1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Klinkt als een kapotte USB aansluiting. Probeer je controller eens aan te sluiten op de USB poort die achterop zit.
     
  2. matias1989

    matias1989 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Net geprobeert, doet het niet, maar ook niet aan mijn computer. (zou een controller 'zomaar' op moeten laden als je het aan een normale usb poort klikt? mijn Controller doet het wel op de accu nog(die is alleen bijna op dus krijg hem elke keer 2 seconden aan.
     
  3. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, aan de pc moet hij het ook gewoon doen.
     
  4. matias1989

    matias1989 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm... nog een idee? ze doen namelijk allebei niks.. lijkt me sterk dat de kabels van bij de controllers opeens kapot zijn right?
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Als ze zowel op de Xbox als op de PC niet reageren, ben ik toch bang dat er iets niet helemaal goed is met de controllers zelf.
     
  6. matias1989

    matias1989 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal morgen de controller van een vriend eens proberen.. k laat het weten..
     
  7. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het toch met andere kabels en aanslutingen geprobeerd. mijn tv geeft gewoon nornaal beeld op de kabeltv.
    ben er nu vrijwel zeker achter dat het de videokaart is. de videosettings resetten van de xbox heeft ook niks uitgehaald.
    alleen wel klote dat het 2 jaar en 17 dagen na mn aankoop is gebeurd. 17 dagen buiten mn garantie. aangezien zo'n ding toch gemaakt is voor een jaar of 4-5 dacht ik nog een soort van garantie te hebben, maar bij de helpdesk zeiden ze dat ik de reparatiekosten van 89 euro helemaal zelf maar moet betalen.
    -heeft het nog zin om hiermee naar de winkel te gaan waar ik hem gekocht heb(mediamarkt)?
    -als ik zo'n rrod fake, dan valt het wel onder de 3 jarige garantie. krijg ik dan wel een andere, gratis?
    -zonee, als ik een nieuwe xbox koop, een arcade, kan ik daarop mn 120gb hard disc op aan sluiten en heeft dat ding een hdmi ouput?
     
  8. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    K zou er niet mee akkoord gaan dat je zelf moet betalen. Als ik jou was zou ik RROD opgeven. Daar heb je 3 jaar garantie op en dan zetten ze er nieuwe dingen in.
    Dan krijg je dus wel een 'andere' of je eigen refubrisht, gratis
    -3- als je toch een xbox koopt dan kan je ja je 120 hdd erop aansluiten en ja er zit een hdmi poort in.
     
  9. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ik had gister iets raars. Fifa 09 loopt vast in de offline multiplayer.
    De game stond op de HDD toen ik het probleem kreeg, daarna van de HDD af gegooid en nog steeds het probleem. Toen Fifa weer erop gezet maar nog steeds hetzelfde.

    Het gekke is eigenlijk dat het spel het wel doet. Hij laad de wedstrijd, maar zodra speler 2 een willekeurige knop indrukt loopt ie vast.

    Is dit nou een probleem met de controler of met het spel?
     
  10. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 voor de tweede keer kapot:mad:!
    Zou ik nu een nieuwe krijgen? De code was trouwens 0102.
     
  11. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ga er ook niet mee akkoord. dat zo'n apparaat na amper 2 jaar kapot gaat is belachelijk, zeker omdat het een nieuwer model is, een elite. waarom noemen ze hem anders een elite??
    (maar zelf weet ik ook wel dat elektrische apparaten zomaar stuk kunnen gaan vroeg of laat)
    als ik hem verstuur met UPS, wat is tegenwoordig de periode dat ik hem kwijt ben? nog steeds 5-7 weken?? of hebben ze nu wat gedaan aan die wachttijd?
     
  12. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    De wachttijd is verschillend. Ik had mijn xbox al na 2 weken terug.
    Maar het kan ook langer duren.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De Xbox360 van mijn broertje werd Maandag opgehaald en Vrijdag stond de doos weer op de keukentafel.
    De dvd-drive is nu voor de 2e keer vervangen en hij heeft ook een nieuw moederbord gekregen.

    Hij heeft al weer problemen met dat ding , nu is de achterste USB-poort overleden.
     
  14. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    het blijft echt een drama

    maar heb ik een kans dat als ik hem opstuur voor een RROD dat ik hem gerepareed terugkrijg, dus met een nieuwe videokaart. of dat ik een replacement unit krijg, want hier zou ik ook wel blij mee zijn aangezien ik de eerste generatie xbox 360 elite heb. (productiedatum 07-03-2007) elite kwam 24 augustus 2007 op de markt.
     
  15. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ik gewoon een nieuwe krijg. Maar ik baal wel flink had net 10min. op m'n nieuwe tv gespeeld.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina