1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    - vouwen op de lijn
    - aan de achterkant (niet zichtbaar meer dan) je handtekening in het daarvoor bestemd veldje
    - aan de voorkant de naw e.d. zoals ze gedrukt zijn laten zien

    ps. handig om het andere document altijd te laten ondertekenen door de chauffeur!
     
  2. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook namens HybridTheory85, dank! :)
     
  3. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:Jaaaa!!!! het label is er. Vanavond wordt de doos opgehaald. Vanmiddag even UPS een ophaalverzoek ingevuld. Kwartier na verzenden stond er al iemand bij mijn voordeur, ik mooi nog op kantoor... service kan soms wel eens doorschieten. Was geen probleem komen ze terug in de tijd dat ik heb aangegeven.
    Vanaf vanavond kan het grote wachten beginnen. Moet WoW toch nog even in zijn doosje blijven.

    Ben benieuwd wie van ons zijn xdoos (of een vervangende) terug heeft. Hmmm..: xdoosrace !?
    Pjotrski, HybridTheory85, (ik) wie nog? ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2008
  4. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb UPS gebeld voor een afspraak en die zeiden dat er na 16u niet opgehaald kon worden. Mijn doos wordt morgen opgehaald vanaf werk.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze halen hem bij mogen om 1400 op. Maar het heeft toch 5 dagen geduurd voordat dit allemaal geregeld is, dat vind ik persoonlijk wel jammer. Ik heb Vrijdag voor het eerst gebeld rond het middaguur dus ik hoopte dat ik de volgende dag UPS kon bellen en dat ik de lables binnen had maar dat heeft dus 4 dagen extra geduurd, dat vind ik persoonlijk wel minder.
     
  6. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's wel heel vreemd. Immers de 'invuloefening' op hun site geeft ruimere mogelijkheden aan. De chauffeur die ik aan de telefoon had maakte er in ieder geval geen punt van. Hij gaf aan dat hij na vijven dan wel even voorbij kwam...

    Update: 17.02u
    xdoos opgehaald door UPS.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2008
  7. bassar

    bassar Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is het probleem ook:lol: die xbox wil helemaal niet aan meer en vamorgen werd ik wakker toen stond hij wel aan maar geen een lampje op de xbox zelf brandde en controller had nog steeds 4 knipperende lampjes:'-(
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je misschien een download aanstaan op je xbox?
     
  9. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... download complete. Systeemsoftware laadt en hoppa een vastloper. (zou natuurlijk kunnen). Alles maar dan ook werkelijk alles loskoppelen en vervolgens weer van voor af aan beginnen (?). Dat is wat ik als eerste zou doen. Wil het daarna weer niet dan toch maar bellen met support lijkt me.

    update: 1702u stond UPS voor de deur - Avond meneer! en weg is mijn xdoos _0/
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Kan het zo zijn dat met een Error 74 je console binnen 1 week terug kan krijgen? Dus geen RROD......... Want ze zijn 'm eergister kopen ophalen en heb net een bericht gekregen dat me xdoos net aan de beurt is voor de reparatie.
     
  11. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox 360 is 25 nov opgehaald door ups en zonnet weer bezorg bij mij thuis binnen 8 dagen dus weer trug een goeie service dus keer er ook nog een maand gold live bij
     
  12. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Das inderdaad heel vreemd, ik ben zelf UPS chauffeur, maar wij kunnen ophaalopdrachten binnenkrijgen tot 17.00 :confused:
     
  13. Acid Bath

    Acid Bath Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurt het ongeveer tot MS contact op neemt na het aanvragen van een 360 reparatie via de xbox.nl site?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    +/- 5 dagen
     
  15. Acid Bath

    Acid Bath Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt!
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Je kan ze toch ook zelf bellen of ben ik nou zo gek?

    Toen mijn xdoos zaterdag stuk ging, heb ik ze gebeld en alles doorgegeven, en toen kreeg ik maandag me labels en me xdoos werd opgehaald.
     
  17. Skydark

    Skydark Just play more

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 geeft als ik hem opstart de beruchte rrod, maar als ik hem dan uitzet en weer aanzet is er niks aan de hand?
    En zo gaat het iedere dag. Nu al sinds september toen ik hem kocht.

    Als ik online een reparatie aanvraag sturen ze dan een doos naar mij toe of moet ik die zelf regelen?
     
  18. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    die moet je zelf regelen helaas..
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Me xbox is net opgehaald. De chauffeur had zelf ook een label bij zich, maar ik had die van mij al uitgeprint en opgeplakt, het was gelukkig hetzelfde label dus het was goed zo.
     
  20. Acid Bath

    Acid Bath Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze gebeld maar toen ik in de telefonische wachtrij zat vertelde een opgenomen vrouwenstem dat je voor reparatie aanvragen naar de xbox.nl site moet, dat heb ik dus gedaan. Nog geen reactie terug gehad dus ik ga ze maar bellen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina