1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze geven je gewoon een andere xbox hoor 8)
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Andere xbox maakt me niet zoveel uit maar wil natuurlijk wel eentje rond de zelfde productiedatum, niet dat ik eentje uit 2007 ofzo terugkrijg O-). En worden de chips erin btw ook vervangen ofniet? Want ik had eerst een Falcon-chipset volgens mij, betekend dit dat ik nu een Jasper-chipset kan krijgen?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Volgens mij krijg je gewoon een Xbox met de nieuwste shit erin, en ook met een nieuwe datum. In ieder geval, volgens mij. Want dat lees ik altijd. :+
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee meestal niet. Maar je krijgt wel sowieso een Falcon terug als je die eerst ook al had ;)
     
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Kewl.

    Bij mij werkten trouwens de track&trace code van UPS niet en volgens xbox.com klopt m'n servicenummer ook niet, terwijl ik wel de goede code intik 8). Nu moet ik klikken op geregistreerde apparaten en vandaar kan ik het zien.

    E: LOL! De nieuwe track&trace code die ik via xbox.com heb werkt ook niet xD.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2009
  6. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    ehj kerels..kheb een probleempje
    mijn xbox is weer eens kapot, en deze keer is het geen ring of death, maar kapotte videokaart
    ik ben al over de 2 jaar garantie heen, betekent dat dat ik ergens voor moet betalen als ik hem opstuur? en hoeveel voor mensen die hier ervaring mee hebben?

    gr
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    gisteren het lijkje weg gebracht
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon bellen, de E74 error heeft ook 3 jaar garantie tegenwoordig :thumbs:
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Status tot nu toe:

    Location Date Local Time Description
    FRANKFURT,
    DE 30/06/2009 8:32 DELIVERED
    30/06/2009 8:22 OUT FOR DELIVERY
    HERNE-BOERNIG,
    DE 30/06/2009 7:35 REGISTERED WITH CLEARING AGENCY / SHIPMENT SUBMITTED TO CLEARING AGENCY
    30/06/2009 7:35 REGISTERED WITH CLEARING AGENCY / RELEASED BY CLR AGENCY. NOW IN-TRANSIT
    FRANKFURT,
    DE 30/06/2009 5:40 ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 30/06/2009 2:39 DEPARTURE SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 29/06/2009 23:46 ARRIVAL SCAN
    UTRECHT,
    NL 29/06/2009 21:15 DEPARTURE SCAN
    29/06/2009 16:13 COLLECTION SCAN
    DE 26/06/2009 19:00 BILLING INFORMATION RECEIVED
     
  10. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Zeg ik net tegen mijn pa dat mijn xbox vanochtend om half 7 uit Apeldoorn is vertrokken en dat ik hem dus wel snel terug zal hebben. Ga ik even naar buiten om te roken en na 3 minuten komt er een ups busje aangereden. Timing van die lui is altijd mooi.:+
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik belde ze gisteren. Zeggen ze, kunnen we hem gelijk ophalen? Zeg ik , nee moet eerst doos regelen nog en het scan formulier printen.

    Ok, tussen 4 en 6 dan? Ja is goed.

    Staat hij er om half 3 :confused:

    maargoed hij zou vandaag nog een keer komen want tussen 4 en 6 ging niet meer lukken.
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom werkt jullie track & trace code wel en de mijne niet 8).

    E: Hij doet het nu wel, moet me wel ff registreren voor uitgebreide details.
    E: Heb m'n klantennummer nodig voor uitgebreide details, waar kan ik die vinden?
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2009
  13. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat gister ook me x box stuk krijg een ring of death na bijna 2 jaar:confused: is nou al de 3 de keer pfff
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    zou het aan het warme weer liggen? Heb altijd het idee dat meer members rond/in de zomer RROD krijgen
     
  15. Schizo007nl

    Schizo007nl Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Gevolg van warm weer is dat de kamertemperatuur ook vaak hoger ligt, en wanneer de xbox niet voldoende afgekoeld kan worden resulteert dat dus in een hogere omgevingstemperatuur en is de kans op een RROD groter.. het ligt dus niet per definitie aan het weer.. :) toch kan het een factor zijn die meespeelt in het gehele proces! ;)
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Net bij mn tweede Xbox ring of death gehad.
    Komt denk ik sws wel door het warme weer want twas hier echt snikheet in mijn kamer.
    Had al 2 week ofzo niet meer ge-gamed. Gister eventjes FIFA waarbij hij al vastliep..
    Vandaag liep hij nog eens vast op Gears en toen ik na het eten weer boven kwam was hij helemaal vast.
    Opnieuw opgestart en toen hup ring of death. Nu doet die fakkin site van Microsoft het momenteel niet, dus kan geen reparatie aanvragen..

    Moet je eigenlijk een kopie van de bon erbij doen?
    Weet niet zeker meer of ik aankoopsbon heb, maargoed zullen zien.

    Vraagje: Moet ik alle licenties van Arcade Games enzo overzetten of niet? Hoeft in principe toch niet aangezien ik mn harde schijf houdt?
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2009
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hebt je aankoopsbon niet nodig. :)
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Die site heb je toch helemaal niet nodig? Ik heb gewoon gebeld en het dus telefonisch geregeld.

    Je moet inderdaad de HDD niet meesturen. Echter: die licenties staan daar niet op, maar zijn ook aan je xbox gelinkt.
    Als je na reparatie dezelfde xbox terug krijgt is er niets aan de hand. Krijg je een andere xbox, dan hebben zij die licentie-overdracht al geregeld.

    Koop je echter een andere xbox en zet je daar je oude hdd op, dan moet je die licentie overdracht nog wèl doen, anders kan je de arcade games alleen spelen als je op Live zit.

    Ik moet er eigenlijk ook nog 2 of 3 overzetten, maar heb dit nog niet gedaan.
     
  19. chrisnuldertien

    chrisnuldertien Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    naja je krijgt niet altijd het nieuwste terug,, ik zat 2 maanden geleden met een E74 en heb nu een zephyr moederbordje er in zitten. wel met 2 heatsinks.
    Gebruik nu voor de zekerheid mijn intercooler TS ben als de dood dat er weer iets gebeurd natuurlijk ;)
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n 360 terug maar ik schrok wel ff, toen ik online wou gaan met Gears 2/Halo 3 begon hij steeds te flippen wanneer ik naar een match zat te zoeken en startte hij steeds opnieuw op. Daarna deed hij het wel gelukkig O-).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina