer begeeft. Alleen maar grote complimenten voor de snelle reparatie.
     
  16. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo.. Vanmiddag ups aan de deur :) Eigen met nieuw moederbord.. Hij is nu wel 2x zo luid :p
     
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS vanmiddag aan de deur en 360 meegegeven. Verwacht 'm binnen 14 dagen wel terug. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En hoe weet je dat je je eigen doos terug hebt of die van een ander?

    x
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Serienummer controleren :)
     
  19. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    K*T!! Daar was ik al bang voor! Serienummer vergeten en net de deur uit! :confused:
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Op het formulier van UPS heb je 'Customer reference number 2', dat is hetzelfde als je serienummer :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina