1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dubbeldekker

    dubbeldekker Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt helemaal gek van m'n xbox. Hij loopt echt achter elkaar vast. Met Forza 2, The Darkness, GTA IV etc. etc. Het beeld blijf hangen en het geluid valt weg en dan kan ik m'n xbox weeer opnieuw opstarten. Heb het cache al opgeschoond maar dit helpt ook niet. Microsoft wil dat ik hun opbel want via de mail kunnen ze me niet helpen. Maar ik heb geen zin om m'n xbox op te sturen en weken zonder te zitten want hij is niet echt stuk, loopt alleen telkens vast.
     
  2. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Het duurt vaak maar net iets meer dan een week. Ik zou toch even bellen, want nu heb je er ook geen plezier van. Dan heb je hem waarschijnlijk voor je kerstvakantie weer terug.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2008
  3. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de cache leeg "truuk" dan ook geprobeerd in jou niet-ROD geval?

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=113210&highlight=cache
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    FRANKFURT,
    DE 08/12/2008 8:08 RETOUR NAAR ZENDER

    God, dat gaat snel. Naja hij is er nog niet. Maar als die deze week al terug komt zou dat erg snel zijn.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij mij kan ik alleen bij UPS kijken. Want als ik op service.xbox.com kijk en me servicenummer invoer zegt die steeds dat die hem niet kent.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Kan zijn dat je je postcode verkeerd invoert. Als je bijvoorbeeld 2749HJ invult zal het fout gaan. Het moet 2749 HJ zijn, met een spatie er tussen dus. Kwam ik zelf ook pas later achter.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat dat updaten altijd zo sloom op service.xbox.com? Want hij is vrijdag afgeleverd door je UPS in Frankfurt. Maar op service.xbox.com staat "Servicecentrum wacht nog op apparaat"
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  8. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij kwam ook vrijdag aan en staats sinds maandag op ontvangen. Ik neem aan dat de update gewoon langzaam/onregelmatig is en dat jouw xbox even ver is als de mijne. Als mijn status verandert, laat ik het hier wel even weten :)
     
  9. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Er scheelt iets aan je grafiche kaart. Je kan hem beste laten ophalen. Want hij zal vroeg of laat 3 rode lampjes weergeven.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bij een telefooncentrale is er altijd een hogere graad support aanwezig, en als je daar naar vraagt zal je die ook wel aan de lijn krijgen ;)

    Als je een brief stuurt naar het adres van MS zal die ook wel linea recta door de papierversnipperaar gaan :+
     
  11. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een non hardware related vraagje, weet iemand toevallig of de Xbox helpdesk er uit ligt? Op het nummer wat ik bel (0800 0233894) krijg ik direct een ingesprektoon te horen. Ik bel via een vaste lijn, en kan wel gewoon andere nummers bellen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon een paar keer achter elkaar bellen, dan lukt het wel. Was vorige week ook steeds gewoon iets van 3 keer bellen en dan kom je er wel doorheen.
     
  13. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dan blijf ik het even proberen. Thx.
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Nu alweer een stap verder:

    GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / PKT AANGEB AAN IN-/UITKLARINGSINSTANTIE

    dan komt die toch deze kant weer op? Ik hoop dat ik hem voor het weekend nog terug heb! Alleen bij UPS zijn ze sneller dan bij service.xbox.com ofzo? Bij UPS al weer op terugreis bij service net aangekomen :+
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kreeg je eigenlijk een mailtje met een nieuwe trackinnummer van UPS.

    Bij mij staat er nu dit, dus volgens mij komt die ook al terug.

    HERNE-BOERNIG,
    DE 09/12/2008 8:20 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / PKT AANGEB AAN IN-/UITKLARINGSINSTANTIE
    09/12/2008 8:20 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / VRIJG DR IN-/UITKL INST. NU IN-TRANSIT
    FRANKFURT,
    DE 05/12/2008 8:32 AFGELEVERD
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Je krijgt geen mailtjes meer. Maar hij zal nog niet terug komen Hybrid, dat is de tracking van de heenweg lijkt mij ? Zoja, via daar kan je niet zien of hij terug komt. Dat moet via service.xbox.com, daar staat dan een andere tracking die voor de terugreis is, mocht die er nog niet zijn dan is je Xbox nog niet terug naar je huis verzonden. Same voor Zeepsop. :)
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ok, dan wacht ik nog netjes :) Hou het nog wel vol, thanks!

    Dit staat er nu bij beide tracking nummers:

    HERNE-BOERNIG,
    DE 09/12/2008 8:20 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / PKT AANGEB AAN IN-/UITKLARINGSINSTANTIE
    09/12/2008 8:20 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / VRIJG DR IN-/UITKL INST. NU IN-TRANSIT
    FRANKFURT,
    DE 08/12/2008 8:08 RETOUR NAAR ZENDER
    08/12/2008 7:59 WORDT AFGELEVERD
    FRANKFURT,
    DE 06/12/2008 5:22 AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 06/12/2008 2:27 VERTREKSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 05/12/2008 22:49 AANKOMSTSCAN
    APELDOORN,
    NL 05/12/2008 20:30 VERTREKSCAN
    05/12/2008 15:22 AFHAALSCAN
    APELDOORN,
    NL 04/12/2008 11:23 VERZENDETIKET RETOURSERVICE IS ACHTERGEBLEVEN BIJ ONTVANGER ZENDING.
    DE 03/12/2008 6:17 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Oh, dat is raar. Dan is hij wel onderweg lijkt mij. Bij mij had ik namelijk een aparte tracking voor de heenweg en een voor de terugweg. Wat staat er bij service.xbox.com bij die opties. Mhm, denk maar dat je nog even moet wachten, beetje raar. :+
     
  19. Cremy

    Cremy Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik dacht zojuist bij mijzelf ''Hey, misschien krijg ik zo wel een RROD''. En ja hoor, opeens loopt me beeld vast.

    http://img146.imageshack.us/my.php?image=redringof******qy0.jpg

    Maargoed, het rare is. Nadat ik de superkwaliteit foto''s had gemaakt zette ik mijn XBOX weer opnieuw aan. En tot mijn verbazing deed alles het gewoon, bij de meeste mensen loopt hij weer vast als je een spel gaat spelen, maar ik heb net in 5 minuten ff een potje tennis gespeelt en alles ging vlekkeloos.

    Wat is het verstandigste om te doen? Opsturen of houden?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kwestie van tijd. Bij mij deed die het nog een dag en toen was het helemaal afgelopen. Dus je kan beter gaan bellen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina