1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je kan beter je 360 opsturen dan vragen om een nieuwe voeding. Ik moet al een maand wachten op de stekker voor de voeding. De 360 is tegenwoordig na een week terug.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Kan nog wel wat bij, of wil je dat ik je inhaal :+

    Heb je geen vrienden die een 360 hebben ? Kan je mischien bij hun checken, stel dat het niet door die voeding komt dan moet je nog langer wachten want dan moet je hem ook nog is opsturen en wachten tot hij terug komt.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    offtopic ... maar kan het niet laten .. je loopt mijlen ver achter :+
     
  4. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat eigenlijk met die RRoD? Is dat oververhitting of iets? Ik had nou niet echt lang m'n xbox aan laten staan voordat ie een RRoD kreeg. Gelukkig heb ik nog 1 maand garantie bij de Media Markt dus zal ik wel een nieuwe krijgen. (hopelijk met Forza en Viva Piñata O-) )
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het houdt ook niet op. 31 dec gebeld voor een nieuwe stekker. Ik kan hem waarschijnlijk in de eerste week van februari verwachten. Het gaat alleen om de stekker die in de voeding moet.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sommige mensen hebben gewoon geluk @ MS =(
    Vaak genoeg gaat het wel snel en goed.

    Deze is trouwens alweer de 7e/8e van mij 8)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    M'n The Darkness CD heeft wat lichte krasjes, nu kan ik de Storyline niet verder spelen denk ik door de krasjes. Heb hem al een keer of 5 schoongemaakt met een doek maar het blijft hetzelfde. Kan ik er wat tegen doen of heb ik m'n 20 Euro verspild ? :mad:

    En het was nog eens zo'n vette game..
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Met tandpasta oppoetsen? :9 (hielp bij mijn GoW)
    En waar was ie 20 euro?
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Zou het proberen, en heb hem 2de hands gehaald. Wordt dus voor mij ook niet veel meer 2dehands kopen, eerst een game die ik niet krijg en nu een onspeelbare game. :{
     
  10. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb mijn xbox ook weer terug. Vorige week woensdag opgehaald, dus netjes op tijd. Nieuwe dvd speler en moederbord (had de 3 rode lampjes).

    Hopen dat die het nu weer even blijft doen!
     
  11. BalSjaak

    BalSjaak Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox begint een beetje crack te worden 8)(om het maar zo te formuleren ;)). Steeds als ik er een spel in doe, is de disc vies of denkt hij dat het een dvd is. Dit gebeurde mij met achtereenvolgens Halo 3, Call of Duty 4 en Assassins Creed!

    Tips?
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Dulle, mag ik je een superheld noemen ? Hij doet 't weer. Had het meteen geprobeerd, en het werkte weer. Echt super bedankt, want dit is echt een game waar ik verder moet spelen. Je bent m'n held! :+ :thumbs:
     
  13. xXxAssasinsxXx

    xXxAssasinsxXx Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, hij doet het elke keer als ik hem open doen. Maakt niet uit op welke manier, die geluid blijft maar komen. Ik ben wel blij dat tie geen krassen maakt. Anders zou et mij ook een fortuingaan koste steeds de spellen opnieuw te kopen.
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Geniaal :p Nou maar hopen dat er geen tandpastaresten in je 360 terecht komen :eek:
     
  15. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt 3 jaar garantie op een Ring of Death. Als je met de towel trick je Xbox 'maakt', en hij blijft daarna steeds vastlopen maar je krijgt geen Ring of Death, heb je géén garantie (tenzij je oorspronkelijke nog geldt). Mocht na 3 jaar jouw 'gerepareerde' 360 toch opeens een Ring of Death geven omdat het toch niet zo slim was, heb je ook geen garantie meer. Het veiligste en verstandigste is hem gewoon op te sturen. Als hij na 3 jaar kapot gaat kan je dit proberen.
     
  17. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik was het ook niet van plan te doen, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat microsoft het kan nagaan of je die "toweltrick" doet.
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat is waar, maar je garantie is in zoverre verpest dat je misschien wel een kapotte xbox hebt, geen ROD en dus geen garantie meer ;)
     
  19. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    khad t ff verkeerd gelezen. kwist niet dat het ook nog zo kan.
     
  20. Syndr0me!

    Syndr0me! Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Support

    Hallo allemaal,

    Ik wil even mede delen dat ik de xbox support echt super vind. De mensen zijn allemaal heel aardig en hebben mij goed geholpen. Ik had beschadigde spellen maar kwam er dus achter dat mijn xbox gewoon niet stabiel stond. Heb hem dus ook niet laten opsturen. Verder had ik nog 3 spellen die beschadigd waren en heb ze alle 3 kunnen vervangen op xbox.nl topservice echt waar!

    Groeten
    Syndr0me!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina