1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    EDit,Sorry dubbele post..
    was niet de bedoeling.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2009
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Argh, was net CoD 4 aan het spelen, wordt het beeld opeens raar. Muren die donker groen worden etc. Denk dat het aan de GPU ligt, maar weet het niet zeker. Moet ik hem opsturen naar MS of niet?
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Bel maar op.. oververhitte GPU inderdaad.. nog even en je hebt de ring des doods, onvermijdelijk.
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat meen je niet. Nummertje 3 wordt dat dan. Net nu ik in m'n proefwerkweek zit => 11 uur uit => lekker lang gamen. Nja, ga morgen wel Microsoft bellen
     
  5. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat als je xbox binnen een week nadat je hem terug hebt gehad na reparatie ( de mijne hield het zelfs nog geen 2 dagen vol ) weer kapot gaat, dat je dan een spel mag uitkiezen ??
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Daar is geen regel voor. Soms zullen je compensatie aanbieden, soms niet. Ik zou vooral kwaad en verontwaardigd klinken aan de telefoon. ;)
     
  7. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ok :p Ben benieuwd als ik hem vandaag of morgen weer binnen krijg!
     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Als ze er niks van hebben gezegd aan de telefoon zal je ook niks krijgen hoor.
     
  9. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Mijn status is nu versprongen naar de laatste fase: apparaat verzonden naar de klant.:D Ik ben blij met de service van Microsoft, meer dan 3 jaar oude xbox, kapotte dvd drive en dan toch gerepareerd onder de garantie. Er zijn weinig bedrijven die dat nog doen. Hopelijk nog een maandje live erbij, xbox is dan al met al 3,5 weken kapot geweest voordat de raparatie is voltooid.
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Een maand live is zo'n beetje standaard, dus reken er maar op dat dat er bij zit :)
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, nummertje 11 komt deze kant weer op, ben erg benieuwd hoe lang deze het gaat volhouden.. ik zeg een maandje of 4 en ik hang weer aan de lijn met de fijne mensen van microsoft.

    Weet iemand trouwens of UPS ook op zaterdag levert?
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Goh, zou je dan niet eens overwegen een betere plek voor je xbox te zoeken?
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat echt prima in het open, ik heb het zelfs zo dat de xbox zelf de grond niet direct raakt zodat deze niet al te warm wordt.. de baksteen heb ik op een paar DVD hoesjes liggen zodat die ook niet de grond raakt, alles is volgens het boekje en toch blijven ze maar kapot gaan.. het ligt in ieder geval niet aan mij, maar aan die prul hardware van microsoft.
    Ik heb hier al 2 jaar een PS3 staan en deze doet het nog prima, draait net zoveel uren als de xbox, zoniet meer en heeft gewoon veel betere hardware.

    Als microsoft volgende keer sony weer wil verslaan met zo snel mogelijk het uitbrengen van een console, laat ze dan wel eerst de hardware in orde maken.. want geloof me, ik ben echt niet de enige die al in de 2 getallen zit met zijn/haar xbox 360.. helaas.
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb mijn xbox al ruim 1,5 jaar, het eerste model nog, hij is van begin 2006. (Heb hem 2ehands gekocht) En hij is nu in totaal 1x stuk gegaan, vorige maand voor het eerst. En zelfs toen had ik na 7 dagen alweer een nieuwe xbox hier staan.

    Als hij 11 keer stuk is gegaan onder goede omstandigheden, ben je echt een van de uitzonderingen. De meesten waarbij hij zo vaak stuk gaat hebben hem in een klein stoffig hoekje bij de verwarming neergezet, en dan maar klagen dat ie stuk gaat |:-
     
  15. Willy-W79

    Willy-W79 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb/had een Elite van 9 maand oud, hij is nu (na nog geen 60 speeluren)kapot gegaan, V.W donderdag opgehaald door UPS en gisteren teruggekregen met 1 maand gratis Xbox live gold. Ben natuurlijk blij dat ie t weer doet maar heb niet het idee dat t me eigen Box is. Serienummer klopt maar de box is in slechtere staat dan toen ik m opstuurde. Vooral in de DVD drive zat ongeloofelijk veel stof en in de gaatjes bovenop rook aanslag terwijl ik mijne altijd perfect schoon hield. Bovendien rammelt er iets bovenin (weet niet zeker of dat voorheen ook was)Maar goed, ik kan weer lekker gaan gamen, het is alleen de vraag voor hoe lang!
    Wat zijn jullie ervaringen met gerepareerde/teruggestuurde consoles? En wat zijn de meest voorkomende oorzaken wat betreft kappotte consoles?
     
  16. quarante

    quarante Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu sinds 3 weken een 360 en ik ben er behoorlijk ontevreden mee. Ik heb in minder dan 30 uur gebruik al ruim 20 "disc is unreadable" meldingen gehad bij verschillende games die in perfecte staat verkeren en die absoluut geen krassen hebben. De xbox staat niet in een stoffig hoekje tegen de verwarming en hij staat stabiel.
    Het liefst zou ik die rommel uit het raam gooien maar ik neem aan dat contact opnemen met de prutsers van MS beter is?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je had beter terug kunnen gaan naar de winkel. Kan zijn dat de lens niet goed was.
     
  18. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit.

    Maar nu kan je inderdaad net zo goed de helpdesk bellen. Want dat is iets wat wel goed is: de service.
    Tenminste, van horen zeggen. Ik ben er nog niet mee in aanraking gekomen na 8 maanden.
     
  19. mirel

    mirel Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Woensdagmiddag 16.30 werd mijn 360 opgehaald, en vrijdag stond ie al bij stap 4 in de xboxpagina, dat ie dus verstuurd is. Op de UPS site proberen te tracken lukte niet, ook niet via email. Komt vast en zeker omdat het weekend is, maar goed. Kan em dus morgen of iig die week verwachten. Vraag me af of ik dezelfde xbox terugkrijg. (had de E74 error, weet niet of dat snel te repareren valt of dat ik een vervangende xbox krijg)
     
  20. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb ook al sinds vrijdag stap 4, zit hij in dezelfde vrachtwagen denk ik zo. Vorige reparatie order kreeg ik een splinternieuwe die manufacture date had van 1 maand eerder. Deze heeft het echter maar 5 maanden volgehouden, mijn eerste xbox ruim 2,5 jaar. Mij maakt het niet zo veel uit, of het een re-furbished of een nieuwe is als hij het maar blijft doen, kreeg nu nog garantie na ruim 3 jaar na aankoop, voor de volgende keer heb ik al geld staan om een arcade te kopen :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina