1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorksided

    Dorksided joebob

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah kword gek hier.

    Ik probeer vanalles, heb em nu al 10 keer verplaatst, zelfs even naast een open raam gezet maar toch de hele tijd hetzelfde probleem :'-( "huilt"

    Ik heb het een en ander over vastlopers gelezen maar ik heb geen last van groene blokjes of wat dan ook, de 3 lights of death blijven ook uit.
     
  2. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    FF inpakken in een mooie handdoek, half uurtje aanzetten met een vette game erin............voila ring of death, kan je hem opsturen en heb je ook gelijk 3 jaar garantie.
     
  3. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10

    Je hebt sowieso 3 jaar garantie op de ring of death error. Je krijgt niet extra als je die error hebt. Als mijne na 2,5 jaar een ring of death heeft heb ik garantie.
     
  4. cdr

    cdr Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoor

    '

    en ondertussen klagen over de kwaliteit. maf mannetje (of vrouwtje)
     
  5. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Om cynisme te waarderen is enige intelligentie noodzakelijk.

    (:
     
  6. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    ik zou de zogehete snelle service krijgen... als ie daar in reperatie centrum aankwam zou ik andere opgestuurd krijgen

    ik check net me status.. staat hele andere Xbox NR.....

    Device: Xbox360 Hardware
    Serial Number: 90**********
    Warranty Status: In Warranty
    Repair Status: No pending repair

    geen email gehad ofzo... (of nog niet ingescant door UPS)

    begint nu met 90..... is dit dan een nieuwere?

    vorige begon met een 42..... ;)
     
  7. cdr

    cdr Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    snap ik, maar wellicht breng je met je cynisme 9de jeugdigen onder ons) wel onbedoeld op ideeen, anyway, dat was alleen mijn puntje even.
     
  8. Raptiod

    Raptiod ..

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds 27 juni was mijn xbox weg en is sinds vandaag hij weer terug. Halelua!
    Het heeft 18 werkdagen geduurt en het is mijn 4e xbox. MRF-date: 05-30-2006.
    Ik heb nu een Hitachi drive, en het lijkt of deze xbox een stuk stiller is en minder warmte produceert dan zijn voorganger. Hopelijk blijft deze console in leven. Voorlopig bewaar ik de kartonnen doos even. :)
     
  9. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox was 25 juni opgehaald :'-(
     
  10. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    "Device Received at Service Center" wordt al gemeld vanaf 2 juli, dus ik ben heel erg blij dat ze zo snel mijn 360 aan het repareren zijn. Ga er vanuit dat het nog 3 weken testen wordt en 2 weken versturen. Dan zit ik op 2 maanden in reparatie, ik ben helemaal gelukkig \o/ en dat allemaal namens microsoft.

    Meer wil ik niet meer zeggen.................
     
  11. Pulkovíc

    Pulkovíc Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    sow, das al een hele tijd, ik ga as maandag 2 weken op vakantie en ik hoop dat ie de week na mijn vakantie een keertje terug komt. Dan is ie (pas?) 5 weken weg. Zoals ik deze topics allemaal lees lijkt het wel of M$ de consoles expres na 20-25 dagen verstuurd, want als ze hem eerder opsturen krijg je natuurlijk posts op forums = klachten aan de telefoon. zo van "ik heb op een forum gelezen...."

    :) het kan natuurlijk ook dat ik nu zit te ijlen :p
     
  12. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat er over dit topic al een 8e deel met gemiddeld in elk deel ongeveer 80 pagina's met problemen geopend moet worden. Is echt niet normaal meer. Dit wordt volgens mij het grootste en langstlopende topic uit de geschiedenis. Microsoft heeft echt grote problemen.
     
  13. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox 360 is ongeveer 2,5 weken geleden opgehaald en diezelfde dag nog aangekomen in Duitsland, volgens UPS tracking.

    Alleen heb ik nog geen enkel update mailtje van Microsoft ontvangen ofzo. Is dat normaal? Ik dacht dat je een mailtje kreeg als 'ie aan kwam, wanneer 'ie gerepareerd was enzovoorts. Alvast bedankt voor een antwoord.
     
  14. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    En daarom heeft MS grote problemen? Omdat er al zoveel delen zijn?
    Al eens over nagedacht dat het voor een groot deel dezelfde mensen zijn die reageren, of mensen die reageren op iemand anders. Of meerdere posts maken over 1 probleem.

    Hoezo heeft MS grote problemen? Men is zeer positief over de oplossing waar MS mee gekomen is. Iedereen die niet dagelijks op het internet zit heeft eerst op het nieuws gehoord dat de xbox problemen had, en nu hoort men dat ze met een goede oplossing komen. Het aandeel MS is niet gekelderd of buitengewoon gedaald door het probleem. Hoezo zouden ze daardoor grote problemen hebben of krijgen? Ze zouden grote problemen hebben wanneer ze er over bleven zwijgen en zeggen dat het je eigen schuld is dat je xbox kapot gaat.

    Denk nu eerst eens na over wat je typt, want je hele redenering slaat kant noch wal.
     
  15. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb vandaag dezelfde race gedaan, vlak na de opstart en toen deed ie t wel goed. de rest van de dag heeft ie het ook gewoon weer goed gedaan. ligt het er dan volgens jou aan dat ie te warm wordt? kheb m redelijk open staan gewoon in een open kastje met veel lucht.hoop dat het een eenmalig iets was. het was in ieder geval extremer dan bij jou.... heel een stuk van de weg van het circuit werd gewoon helemaal zwart ... echt superraar. zag zeg maar alleen de remlijnen er nog doorheen. heeft het niks met mijn videokaart te maken.. (kan dat?) ? maar nogmaals hoop dat ie t gewoon helemaal niet meer vertoont. T was gister natuurlijk ook weer warm weer :{
     
  16. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Joepie weer een nieuw lid van de "Ik neem het op voor dat arme microsoft club"

    Je kan het keren hoe je het wil, maar dit is echt wel een klap voor M$, zelfs mijn niet gamende schoonmoeder wist te melden dat dat spelletjes ding van mij wellicht kapot kon gaan, omdat er een fabrieksfout is zit.

    News travels fast.

    Maar blijf jij maar flink vertrouwen in alles wat multinationals je vertellen.

    PS nee ik ben niet negatief over de xbox, wel over de kwaliteit en de manier van "oplossen"
     
  17. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan aan mij liggen misschien, maar dit had nooit op deze schaal mogen gebeuren, en dat Microsoft met oplossingen komt in de vorm van extra garantie en straks een verbeterde versie van de 360 is ze geraden. Ze zouden ook kunnen besluiten om niet met oplossingen te komen, alleen vrees ik dan echt hele grote problemen voor MS.

    Je schrijft dat het aandeel van MS niet gekelderd is, maar je kan mij toch niet vertellen dat het aantal verkochte XBox360 verkopen op z'n minst hoger had kunnen uitpakken, en daarmee het succes voor MS groter had kunnen zijn. Ik ben absoluut fan van de 360. Ik vindt het een geweldige console qua mogelijkheden (bijv. xbox live enz.). De lineup aan games is ronduit imposant te noemen, maar om onvoorwaardelijk, ook na dit alles geen kritiek mogen uiten, zoals jij schrijft gaat mij een beetje te ver. Dus wat mij betreft slaat jouw redenering kant nog wal. Je moet namelijk niet vergeten dat de consument er EUR 400,00 voor neertelt plus de games die ervoor gekocht worden is voor veel mensen een rip uit hun lijf. Dat er eens een 360 kapot kan gaan is te volgen. Maar toch niet op deze schaal. Wanneer deze mensen, waaronder ik zelf dan ruim 6 weken op hun gerepareerde console moeten wachten, met in de tussentijd verhalen te horen krijgen van medewerkers van de supportafdeling die maar wat roepen (zoals al vaker gemeld is door diverse forumleden), mag daar best wel kritisch over gedaan worden.

    En met het feit dat er al 8 delen van elk 80 pagina's over dit onderwerp wordt geschreven, is een graadmeter van de omvang van dit probleem. Ik begrijp werkelijk niet dat je dat niet ziet.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2007
  18. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    *kucht*
     
  19. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes ik krijg een terug:D.Eindelijk!!!:

    Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven:

    Verzendbedrijf: UPS
    Trackingummer: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Verzenddatum: 2007-06-27 07:14:40

    Mfr date:17-10-2005.
    Xbox stuk gegaan:19 juni.
    Xbox opgehaald:20 juni.
    Xbox aangekomen:25 juni.
    Xbox wordt gerapereert:19 juli.
    Xbox wordt teruggezonden:21 juli.

    Moet denk niet iets groot struk zijn gegaan?Hebben binnen 2 dagen al gerepareert:confused:.
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2007
  20. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Lees anders ff vorige pagina's / vorig topic door. En ja, dat komt vaak zat voor.

    Congrats...!

    Trouwens weer een console ná mij opgestuurd en vóór mij retour... :x TOP bedrijf, dat MS... :thumbs: :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina