1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioranojc

    fioranojc Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ervaring met het opsturen van je HDD ( 20 gig ) bij je xbox naar het reparatiecentrum?
    Omdat ik studeer in Rotterdam ben ik regelmatig een paar nachtjes weg van huis. Nou heeft mijn nuchtere broertje thuis de HDD van 20 gigabyte nog een keertje erop gezet omdat hij hoopte dat de xbox het nog zou doen en vervolgens ook zo laten ophalen. :mad: |:-

    p.s.
    Heb ook de faceplate meegeleverd wat trouwens niet erg is aangezien een jaar geleden die xdoos ook kaduuk ging en waarop we vervolgens een lelijk fifa 2006 road to worldcup facepleetje ter vervanging kregen. Misschien dat ze er een nieuwe normale op doen ( te hope van wel )
     
  2. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat toch voor vage mail van UPS... Ik dacht in eerste instantie dat ik alleen die retourlabel moet uitprinten en voor op de doos moet plakken, maar nu lees ik in een ander documentje dat ik één originele factuur (bedoelen ze daar de bon mee?)en 2 kopiëen in de doos moet doen zodat ze de retourzending kunnen verwerken..??

    Die man van microsoft aan de telefoon zei dat ik geen bon hoefde toe te voegen.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Zou raar zijn als ze je faceplate wordt vervangen, denk niet dat veel mensen het op prijs zouden stellen als hun dure faceplate zomaar vervangen werd voor een witte 8)

    HDD weet ik zo niet, sorry. Misschien is het het beste om even naar de helpdesk te bellen en het even te melden! Het liefst vandaag nog natuurlijk, je kan nog tot 10 uur bellen geloof ik.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  4. djp

    djp Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje...mijn xbox is net 2 jaar oud en al 3x ter reparatie aangeboden. Nu heeft mijn broer ook een xbox rond dezelfde tijd gekocht, dus 2 jaar oud en deze is nu kapot (heeft geen beeld meer maar alleen geluid), het probleem is dat hij geen bon meer heeft en geen ring of death om gebruik te kunnen maken van de 3 jaar garantie regeling?
    Wat nu te doen? Heeft al contact met ze gehad maar kunnen hem niet helpen, ik dacht dat ze wat flexibeler waren en je geluk moet hebben wie je aan de lijn krijgt...



    Huidige status van de garantie
    Apparaat: Xbox360 Hardware
    Serienummer: 5156297****
    Status van de garantie: Standaardgarantie verlopen
    Type garantie: Standaard
    Begin van de garantie:
    Verlopen van de garantie: 1/19/2009 7:00:00 PM
    Standaardgarantie verlopen: Een garantie van drie jaar is van toepassing op voorwaarden gemarkeerd met drie rode lampjes
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan niets doen.

    Zelf had ik hetzelfde probleem, ook geen drie rode lampjes, maarja die drie jaar garantie was ook al verlopen. Wat ik me afvraag is of ze het serienummer van je 360 nog controleren bij ontvangst?

    Heb destijds een nieuwe gekocht. Is het mogelijk om reparatie voor de nieuwe aan te vragen, en dan de oude mee te geven?
     
  6. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij tikken ze het serienummer in als ze de xbox ontvangen zodat ze kunnen zien wat het probleem is en waar heen ze het terug moeten sturen
     
  7. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan natuurlijk gewoon het echte probleem opgeven, en deze staat ook op mijn naam. Of sturen ze er dan leuk een rekening achteraan?
     
  8. djp

    djp Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je geen ring of dead creeren?
     
  9. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Had deze berichten nog in mijn geheugen zitten. 8)
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja, ik heb het iets makkelijker. Heb sowieso in huis 2 xbox360's, dus als er eentje kapot gaat kan ik in de tijd dat die wordt gerepareerd, op de andere spelen.

    Ben nu ff redelijk door mn geld heen (andere hdtv gekocht), maar volgende maand heb ik t al weer reserve staan ja ;)
     
  11. GlennElite

    GlennElite SonicMan

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Al een aantal weken loopt mijn xbox constant vast, spellen spelen was haast onmogelijk. Zodoende gisteren gebeld met de servicedesk van Microsoft. Ik allerlei handelingen verricht zoals mijn cache legen, spelen zonder HDD, etc. Helaas heeft dit niet geholpen en de Xbox liep nog steeds vast. Dus ik weer gebeld met de servicedesk en ze gaan het probleem oplossen. Gisteren de labels per e-mail gekregen en zojuist is de Xbox opgehaald door UPS.. Tot nu toe een top service!

    Ik had overigens geen rode lampjes. Tevens had ik heel erg veel mazzel, mijn garantie loopt 10 november af.

    Ben benieuwd of ik een nieuwe krijg of dat ze hem repareren.

    Groet,

    Glenn
     
  12. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    ^^
    Heb hetzelfde probleem gehad als jij, die van mij werd gewoon gerepareerd.

    Kreeg net trouwens een mail dat mijn xbox is aangekomen bij het reparatiecentrum. Hopen dat hij snel weer teruggestuurd wordt:x
     
  13. fioranojc

    fioranojc Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zat eerst wel een normaal faceplateje op dus ik denk niet dat die veel waard is. Maar hij was wel een stuk mooier dan dat lelijke fifa ding.

    Ik hoop dat ze niks doen met me HDD
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik wilde dus net GTA IV gaan spelen, kreeg ik eerst 3 rode lampjes.
    Alles uitgezet, kabels eruit gehaald en weer opnieuw erin.

    Start hem opnieuw, doet die weer gewoon, maar nu freezed die na ongeveer steeds 1 minuut, maakt niet uit bij welke game. Hij doet helemaal niks meer dan, en als ik de xbox uit zet en weer aan gebeurd hetzelfde na ongeveer 1 minuut.
    Gekke alleen is dat die na de eerste keer nooit meer die red light toonden.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon laten repareren.
     
  16. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kreeg net alweer een mail dat ie aangekomen was. Ik eerst blij, ik dacht ze hebben hem al weer teruggestuurd, maar nee8)
     
  17. diaperzombie

    diaperzombie Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    dit had ik ook precies, toch opgestuurd (6 dagen geleden) en ik heb nu weer een gloednieuwe...
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja raar man, net een uur gespeeld en niks aan de hand, alleen maakt hij rare geluiden nu.
     
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebeurd vaker, het duurt niet lang meer voordat hij er volledig mee stopt.
     
  20. Peter Boudewijn

    Peter Boudewijn Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    zo begon het idd bij mij ook...

    eerst begon hij meer kabaal te maken, maar dat was makkelijk op te lossen door de homecinema set wat harder te zetten:thumbs: maar dat was helaas een tijdelijke oplossing...

    inmiddels is hij gisteren opgehaald en heb ik goede hoop hem volgende week weer terug te hebben...

    Groetjes,
    Peter
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina