1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    Naar MicroSoft bellen.
     
  2. Jessin W

    Jessin W fuck xbox

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook, maar je zier verder niks. Als je hem opstuurt kan je pas zien dat hij geregistreerd is dacht ik.. anders moet je microsoft even bellen!
     
  3. Jessin W

    Jessin W fuck xbox

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
    HERNE-
    BOERNIG, DE 05/07/2008 03:09 VERTREKSCAN
    HERNE-
    BOERNIG, DE 04/07/2008 23:17 AANKOMSTSCAN
    FRANKFURT,
    DE 04/07/2008 20:25 VERTREKSCAN
    04/07/2008 17:17 HERKOMSTSCAN
    DE 04/07/2008 0:43 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN


    IK WIL HEM VANDAAG:p
     
  4. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Hoe laat je die headset werken?

    Ik stop em in mn controller ga COD4 spelen, maar ik hoor niks!?
    (en ja, het volume is hoog)

    Kan het misschien aan je TV liggen? dat je daar nog iets moet instellen?
    of op je xbox zelf?
     
  5. Mathijsjuh332

    Mathijsjuh332 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfew! Gelukkig! Gisteren stond er op xbox.com/support nog: "Servicecentrum wacht nog op apparaat " terwijl UPS had bevestigd de Xbox 360 al afgeleverd te hebben.
    Nou keek ik vanochtend nog 'n keer, nou staat er opeens: "Apparaat verzonden naar de klant".
    Ik heb een nieuw traceringsnummer gekregen op de xbox supportsite, die het overigens niet doet:
    " >>> UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw."
    Komt dit omdat hij nog niet opgestuurd kon worden omdat het zaterdag is?

    PS: Blijkbaar hebben ze 'm niet geprobeerd te repareren, als ik zo zie dat ze 'm de ene dag nog niet binnen hebben en 'm gelijk de volgende dag naar me toe sturen, dan lijkt het mij dat ze me een vervangende xbox geven, betekent dat dat ze mij een nieuwe sturen of zo'n tweedehandse? (Ik kan me trouwens niet voorstellen waarom ze daar zowiezo tweedehandse xboxen hebben staan)
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  6. afca_nicolaz

    afca_nicolaz Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox

    Ik heb gisteren een probleem gekregen die al veel Xbox 360 gebruikers hebben gehad. Mijn Xbox heeft krassen gemaakt op mijn cd. Ik heb daarover Microsoft gebeld en die heeft mij verteld dat ik mijn Xbox op een onstabiele plek had neergezet. Xbox heeft mij verder verteld dat als ik mijn console op een stabiele plek zal neerzetten er verder niets zal gebeuren ik heb dat gedaan en vervolgens ben ik het spel wat kapot is gegaan opnieuw gaan halen 50 euro! ik ben opnieuw gaan spelen en 5 minuten later slaat mijn Xbox vast. ik haal mijn cd eruit en.. Ja hoor weer krassen terwijl xbox mij een uur geleden had vertelt dat er niets zal gebeuren ik heb Xbox weer opgebeld en die zouden hem op komen halen nou ben ik 3 weken mijn xbox kwijt ik heb 1 cd weten om te ruilen voor een nieuwe van de winkel waar ik het spel had gehaald maar mijn andere spel waar ik 65 euro voor heb betaalt krijg ik niet vergoed. Ik heb verder ook op internet gelezen dat enkele klagers het wel voor elkaar kregen ik werd verzocht om te bellen met de technical support van het spel ik het dat nummer opgezocht achterin het boekje van het spel er staat in dat het 70 cent per minuut kost als ik dat nummer bel hoor ik dat het 80 cent kost maargoed als ik dan ook nog 12 minuten aan de lijn word gehouden en de verbinding word verbroken dan is die 9,60,- in een keer wel veel en ik vind dat heel slecht geregeld maar wat ik hellemaal slordig vind is dat ze niet even terug bellen. Kortom niemand vergoed dat spel en ik ben mijn xbox drie weken kwijt.
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, het is al een groot feit dat vele medewerkers van Microsoft nog wel eens de schuld op de eigenaar zélf schuiven (Verhalen dat de Xbox 360 op een onstabiele plek staat etc. )

    En inderdaad vervelend voor je, om zoveel geld in één keer kwijt te raken.

    Tsja, ik hoop nog dat er een happy end achter dit verhaal komt.

    Meer kan ik niet zeggen, helpen kan ook niet

    mvg Steel Dogg :+
     
  8. afca_nicolaz

    afca_nicolaz Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt ik ben heel ontevreden over de medewerkers van de technical support van gta 4 zij nemen gewoon de telefoon niet op maar het ergste vind ik nog het feit dat je van het kastje naar de muur word gestuurd bij Microsoft en dat een van de helpdesk medewerkers mij garandeerd dat als ik een nieuw spel zou halen en zou spelen dat er niets gebeurt als de xbox op een stabiele plek staat DUS WEL! nou ik heb de console niet verschoven tijdens het spelen en hij staat gewoon op de vloer ik heb nergends gelezen dat de console niet op de vloer mag staan en moe je kijken hoeveel geld je voor zo´n console betaald dan verwacht ik zeker wel dat het degelijk genoeg moet zijn om op de vloer te staan nogmaals je word van het kastje naar de muur gestuurd
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    die statussen op die site kloppen niet, lopen achter.
    ze zetten je xbox neer bij alle andere dozen die ups komt ophalen, alleen ups heeft de jouwe nog niet opgehaald, daarom doet de tracking het niet.
     
  10. wilm85

    wilm85 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand even IN DIT TOPIChttp://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=114175&page=53
    kunnen kijken want ik heb wat problemen met mijn xbox/hdtv.

    Alvast bedankt!
     
  11. Jessin W

    Jessin W fuck xbox

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje..

    Mijn xbox komt dus maandag binnen en is vervangen en nieuw.
    Ik heb alleen nog een bekraste halo 3 liggen, is het verstandig om deze nog te spelen???
    Of gaat mijn xbox naar de tering of is het niet verstandig?

    Ik hoor het graag!
     
  12. Jessin W

    Jessin W fuck xbox

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ben je een nieuwe game gaan kopen? je kon hem beter eerst ff testen
     
  13. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb overigens nog een vraagje over de klantendienst, ik heb bij reparatie over X aantal maanden mogen kiezen wat voor vergoeding ik erbij wou heb dit helaas nog steeds niet ontvangen denk je dat het waard is om terug te bellen om die vergoeding te vragen? heb het nummer nog liggen van de reparatie dat ze je geven om je zaak te kunnen opvragen
     
  14. Mathijsjuh332

    Mathijsjuh332 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow dus doordat m'n xbox zaterdagochtend gerepareerd was, of vervangen, heeft UPS 'm nog niet in de tracking staan omdat ze in 't weekend niet leveren? En dus kun je de tracking alleen checken als UPS de xbox opgehaald heeft, of heb 'k t verkeerd begrepen?

    @ Jessin W: Heb jij ook al een nieuw trackingnummer gekregen maar die 't niet doet op UPS omdat 't weekend is?
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2008
  15. Jessin W

    Jessin W fuck xbox

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanaf vrijdagnacht niks gezien maar nu staat er:

    Rotterdam, NL: WORDT AFGELEVERD

    Dus ik heb hem vanmiddag binnen ;)
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mijn verkochte 360 is ook weer terug mijn kant op. Daarmee zitten we dus al op #3. Baal er echt van als een stekker, want verder ben ik toch erg tevreden met het beestje.

    Op mijn eigen 360 loopt Naruto steeds vast na een tijdje spelen. Er zitten niet echt noemenswaardige krassen op het spel, hoogstens wat gebruikerssporen. Heeft het nut om de klantenservice hiervoor te bellen?
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb je deze problemen alleen met Naruto of ook met andere games?
     
  18. Mathijsjuh332

    Mathijsjuh332 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0

    Apart..:confused:
    Bij mij precies hetzelfde alleen mijn trackingsgegevens doen 't nog steeds niet, blijkbaar is m'n xbox nog steeds niet meegenomen door UPS en 't lijkt me sterk dat UPS 'm rond deze tijd nog ophaald willen ze nog naar NL toe, denk dus niet dat hij vandaag dus nog komt, marjah dan morgen hopelijk....
    'k ben trouwens wel zeer tevreden over de snelheid van de service, stel dat ik 'm morgen binnenkrijg heeft het slechts 1 week geduurt.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2008
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Alleen met Naruto.

    Vage is, is dat ie compleet bevriest. Geen error of wat dan ook. 360 reageert vervolgens helemaal niet meer.
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is wel raar dan, zeker aangezien je het alleen met Naruto hebt. Heb je de mogelijkheid om Naruto op een andere 360 te proberen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina