1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bellen met MS en daar registreren, mij is het ook nooit gelukt via internet..
     
  2. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen zaterdag overleed weer eens een xbox van ons, (we hebben er hier thuis 3 staan dus dat komt nog wel eens voor) deze was pas 2 keer eerder kapot geweest.

    Zondag de helpdeks gebeld, maandag opgehaald door UPS (ze kennen ons al) en vandaag al weer terug. Razend snel dus. Hulde!

    Als de hardware nou net zo goed was als de support, dan hadden we de support niet nodig!

    Edit: Goede zet van MS, de console (2006-12) is vervangen door een hagelnieuwe mfr 2009-03-9. Klasse!!
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2009
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dan vraag ik het maar s aan jou, want steeds als ik het vraag krijg ik geen antwoord: heb je nu ipv de launch xbox nu eentje gekregen mèt hdmi output?

    Hmm, het maakt voor mij niet meer uit. Mn launch xbox is van januari 2006 en toen die voor de eerste keer kapot ging heb ik meteen eentje met hdmi gekocht.
    Toen die voor de 2de keer kapot ging heeft mn vrouw een arcade gekocht.

    Handig, want toen hadden we een reserve toen mn arcade kapot ging.

    Als ik mn huidige plasma ga vervangen voor een andere, verhuist mn 50 inch naar de slaapkamer en koop ik daar ook wel een xbox voor.
    Je kunt zo'n tv wel inruilen, maar je krijgt er niks voor terug natuurlijk. Laten ze er €500 voor geven, daar koop je een lowbudget lcd voor en dan hou ik liever dit prachtscherm voor in de slaapkamer.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2009
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Heb ik niet, begint wel vervelend te worden nu want hij blijft echt 8/10 hangen als ik hem uitdoe. :{
     
  5. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas geen HDMI Ferry en ik kan ook niet zien wat voor moederbord. Kun je voor zover ik weet alleen aan de voeding zien maar dat is nog steeds de oorspronkelijke voeding.
     
  6. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerste Xbox kreeg een ROD. vlak na ik mn 2e xbox had ontvangen begonnen de problemen al. open tray error. in het begin kon ik die error nog zelf verhelpen door de disc met een papiertje te 'helpen spinnen' terwijl mn xbox aan het opstarten was. vandaag tijdens het spelen van fallout gek geluid van het motortje van mn disc drive..game gesaved...xbox uit
    nu doet motortje van mn disc drive het helemaal niet meer
    damn
    kosten reperatie: €90
    kosten xbox arcade: €179

    ik denk dat het een nieuwe xbox gaat worden
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2009
  7. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook me garantie is verlopen tss kost 75 euro om te repareren en dat voor een xbox uit 2006 , echt ik ben totaal afgeknapt op de helpdesk en de rod voor mij geen xbox meer ik ga me morgen of wanneer ik me geld heb een ps3 halen:) einde van het gezeur.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heren, misschien moeten jullie een wat grotere bek opzetten tegenover de Helpdesk van Microsoft. Heb ik dus ook gedaan. Mijn garantie was ook verlopen. Heb gezegd dat ik geen €100+ zou gaan betalen omdat het HUN fout was dat dat ding kapot was gegaan. Na lang bellen hem ik hem op kunnen sturen en gewoon een nieuwer model terug gekregen :)
     
  9. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nu ook al een tijdje een RROD.. vanmiddag komt UPC de 360 ophalen.. dan zou ik hem over 2 weken terug hebben.
     
  10. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een probleem.. Heb m'n xbox vorige week in de huiskamer gezet vanwege een nieuwe tv. Sindsdien doet de xbox raar, het beeld schokt en hapert erg veel, dan blijft het beeld soms een paar tellen hangen. Nu zet ik hem net weer terug op m'n slaapkamer, sluit m'n xbox weer aan en nu heb ik helemaal geen beeld. Wel geluid trouwens.. Ik denk dat me probleem bij m'n kabel ligt, of heeft iemand een ander idee?
     
  11. chrisnuldertien

    chrisnuldertien Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey misschien een beetje off topic, maar het is een simpele vraag.

    Ik heb vandaag mijn witte xbox overgespoten naar zwart, zonder hem open te halen.
    gewoon alles netjes afgeplakt en zwart gespoten. dus het garantiezegel is nog helemaal intact.

    Maar ik vraag mezelf af. stel mijn xbox gaat weer kapot rrod ofzo. en ik stuur hem op naar microsoft, krijg ik dan niet te horen van , ja meneer u heeft hem wel overgespoten dus wij maken hem niet meer??, ik heb gelezen dat er meerderen hier zijn die hun xbox modden, overspuiten of wat dan ook dus ik ben benieuwd..

    groeten, chris
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hetzelfde probleem gehad, je videokaart is waarschijnlijk kapot. Als je nog garantie hebt moet je Microsoft bellen, en zullen ze hem voor je repareren.

    Heb het vaker op het forum voorbij zien komen, en volgensmij is het nooit een probleem geweest. Daarnaast is het nu toch al te laat, dus wat maakt het nog uit?
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ah ok, jammer.

    Dan is de xbox die je ervoor in de plaats heb gekregen wel nieuw, gemaakt uit nieuwe onderdelen, maar helemaal nieuw is die natuurlijk niet omdat de hdmi loze xbox al een tijd niet meer wordt gemaakt.

    Ach, mn launchbox is toch van januari 2006 en is de garantie dus verlopen. Jammer want ik had m nog wel aan vrienden kunnen geven.


    Geen probleem, want dat heb ik ook gedaan en hij is natuurlijk gewoon gerepareerd toen die kapot ging.
    Heb er decals op geplakt en m zwart gemaakt, net als mn hd-dvd speler.

    Je mag zoals je al zegt, niet de zegels verbreken.
    Dit is mn xbox, kan je het zien.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2009
  14. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een probleem..ik heb gister een nieuwe xbox arcade gekocht en me oude hdd erop geklikt maar als ik gta wil spelen de lost damned krijg ik melding dat het niet available is terwijl hij gewoon op me hdd staat:confused: wat kan ik hier aan doen?
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Even bij downloadhistorie kijken, daar kan je hem opnieuw downloaden.
     
  16. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Gelukkig is dit niet het geval, het is alleen me kabel! Aangezien de garantie als het goed is verlopen is ben ik hier wel blij mee!
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb dit zelf toen niet gedaan, maar moet je dan die licentie niet overzetten naar je nieuwe xbox? Er staat een link op de vorige pagina hier. (ik kan alleen die link nu niet vinden, heb m gisteren nog gezien ergens :mad: )
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2009
  18. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Dinsdag dus door UPS laten ophalen.. ik krijg nu per mail bericht dat de 360 al weer is gerepareerd en verzonden is naar de klant.. dus met een beetje geluk heb ik de 360 weer in het weekend, dit had ik nooit gedacht.
     
  19. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    komt ook omdat je een nieuwe teugkrijgt van 2009, dus wees maar extra happy.
     
  20. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    en daar ging gisteravond nummertje 7 :mad:
    houd niet echt op dus, had wel het geluk dat het the ring of death was.
    anders had ik geen garantie meer gehad. Maar toch, na 7 kapotte ben ik een beetje bang dat nummertje 8 het ook zal begeven
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina