1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    eerste keer wass bij mij vorig jaar mei. vrijdag opgestuurd met ups, vrijdag erop terug. moederbord was vervangen

    tweede keer was vorige week. donderdag bij ups afgegeven, woensdag terug. nieuwe xbox gekregen.
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    WooT!

    Das veel sneller dan ik dacht :) Zou wel flex zijn, want dan heb ik hem voor batman terug :)
     
  3. Nordin

    Nordin Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox is al teruggestuurd en heb een trackingcode gekregen maar als ik die invoer dan is het van een ander pakketje dat al in mei 2008 is afgeleverd in engeland ofzo is er een manier om aan de goede code te komen?
     
  4. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mijn xbox opsturen, maar ik heb toch nog even een vraagje.
    Mijn videokaart is kapot kreeg ik van forumgebruikers te horen,
    valt dit ook onder de 3-jarige garantie?
    Mijn 2-jarige garantie verliep in november.
    Bij het aanvragen van een reparatie staat er dit:

    Hoewel de garantie voor uw console mogelijk is verlopen, komt u mogelijk toch in aanmerking voor een gratis reparatie als er drie rode lampjes knipperen of als het E74-foutbericht wordt weergegeven op u televisie en de oorspronkelijke aanschafdatum van de console minder dan drie jaar geleden is.

    **Opmerking**
    Als u hierboven voor Ja kiest, controleren we bij ontvangst of op uw console een algemene hardwarefout is opgetreden die gepaard gaat met drie knipperende lampjes of het E74-foutbericht. Als dit niet het geval blijkt te zijn, sturen we de console mogelijk naar u terug zonder dat deze is gerepareerd.

    Ik krijg dus niet het E74-foutbericht, maar ik heb wel een algemene hardwarefout,
    aangezien mijn videokaart kapot is.
    Dus zal ik selecteren dat ik een E74 error heb en het erop wagen dat ik hem ongerepareerd terugkrijg, of zal ik nee selecteren en betalen voor mn reparatie?

    Mvg
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Alleen als je een algemene hardwarefout hebt die gepaard gaat met de RROD of een E74 code mag je ja kiezen. Maar eigenlijk heb je niets te verliezen :+
     
  6. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Nordin: UPS bellen.

    @ Xbneo : bel gewoon de helpdesk. die gasten zijn best aardig en dan weet je gelijk meer.
     
  7. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed zal ik doen, bedankt voor tips
     
  8. Louisvr

    Louisvr Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb GTA : San Andreas gekocht op live,maar er komt nu telkens te staan cant download this game.Ik heb in de tussentijd gewoon Shadow Complex gedownload maar daar heb ik geen problemen mee gehad.Hoe kan ik dit oplossen ? Vind het een beetje zonde als ik 1200 punten voor niks heb uitgegeven.
     
  9. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    KLOTE!
    helpdesk opgebeld, en ALLEEN met E74 melding of RRoD krijg je 3 jaar garantie
    buiten de garantie kost het 89 euro om te reparen inc verzendkosten en je krijgt een jaar garantie

    kdenk dat ik dan toch maar voor de nieuwe xbox ga, of 2e hands, ben ik al goedkoper uit
    en laat ik mn huidige xbox wel particulier repareren ofzo
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan zeg je dat je wel een RROD of E74 hebt. In het ergste geval krijg je hem ongerepareerd terug.
     
  11. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Weet er iemand iets over reparatiekosten?
    Ik heb een E74 fout, maar geen garantie.

    Iemand enig idee hoeveel eurootjes dat zal gaan kosten?
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Standaard reparatie kosten zijn volgens mij € 99
     
  13. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie pagina 95
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Mijn Xbox is vandaag opgestuurd vanuit Duitsland?

    Hoelang duurt het dan voordat het hier is?
     
  15. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is verschillend..mijn xbox is toevallig vorige week donderdag opgehaald en was dinsdag weer terug:). Echter was mijn opgestuurde xbox in dusdanig slechte staat, dat ik er een andere voor heb terug gekregen. Works perfect though.

    Bye
     
  16. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    zal je hem waarschijnlijk maandag of dinsdag hebben

    ik denk dat M$ dit nu steeds meer doet, ik heb ook een nieuwe teruggekregen. waarschijnlijk hebben ze gewoon gedacht dat het beter is om een nieuwe op te sturen met nieuwste hardware. scheelt voor hun ook in de kosten als hij nu langer meegaat.
     
  17. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
    Zojuist achter elkaar meerdere vastlopers gehad. Ik heb net mijn system cache opgeschoond en daarna begon het gedonder. Bij het opstarten bleef het Xbox logo hangen en hoorde ik een soort piep. Opnieuw opgestart zonder HDD, ging goed. Daarna weer opnieuw opgestart met HDD en na enkele seconden in het menu, loopt 'ie weer vast. Hoor dan soms een 'krakend' geluidje voordat 'ie vastloopt.

    Zijn er nog dingen die ik kan proberen om mijn Xbox nog normaal op te kunnen starten?
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik download net de DLC die er is voor overlord 2. In het hoofdmenu zelf. Na de download kom ik weer in het hoofdmenu, en selecteer ik continue en realiseer dat in het spel nog niet de content is geopend. Dus ik druk op 'xbox guide button' en druk op 'y' om naar het xboxdashbord te gaan.

    Probeer ik het spel weer te starten, komt er een pop-up dat hij het spel niet herkent. Dus ik doe mijn discladen op en weer dicht. En nu zit hij de cd niet eens meer zitten..

    Minuten geleden deed hij het nog, heb hem niet eens uit de laden gehaald.

    ____
    Wat kan ik doen?? Ik heb mijn cache geleegd, niks helpt.
    Moet ik zeker weer bellen? Voor een nieuwe cd of iets?
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    DLC ook al even weggegooid?
     
  20. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Mss nog ff een andere game uitproberen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina