1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff heb ik nou pech of wat?:confused:

    inmiddels al meer dan 10x gebeld.

    - 1e email ontvangen, de link naar het UPS label deed het niet.
    - 2e email nooit ontvangen
    - 3e email gister nog niet binnen, ik gebeld nu alles via de post (UPS komt zelf met het label en doos)
    - Vandaag 3e email ontvangen (geannuleerd dus heb ik niks meer aan)
    - Vandaag gebeld hoe dat zat, te horen gekregen dat die post manier niet op OK was gedrukt dus nog niet bezig was.
    - Nu wachtende op de 4e email (het werkte via de email dus dat zou sneller gaan als post)

    Pfff om gek van te worde!
     
  2. Rutjes

    Rutjes Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox geeft sinds deze week ook kuren. Ik krijg dus die rode lampjes 1, 3, en 4 en ik heb de volgende code er uit kunnen halen:

    0020 (Not yet known, possibly overheating)

    Oververhitting lijkt me sterkt want ik krijg de lampjes ook wanneer mijn xbox de hele dag heeft uit gestaan 8)

    MFR Date : 2006-06-06
    Error code :
    Signaal RoF : 0020 (Not yet known, possibly overheating)
    Probleem omschrijving : De afgelopen 2 dagen kreeg ik bij het aanzetten van de xbox de rode lampjes te zien. Wanneer ik mijn xbox opnieuw opstartte waren ze verdwenen en kon ik zonder problemen gamen. Vandaag doet hij dat dus niet meer en blijven de rode lampjes branden.

    Ik heb de xbox in september 2006 gekocht maar ik lees op het forum, in tegenstelling tot wat in de garantievoorwaarden van de bijgeleverde boekjes staat, je 2 jaar garantie hebt en geen aankoopbewijs nodig hebt. Is dit dan plots gewijzigt ofzo? :{
     
  3. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    MS heeft zonet een blije klant erbij :)
    Had m'n xbox 360 v2 weken terug opgestuurd, vorige week dinsdag kwam de man van UPS aanhollen, zag ik bij het uitpakken dat die xbox een vervangXBOX was en helemaal onder de krassen zat.
    Heb vriendelijk verzocht aan MS diezelfde dag nog dat ik niet met ee nahlf kapotte xbox woiu spelen (zat echt een Giga kras op de body), de man van ups dus maar volgende dag laten langskomen.
    Dacht van nouja weer een vage andere xbox of nieuwe bodykit dat ik zal krijgen.
    Maar nee hoor! Een prachtig nieuw exemplaar met BenQ driver en nieuwste software + nog een maandje live erbij.
    Ik heb me echt verbaasd erover dat ze dit wilden doen en effectief gedaan hebben, ik ga nu effe lekker doorgaan met gamen op dit prachtdingetje :D
     
  4. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    9
    hahaha fucking mooi, ik bel net (voor de 3e keer) naar xboxsupport.
    Ze hadden mijn label niet verstuurt, stelletje slackers.
    Maar nu het mooie: Het brandalarm ging af XD Er was dus brand. Die vrouw nogal in paniek en snel de order afhandelen :p. Normaal krijg je een heel schijnheilig "bedankt voor het bellen met xbox support" maar dat was nu dus niet het geval. "Oh okay ja ik stuur de label zsm op ik moet nu ophangen tot ziens he"
    Ik had het niet meer :')
     
  5. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Hahaha prachtig! Ik had een uur geleden gebelt voor mijn reparatie (xbox) en toen was alles nog rustig en ik krijg een vervangende controller... mijn LB deed het niet meer
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    kheb soms dat als ik mijn tv even uit zet, en dan daarna terug kom, en ik zet de tv weer aan, dan start me 360 opnieuw op. Weet iemand hoe dit komt?
     
  7. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij ookal met dikke pech? Ik heb rond 13.15 WEER gebeld, kijke of de email (4e) nu aankomt, ik zal het je wel laten weten. Andersom ook please:D
     
  8. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    9
    ik heb nu gekozen voor een label per post dus kan je niet op de hoogte houden ;)

    Overigens zei de medewerkster dat de oorspronkelijke order nog niet eens geactiveert was.. vandaar dat die mail dus nooit aankwam 8-)
     
  9. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    pfffff wat een foute zeg, bij mij zei ze dat omdat de email wel aangekomen was (tog binnen de 48uur) ze het nog een keer zou proberen. en via post nog langer duurt:confused: maja dat is ook maar afwachten, wie weet heb je geluk en staat UPS morgen al op de stoep! succeS!
     
  10. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Omdat mijn xbox voor de 3e keer weg moest mocht ik uit 2 compensaties kiezen. Ik heb gekozen voor forza motersport 2 en een draadloze headset. De draadloze headset kwam vandaag binnen maar forza motersport 2 niet. Is het normaal dat ze die dingen apart versturen of horen die gelijk binnen te komen? Zo ja dan ga ik maar weer eens bellen met de helpdesk.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Je hebt twee jaar garantie op je Xbox 360. Een aankoopbewijs is niet nodig, enkel je gegevens, e-mailadres en het serienummer van je console. Ook krijg je een jaar extra garantie op een RRoD. Dit is bij jou nu ook het geval. Dus in feite heb je, als je de console verstuurd hebt en een nieuwe krijgt, drie jaar garantie.

    Ik denk dat de headsets sneller aankomen, en makkelijker worden verstuurd dan een game. Ik had mijn headsets ook altijd binnen 1 dag binnen. Forza Motorsport 2 zal vast wel eind van de week binnenkomen. Zo niet, eventjes contact opnemen met de klantenservice.
     
  12. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Wordt tijd dat die doos van mij aankomt. Ik wacht nu al bijna een week om mijn xbox te kunnen versturen.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hoezo regel je geen eigen doos dan? Gewoon even langs de locale bouwmarkt gaan ofzo.
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar maanden geleden halo ce gedownload, maar hij heeft het nooit gedaan. Ik heb er een component cabel voor nodig, maar die heb ik niet meer. Ik gebruik een vga kabel. Geven ze je punten terug voor zo iets? Ik ben nu mooi 1100 punten kwijt voor iets dat het gewoon niet doet.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Neem contact op met de Klantenservice, dan regelen zij wel wat. :)
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Microsoft bellen is het beste, bij mij kwam de doos pas na 8 dagen.
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan dat nog zo laat :)
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    tot 22:00 uur
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Edit; Hij was mij voor. ;)
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    sigh, ik heb nu de unplayable disk error, gebeld met MS net alles leuk en fijn geregeld, binnen 3 dagen komt UPS hem ophalen,

    alleen die gast zei iets van: je moet hem klaar hebben staan om te laten verzenden, betekent dat ik voor een eigen doos moet zorgen? en hem daarin moet doen.

    of zorgt ups daar voor?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina