1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
  2. Dukey

    Dukey Gaming 24:7

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn RRoD teruggekregen uit Duitsland.
    Inmiddels de tweede keer dat hij gerepareerd moest worden.

    Nu krijg ik hem vandaag terug, wordt mij verteld dat ik er iets mee heb gedaan en dat mijn garantie wordt ingetrokken. Na een tijd bellen met de support vroeg hij of er beschadigingen aan de achterkant waren. Ik zie miniscule beschadingen aan de achterkant. Dit is waarschijnlijk de reden waarom hij niet wordt geaccepteerd.
    Ik zeg in alle eerlijkheid dat ik niet met die Xbox heb lopen klungelen. Ik vermoed dat dit is gebeurt bij de eerste reparatie. Nu zegt mijnheer van de Xbox dat dat onmogelijk is en dat ze verder niks voor mij kunnen doen.

    Iemand tips?
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nog een keer bellen en klagen.
     
  4. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas is ook mijn 360 overleden. 3 rode lichtjes.

    Ik heb de bon gevonden en de xboxwebsite, en combinatie van beide getallen maakte me blij;

    3 jaar garantie
    aankoopdatum;12-12-2006

    Nu voer ik hem echter in op de site, en geeft hij aan dat ik maar garantie heb t/m 08-05-2009??

    Ik ga straks Microsoft bellen om te vragen hoe dit zit, maar wellicht kunnen jullie me het een en ander vertellen? Mijn bon is toch het bewijs dat ik nog iets meer dan een maand garantie heb..
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Daar ben je ook mooi klaar mee zeg :mad: Zo lang als de beide garantiestickers nog intact zijn is er toch geen probleem lijkt me? (Er zit er 1 duidelijk zichtbaar over de case sluiting heen, en onder de DVD drive zit ook nog een zilveren sticker) Mijn xbox is ook al eens open geweest, ik had hem namelijk 2ehands gekocht en er zaten andere fans in. De garantiesticker was verdwenen en die onder de DVD drive was doorgesneden. Ik heb er een sticker van een maat van me opgeplakt, je kon er helemaal doorheen kijken.. Toch is ie gewoon gerepareerd :+
     
  6. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    De site gaat uit van de manufacture date terwijl de koop datum eigenlijk geldt. Je moet waarschijnlijk even contact opnemen met Microsoft zodat je de bon naar ze op kan sturen.
     
  7. Peter Boudewijn

    Peter Boudewijn Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    uiteraard een week voor MW2 krijg ik 3 rode lampjes |:-

    weet iemand hoe lang je hem ongeveer kwijt bent?? de beste heer aan de helpdesk melde mij dat het maximaal 3weken kan duren... volgens mij heeft hij niet door wat 3 weken zonder xbox betekend... dan ben ik het straks verleerd :confused:

    Groetjes,
    Peter
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    1 week of minder tegenwoordig.
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop dat die van mij ook snel gaat. Ik merk nu eigenlijk pas hoe vaak je dat ding gebruikt8)
     
  10. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Een weekje, maar ik ben bang dat je hem op 10 november nog niet terug hebt :'-(
     
  11. jamesdelft86

    jamesdelft86 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Boarders,

    Na veelvoudig lezen in dit topic lees ik dat er veel mensen een kosteloze reparatie hebben gekregen buiten de garantieperiode. Nou heb ik toevallig ook de rrod sinds 2 maanden en krijg ik het niet voor elkaar om de reparatiekosten bij elkaar te rapen (crisis helpt niet mee deze periode). Buiten dat vind ik het zowiezo schandalig dat je zelf moet betalen als je xdoos kapot gaat terwijl je de xbox zelf als een kwetsbaar babytje behandelt. Het gaat om dikke procenten als het gaat om gevalletjes red ring of death, en dat is hoogst waarschijnlijk geen fout van de gebruikers.

    Mn 360 is nu 4 jaar oud en ik baal als een stekker dat de nieuwe cod dus niet voor mij te spelen is. Weten jullie een maniertje of iets om toch via microsoft een reparatie te krijgen? Is kwaad worden tegen de helpdesk echt een optie? :mad::mad::mad::mad:
     
  12. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeuren bij de helpdesk kun je altijd proberen maar heeft meestal geen zin.

    Log even in op de xbox.com site.
    Als je dan naar mijn geregistreerde apparaten gaat staat er (als het goed is) garantieverlopen. Maar als je de reparatie aanvraagt staat er 0,-, tenminste bij mij en nog aardig wat mensen hier.
     
  13. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mij 360 vrijdag oplaten halen door UPS, en ik heb hem nu net ( 09:30 ) terug gekregen, mijn drive is vervangen, tevens heb ik een maand xboxlive gekregen + een faceplate !

    Goede service
    Snelle service
    Betrouwbaare service

    Ik ben zeer positief over de service van MCS !
     
  14. jamesdelft86

    jamesdelft86 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Jetfighter.....die 0,- euro krijg je zeker pas te zien als je de reparatie echt hebt bevestigd? Als ik het laat bevestigen en ik moet toch betalen (wat me nu niet lukt) heb ik toch een probleem.
     
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee volgens mij is dat niet zo, pas daarna krijg je pas de 'echte bevestiging' als het goed is. Dus gewoon doorklikken;)
     
  16. jamesdelft86

    jamesdelft86 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb het geprobeert. Ik moet gewoon 80 euro dokken. En voordat mensen gelijk gaan zanikken dat het niet veel is voor 4 jaar gamen....niet iedereen heeft hetzelfde te besteden. Na 30 games, 3 jaar xboxlive, een doos accesiores en een duizendtal punten moet ik dan toch mn xdoos wegmieteren. Leuk zeg, die ring of death......

    De service mag dan bij de meeste wel goed geregelt zijn, maar een ring of death waar ik geen flikker aan kan doen kan ik niet betalen om te laten repareren. Jammer.......

    R.i.P. Xbox 360
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Er zijn vast wel mensen die hem kunnen repareren voor je, probeer Google eens.
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar als je 30 games kan betalen, 3 jaar xboxlive en een doos accesoires, heb je naar mijn inzien niet ontzettend weinig te besteden.

    Om toch maar beetje behulpzaam te zijn: Je kan proberen wat games te verkopen, je hebt immers niets aan games zonder xdoos.
     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    het is niet vervelend bedoeld, maar je hebt 4 jaar lang heel veel plezier gehad. Het was verstandig geweest als je in de tussentijd geld had gespaard voor een nieuwe (dat is afschrijving).

    Je hebt daar nu niks aan, maar voor de volgende keer kan je er rekening mee houden.



    Die xbox is voor mij meer dan een gameconsole. Het heeft mij geintroduceerd in t hele HD-gebeuren. Door de xbox heb ik destijds mn eerste hdtv gekocht, ben ik online gaan gamen, ben hd-dvd's gaan kijken, heb een surround gekocht èn heb ik een kamer omgetoverd als gameroom :)
    De xbox is 1 van mn allerbeste aankopen geweest!
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en wanneer je de kosten per uur gaat uitrekenen. Zal je zien dat je nergens anders plezier kan hebben voor die prijs.

    Ferry heeft een herinvesteringsreserve voor zijn Xbox? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina