1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik doe, ik zet datum en handtekening erop en ik vouw dit gewoon zodat ze het niet zien. De code die gescand wordt moet wel zichtbaar blijven. Ze doen er volgens mij iig niet zo moeilijk over.

    Vandaag of morgen komt m'n Xbox voor de 4e keer terug uit Frankfurt, dit keer voor de RoD. Wou hem eerst gaan verkopen en van die opbrengsten een PS3 kopen, maar de line-up van de xbox spreekt me meer aan. Maar als ik 1x een RoD heb gehad, gebeurt het dan daarna nooit meer bij dezelfde xbox ?
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    maar de kans dat je dezeflde xbox terug krijgt is heeeel klein.
    ups vandaag nog niet langs geweest:mad:
    zal morgen wel worden dan.
     
  3. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik eindelijk een goeie disc drive, krijg ik dan een splinternieuwe met zo'n bagger ding erin =(.
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    nee je krijgt geen splinter nieuwe. je krijgt warschijnlijk gewoon een gerepareerde xbox
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heb nu problemen met mijn 360 en wellicht dat jullie kunnen helpen :)

    Om te beginnen, heb mijn premium vanaf kerst 2007 ;)

    De laatste week maakt hij veel meer herrie dan normaal. Eerst deed hij dit alleen bij zware spellen (mass effect, gta4 enzo) maar nou doet hij het bij elk spel.

    Ik ging net Lego Indiana Jones met een maat van me spelen (die speel ik nou al een maand probleemloos) en hij deed het gewoon goed. Na het completen van een level wilden we het volgende level doen maar bleef hij bij het laden vasthangen. Nu doet ie geen enkel level meer :confused:

    Was ook net Bioshock aan het spelen, en opeens waren alle randen helemaal blauw :confused: En toen ik afsloot was het ook in het dashboard :confused:

    Ik heb ook al de cache geleegd, maar ook dit helpt niet ;)

    Misschien dat iemand weet wat dit is? Alvast bedankt :)
     
  6. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    Microsoft service bellen. Je hebt een hardware fout dat is duidelijk na je beschrijfing. Troost u mijn is ook stuk. Moet doos morgen of maandag aankrijgen.
     
  7. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    En ja hoor, 3 rode lampen, mijn Elite van 6 maanden oud is heen gegaan :mad:
     
  8. Jessin W

    Jessin W fuck xbox

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ups langskomt moet je het even vragen en dan doen zij het voor je }:]
     
  9. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben best een beetje kwaad, mijn eerste 360 dus in Oktober 2006 kapot, kreeg een lawaaierige terug, om dat deze zo'n lawaai maakte maar een nieuwe Elite in december 2007, en nu is deze dus ook kapot.

    En ik speel er niet eens extreem veel op, gelukkig krijg je zo een andere. Als ik maar geen lawaaieriger terug krijg.
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2008
  10. Jessin W

    Jessin W fuck xbox

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet de enige, die van mij is maandag aangekomen maakt nu al krassen
     
  11. Jessin W

    Jessin W fuck xbox

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een goede console(xbox) maar xbox live en nat problemen vind ik zo'n onzin en die krassen natuurlijk.

    Zou ik microsoft kunnen vragen dat ik mijn geld terug wil of moet ik hem weer laten repareren. Tis wel irritant om telkens je xbox 2 weken op te sturen, dan speel je weer 1 dag en dan weer opsturen.
     
  12. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    De mijne is maandag opgehaald en ik kreeg gistermiddag een mailtje dat hij teruggestuurd is. Als ik hij vandaag niet bezorgd word krijg ik hem dan morgen of bezorgen ze op zaterdag niet?
     
  13. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk is op de site van UPS, daar staat (bij mij iig) de geplande afleverdatum. 1 dag lijkt me sowieso erg snel. Ik verwacht mijn Xbox elk moment terug.
     
  14. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zonet met doos gekregen voor mij Xbox 360 en zijn voedingblok en stroomkabel in te steken. Alleen probleem is bij ophaal instructie staan zo 2 prentjes. De laaste 2 prentjes bedoel ik dan op voorlaaste zie je een blad die ik totaal niet heb gekregen en die moet je invollen en in plastieke zakje steken en aan de buitenkant van de doos plakken. Maar ik heb dat dus niet gekregen dus dat moet ik niet doen?

    Dan heb ik blad gekregen waar je op moet aanduiden wat het probleem is en zo. Die moet in de doos steken neem ik aan?
     
  15. iPadrino

    iPadrino Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Man man man..., Zondag krijg ik ROD op mijn console..., ik bel naar 't supportcentrum. Verloopt allemaal vrij vlot, maandagochtend komt ups hem ophalen (was wel heel snel), heb hem vandaag vrijdag al terug (super was mijn eerste gedacht), MAAR na 20 min COD 4 je raadt het nooit jawel wederom BINGO ROD! 't is dan nog een ELITE ken jet? Dikke nest allemaal Microsoft my ass, my volgende PC GSM GAMEconsole zal van Apple zijn (hopende dat apple binnenkort met een console op de markt komt). Op de helpdesk proberen ze je te sussen met een game...? Wtf ze mogen mij tien games geven, maar als mijn 360 nie werkt ben ik der nie veel mee hé.

    Helpdesk is wel superprofessioneel, beleefd, vriendelijk en ad rem.

    Weet er iemand of een Class action mogelijk is in nederland? Anders kunnen we al onze krachten bundelen, dagen we microsoft voor de rechtbank en vragen we collectieve schadevergoeding en een nieuwe 360 voor iedereen. Want die gereviseerde toestellen..., in België is dit tegen de wet..., ze mogen dit niet doen, maar een class action in België is niet mogelijk..., iemand die weet hoe het zit met het consumentenrecht in Nederland (zal wssch niet veel verschillen aangezien het een omzetting is van een Europese RL) , en of een class action mogelijk is?
     
  16. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook, Ninja Gaiden 2 maakt me toch een geluid, alsof er een straaljager voor mijn raam langs vliegt.

    Geen idee hoe dit op te lossen is:confused:
     
  17. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen door Service te bellen. ;)
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Mijn 3e Xbox 360 is net gesneuveld :mad:
    Deze keer mijn Elite bouwjaar 26-07-2007 (9maanden gebruikt) die een hardware failure heeft.
    Iemand enig idee of ze bij het repaircenter mijn savegames over kunnen zetten?
     
  19. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een Hardware failure vragen ze je harde schijf niet. Alleen je Xbox 360 console. De rest mag thuis blijven :)
     
  20. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de xbox het ook niet doet zonder de Harddisk erop, dan gewoon de harddisk houden en de X360 terug sturen zonder harddisk. Heb ik de eerste keer ook gedaan, en ga ik nu weer doen. Wil mijn savegames niet kwijt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina