1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Je foto doet het niet. Al denk ik dat het een kwestie van tijd is voor dat je een RROD krijgt. Ik kreeg ook in de begin van de middag een vastloper, hele middag nog gegamed maar tegen de avond aan begon hij steeds vast te lopen en uiteindelijk kreeg ik de o zo mooie en legendarische RROD. ;)
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Lol, nu op service.xbox.com in de 3e fase. Heb vandaag de eerste 3 fases gezien :+ naja zolang ik hem maar terug krijg.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het lijkt wel of je steeds op mijn account kijkt, want bij mij zijn er ook al 3 fases op 1 dag voorbij gekomen. ;)
     
  4. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zouden naar mij een doos sturen omdat ze denken dat mijn vorig gerepareerde xbox die hun naar mij hadden gestuurd (die het maar 2 dagen uit hield en weer een RROD kreeg) niet goed was?
    maar nu 3 dagen geleden gebeld en nog steeds niks ontvangen
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    4 December ging mijn XBox ook stuk, s'avonds 9 uur XBox service gebeld en 5 December s'ochtends via internet een afspraak gemaakt. Middag's 1 uur stond UPS al voor de deur, dat was een vlotte buisiness.

    Heb zojuist mail ontvangen dat mijn XBox is ontvangen in Duitsland...

    Mijn vraag is echter, krijg je hier geen enige vorm van vergoeding voor? Het is toch niet mijn schuld dat dat ding kapot gaat? En gezien het een bekend probleem is, kunnen mensen niet zorgen dat ze hier een vergoeding voor krijgen?

    Ik vind Microsoft heel leuk lief en aardig (Kuch) en ze proberen dit naar mijn inziens redelijk op te lossen... Maar ik wil mijn XBox helemaal niet kwijt, al is het maar een week... Ik krijg trillende handen en heb hoofdpijn, voel me verkouden ziek zwak en misselijk en heb vandaag vrij genomen van stage. Dit zou toch helemaal niet mogen :mad:!

    Ik kijk elke dag nog even naar mijn XBox en naar de lege plaats voor het slapen gaan, het forum bied ook wel ondersteuning, maar al die games die binnenkomen en niet gespeeld kunnen worden, die hebben toch ook een leven. Wat moeten die games wel niet van mij denken?

    R.I.P. buddy:
    [​IMG]
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Je krijgt meestal een maand Xbox Live als vergoeding dacht ik.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Mocht hij vandaag nog niet zijn binnengekomen, dan kan je beter de service weer even bellen.

    Een maand Xbox Live zit er altijd standaard bij ja. In Maart 2008 kreeg ik Forza 2 gratis, omdat ik daar over zeikte via de telefoon. Gewoon vragen of je een compensatie kan krijgen. Al weet ik niet of ze dit nu nog doen.
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als het je eerste RRoD is kan je weinig klagen vind ik.. Als het je tweede of derde is kan ik me voorstellen dat je wat extra's wil. De service van MS blijft goed, je bent hem hooguit een of twee weken kwijt. Wees blij dat je geen kapotte HP Laptop heb, want die ben je zo een maand kwijt!
     
  9. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Mijn oude Premium wordt dus vervangen door een nieuwe met HDMI. Dat is als het goed is dus een 175w 360.

    Maar nu heb ik nog de voeding van die andere 360. 203 of 230 w geloof ik. Het lijkt me dat als de voeding past op de 360 dat het ook gewoon kan. 360 gebruikt tot die 175w.

    Maar zou het verschil in watt problemen kunnen geven? Of kan het gewoon prima zoals ik vermoed?
     
  10. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je dat je er 1 met HDMI krijgt? Normaal krijgt iedereen die een xbox opstuurt zonder HDMI er ook 1 zonder HDMI terug, namelijk het Opus type (Falcon zonder HDMI).

    Dit type werkt zonder problemen op de oude voeding.


    edit: Ik ziet net op service.xbox.com dat mijn serienummer is veranderd. Krijg dus een andere xbox terug! Eentje uit week 43 van 2008 aan het nummer te zien!
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2008
  11. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal wel niet aangezien de compensatie werd weggegeven omdat de XBox toen in eens 20 dagen weg bleef...
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Binnen een week ( Oké 2 weken, had mijn 360 in een week maar had verkeerde voeding dus dat duurde ook een week ) had ik hem terug, lijkt me niet dat het daardoor komt dus.

    Je kan het opzich altijd proberen, maar dacht laatst nog hier gelezen te hebben dat ze dat niet meer doen.
     
  13. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ging ik vanuit eigenlijk, mijn serienummer is namelijk ook veranderd. Die van mij komt nu uit wk 41 dit jaar. Maar daar zit dus geen HDMI op?

    Ik speel met een VGA-kabel, dus veel maakt het mij niet uit. Ging me meer om nieuwe 360 -> op oude voeding.

    Dat kan dus prima op het Opus type, maar ook op andere nieuwe 360's?
     
  14. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    MS stuurt jou een xbox terug die werkt op je voeding. Anders zouden ze je oude terugvragen en/of een nieuwe toesturen. Dat is hun verantwoordelijkheid bij reparatie.

    Voor wat betreft nieuwe 360's. Ik weet het niet, als de power plug past kan het werken. Het kan geen kwaad als een voeding 203W is en het apparaat maar 175W vraagt; in theorie. Het kan ook zijn dat je Xbox dan een foutmelding geeft.
     
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Proberen kan altijd maar kinderen die vragen......
     
  16. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dat is duidelijk. Bedankt, ik laat het hier wel weten wat ik binnen krijg.

    Is voor mij nieuw trouwens dat Opus type, ik dacht dat ze gewoon een nieuwe (dus Falcon met HDMI) terug zouden sturen. Ook weer wat geleerd.
     
  17. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb gister eindelijk me Xbox 360 Elite terug gekregen, heb ook een gratis zwarte Headset kado erbij gekregen en 1 maand goldmember kaart.....

    Het duurde ongeveer in totaal 8 dagen.

    Kan eindelijk weer gamen, laterssssssss
     
  18. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de UPS site staat er dit:

    FRANKFURT,
    DE 10/12/2008 3:35 VERTREKSCAN
    10/12/2008 3:01 AFGELEVERD
    10/12/2008 0:17 AANKOMSTSCAN


    BRUSSELS,
    BE 09/12/2008 18:52 VERTREKSCAN
    09/12/2008 17:58 HERKOMSTSCAN
    09/12/2008 16:58 AFHAALSCAN

    DE 08/12/2008 8:14 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN


    Wil dit nu zeggen dat hij naar het Repair centrum wordt gebracht?:eek:
    Want dat zou wel héél snel zijn
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2008
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Snel?
    Overnight UPS service heet dat :cool:
     
  20. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    De status staat al een poosje op 'uitzondering' en dit is de status van het pakket:
    FRANKFURT,
    DE 09/12/2008 13:27 DE GEKOZEN SERVICE IS NIET BESCHIKBAAR VOOR HET BESTEMMINGSADRES / NIV VERLAAGD, NAAR GEADRESSEERDE VERZONDEN, GEKOZEN SERVICE NIET BESCHIKBAAR
    DE 09/12/2008 7:14 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

    Iemand een idee wat ik moet doen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina