1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Volgens mij neemt UPS welleens een doos mee, maar ik zou iig een doos klaarzetten. :)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Lijkt mij dan dat je zelf voor een doos moet zorgen. UPS zorgt daar zelf niet voor, of hij moet je verteld hebben dat er een doos naar je word gestuurd met de stickers erbij en dat je tevens je voeding erbij moet versturen. Zo niet, dan moet je zelf voor een doos zorgen denk ik. Gewoon de supermarkt inlopen, hebben ze genoeg van die dingen die ze niet meer gebruiken. :)
     
  3. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb hier standaard mijn-xbox-gaat-op-vakantie-naar-Duitsland-doos nog staan. Wat mij betreft was ie met die doos ook deze keer verstuurd. Het is echter zo dat microsoft deze keer mijn voeding ook wil hebben (ook weer zo een motie van wantrouwen) en dus zouden zij een doos sturen met de verzendsticker. Mailtje heb ik al ontvangen dat de doos onderweg is, alleen de doos is er nog niet.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dan zou ik even wachten tot eind v/d week. Mocht hij dan niet komen, even contact opnemen en een nieuwe afspraak maken en even informeren hoe het nu zit met die doos.
     
  5. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    volgens UPS is doos aangekomen, volgens xbox site wachten ze nog steeds op het aparaat:+
     
  6. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat had ik ook. Zoals je ziet is de volgende stap dat ze hem aan het repareren zijn en het duurt altijd even voordat ze daaraan beginnen. Ze hebben hem dus al wel ze zijn hem alleen nog niet aan het repareren. Komt allemaal in orde.;)
     
  7. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    zolang ik um voor de 29e trug heb:thumbs:
     
  8. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoop ik ook! Heb GTA paar dagen geleden gePREorderd ofzoiets:p voor 50 euro, ik wacht nu op mn 4e email. hopen dat het goed gaat! en hij dan weer voor de 29e terug is!
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 2 weken tot gta, telefoondude zei tegen mij dat het maximum 3 weken gaat duren,

    hopelijk is ie binnen 2 weken terug,
    nooit gedacht dat het mij zou overkomen, en dan nog wel voor de release voor gtaIV, sigh
     
  10. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Wees niet ongerust ik had em in 1 week terug. En dat was 2 week terug. Dinsdag opgestuurd de volgende dinsdag was ie terug.
     
  11. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja tot nu toe duurt het bij mij al een week, heb alleen maar pech. dus hoop dat jij gelijk gaat hebben!:D
     
  12. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    heb gta al sins juni gepre-orderd:cool:
     
  13. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, wss was je 1 van de eerste!
     
  14. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Als een spel heel ligt begint te haperen bij drukke situaties in het spel zelf, betekend dit dan dat het spel kapot aan het gaan is?
    Er zitten geen krassen op het spel waar ik het over heb dus daar kan het niet aan liggen.

    Kan dit ook aan mijn console liggen?
    Dat hij dingen niet meer snel kan laden ofzo?
    Hij is overigens net gerepareerd.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Dat is toch de framerate van die game, daar gaat je 360 niet kapot van. Je bedoelt dus als het op je beeld heel druk is met van alles en nog wat en het net lijkt of je enorme lag hebt, klopt dat ?
     
  16. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik eind vorig jaar ook met de release van Halo :mad: ik zwaar balen maar had m ook met 1,5 week terug, hoop voor je dat ie op tijd terug is!:thumbs:

     
  17. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    ook lekker zeg, ik zie nu dat ik gistermiddag 2 mailtjes heb gehad mbt het etiket. Fijn. Ik probeer de nieuwste maar....
     
  18. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Iig maar 1 etiket opplakken anders ben je je x-doos zeker kwijt 8) anders nog ff belle met die leveloze figuren van microsoft :emo:

     
  19. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies het zelfde, alleen dan vandaag! bij mij klopte ze niet! en waren het oude labels, kijk naar de datum die er op staat! en bel ff met hun! bij mij was het namelijk fout, en ik ga nu voor aanvraag nr 5:confused:
     
  20. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was de datum gewoon wel 15 april. Heb de nieuwste gebruikt en UPS gebeld, ze komen vandaag voor 17u al. Dus het lijkt me dat ie gewoon werkt.

    Edit 13:04. Iets voor 12u gebeld naar UPS, net al opgehaald!
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina