1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn xbox is dus ook kapot, ben erachter dat het niet aan m'n kabel ligt maar aan de HD aansluiting van m'n xbox.. Normaal SD kan hij nog wel afspelen maar HD niet meer..
    Een zéér vaag probleem als je het mij vraagt.. En een zeer klote probleem aangezien m'n xbox al bijna 3 jaar oud is..
    EDIT: had even gegoogled en kwam op dit forum uit bij een probleem als dit, kwam er toen achter wat het probleem was, m'n xbox stond in 1080p stand terwijl mijn tv maar 1080i aankon.. Daardoor had ik dus geen beeld. Nu heb ik het veranderd en doet hij weer gewoon normaal. Scheelt mij weer 200 euro die ik niet heb!
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2009
  2. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb sinds kort heeel vaak last van vastlopers, het is niet normaal meer maar het is vooral met rpgs zoals tales of vesperia,mass effect etc. en ze lopen zoiezo vast als ik ze speel maar op verschillende momenten.

    De dvds zijn niet gekrast ik heb ze ook beide helemaal nog gecleaned en de voeding van de xbox die staat nu onder een fan dus die is ook niet te heet ofzo.

    Ik word er een beetje gek van maar ik heb ook geen zin om voor de 3e keer mijn xbox op te sturen:confused: iemand hetzelfde gehad?
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Sommige die hebben hem wel eens 10x opgestuurd, misschien wel meer =(.
     
  4. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    maar het is toch zo dat je maar 3 jaar garantie op een red ring heb en de rest maar 1 jaar, ik heb m sinds juli 2007
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    2 Jaar op "normale" defecten, 3 jaar op RROD en E74.
     
  6. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al sinds de launch, nog nooit een probleem mee gehad! Dus support zit er niet in, garantie is al lang voorbij...

    Ik hoop maar op goede zegen! :'-(

    Misschien is het gewoon een aandachtskwestie en moet ik haar voortaan een kusje geven voor het slapen ofzo. Heeft hier iemand ervaring mee? Werkt dat?

    :+
     
  7. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Durr, component idd. Er zit alleen nog een composiet kabel bij. Dus ook geen HDMI/Audio Dongle.
     
  9. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik weet niet of dit het goede topic is om deze vraag in te stellen, maar anders hoor ik het wel!

    Ik heb een probleem met mijn controller, heb sinds kort een quick play & charge cable zodat ik gewoon kan spelen terwijl mijn controller oplaad. Nu is het probleem dat mijn controller niet meer aan wil zodra ik de Xbox opstart en de charge cable niet in mijn controller zit. Zodra ik dit kabeltje er weer in doe, doet hij het weer... Ik kan nu dus niet meer draadloos spelen.

    Iemand enig idee wat er aan de hand is?
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Accu kapot?
     
  11. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij dat soort RPG's zou het misschien handig zijn ze op de harde schijf te zetten? Wil nog wel is helpen kwa vastlopers.
     
  12. bartreligion

    bartreligion Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen verzendsticker?

    Xbox kapot, gebeld naar support. Daar zeggen ze dat ik 'n verzendsticker ga ik krijgen en ik UPS moet bellen dan. Niet dus. Al tig keer gebeld & mails gestuurd en steeds weer niets.|:-
    Krijg nooit die verzendsticker en kan dus ook niets opsturen?

    Iemand 'n tip? Ik kan zo blijven bellen tot m'n garantie op is (binnenkort)

    Ze hebben iig mijn correct e-mail adres en ook m'n thuisadres. Ik krijg iig allerlei ander soort mailtjes van MS.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  13. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij konden ze de sticker ook mailen, dan hoef je niet te wachten. Dan kun je hem gewoon zelf uitprinten.
     
  14. bartreligion

    bartreligion Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is dat ze hem niet ze mailen. Na meerdere mails/telefoons.

    Kan je die xbox niet gewoon via de post zelf ergens naar opsturen?
     
  15. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat zou ik niet doen, waarschijnlijk hebben ze dan geen enkele verantwoordelijkheid omdat je het niet via de officiële weg hebt gedaan.

    Ik zou gewoon nog een keer bellen en erop staan dat ze het mailen. Dat moeten ze toch gewoon doen?
     
  16. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Check anders even je spam folder na, en of je emailadres wel goed is ingevuld? Ik heb al 10+ Xboxen ingestuurd en elke keer stond het label een paar uur na het aanmelden in m'n mailbox.
     
  17. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik heb een probleem

    gister zat ik te gamen en toen werd mn beeld af en toe een beetje donkerblauw, het beeld was af en toe een soort blauw knipperlicht.
    dus ik zet mn xbox Elite uit en mijn tv uit, trek alle stekkers eruit en vandaag deed ik alles er weer in. ik zet net mn xbox aan en ik krijg een melding van mijn tv:no signal. ik heb ook andere kabels geprobeerd naast hdmi en ook 'no signal'. mijn tv werkt voor de rest gewoon goed op de kabel.
    betekent dit dat mijn xbox stuk is, een kapotte videokaart of zoiets? het rare is dat ik geen foutmelding kreeg, geen rode lampjes.

    mn xbox elite is ruim 2 jaar oud. ik heb hem sinds de release. dus ik weet niet of dit nog onder de garantie valt van 3 jaar of dat dat alleen voor de RROD gevallen was.

    groetjes,

    duco3101
     
  18. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het gedaan bij zowel mass effect en vesperia

    en ze lopen nog steeds vast !

    en bij vesperia krijg ik zelfs disc unreadable als iik play from harddrive doe:confused:
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Als je 360 gewoon start en groene lampjes heeft enzo (al zie je het niet op je tv, hoor je het wel?) ligt het eerder aan je tv denk ik..
     
  20. matias1989

    matias1989 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox usb aansluiting is kapot??

    Mijn xbox 360 heeft sinds kort kuren met mijn controllers. Ik heb een draadloze en normale controller maar als ik ze erin doe dan reageren ze niet. Mijn draadloze controller laad heeeeeeel soms op maar mijn gewone controller gaat zoiezo niet aan..

    Weet iemand wat dit kan zijn? kan ik er niks van vinden op google!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina