1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met mijn xbox360.

    Vanmiddag was ik lekker Forza 2 aan het spelen toen ineens in mijn 2e rondje het beeld geel/groen werd. Ik kon nog gewoon verder racen alleen de auto,circuit,alles werd geel/groen. Ik besloot mijn xbox360 uit te zetten en startte hem opnieuw op. Opnieuw had ik in het 2e rondje hetzelfde probleem. Ik zette mijn xbox360 weer uit en startte hem opnieuw op. Deze keer deed de xbox360 helemaal niks meer. Als ik de console opstart krijg ik een zwart beeld met allemaal witte stippeltjes die heel snel over mijn beeld heen razen. Als ik probeer een game op te starten gebeurt er ook niks, alleen de stippeltjes bewegen zich een stuk langzamer op mijn televisie.

    Ik weet niet of dit een bekend probleem is of niet, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Dat had ik ook, je GPU is kapot / binnenkort helemaal kapot. Ik had dat bij de laatste level van Splinter Cell Double Agent.
     
  3. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houd dat in dan? Ik heb helemaal geen verstand daarvan en die afkortingen snap ik al helemaal niet. Maar kan ik het gewoon zelf oplossen?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    GPU is je Grahpics Processor Unit . Kan je mischien een foto ervan maken, dan weet ik zeker of het zo is want straks maak ik je helemaal gek terwijl je ander probleem hebt. Zelf oplossen kan het niet denk ik, als het zo is wat ik had krijg je red light of death binnenkort en word het een retourtje Duitsland ben ik bang.
     
  5. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als ik het geod begrijp wordt je defecte xbox vergoed en de spellen die bekrast zijn, en dus kapot, ook?
     
  6. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar moet ik dan een foto van maken? Als ik mijn Xbox opstart en ik al die stippen in mijn beeld heb?

    EDIT:
    Ik heb geprobeerd een foto te maken maar je ziet alleen maar een zwarte vlek omdat die stippen zo snel over het beeld bewegen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2007
  7. PlauNL

    PlauNL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    @Guitarhero: kan best door 't weer komen ja. 'n kastje houdt toch nog altijd warmte tegen, in een open ruimte is eigenlijk beter. Je zou het natuurlijk kunnen proberen om 'm 's buiten de kast te zetten (eerst uit zetten, dan verplaatsen :p) als het probleem zich weer voordoet.

    Hoop voor je dat 't eenmalig was :)

    Ik heb mijn x360 vandaag bij de Mediamarkt gewoon kunnen ruilen :D ga 'm nu testen ;)
     
  8. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ja microsoft doet prachtig werk leveren zeg :mad: . doen ze xboxen terugsturen van 19 en 20 juni terwijl ik hier zit met me 6 juni pfffffffffffffff en dan ook nog zeggen van ja we kunnen niet zon versnelde bon maken om je voor te laten gaan, wat un onzin
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik bedoelde eigenlijk waar je dat groen/geel zag bij een game. Dus als ik het nu goed begrijp kan je ook geen games meer spelen?
     
  10. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    @ westlander: je xbox is gewoon kapot, gewoon MS bellen (zie eerste pagina van dit topic voor info)...
     
  11. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    whohoe

    Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen.

    27 juni was ie bij hun aangekomen. Vandaag dit mailtje gehad. Maar zijn de Werkdagen dan geen dikke onzin, ze werken bijkbaar gewoon op zaterdag. Trouwens ook nooit een mailtje gehad dat ie op bij de repair stond, alleen van received at service center. Als ik bij die service pagina kijk zie ik wel hetzelfde serienummer, krijg dus iig me eigen terug. Of misschien veranderd dat nog....
     
  12. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox afgelopen woensdag weer terug na 2 weken(was met spoed). Heb een andere gekregen van eind 2006. Hij maakt veel minder lawaai dan die andere 2.
    Heb wel voor de 2e keer verkeerde goodwill gekregen en krijg nu hopelijk wel een draadloos headset.
     
  13. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als ik het geod begrijp wordt je defecte xbox vergoed en de spellen die bekrast zijn, en dus kapot, ook?
     
  14. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ik weet worden de spellen van microsoft vergoed.Zoals GOW.Je kan beste als je bekraste spellen heb naar de helplijn bellen.Daar helpen je ze ermee.
     
  15. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Kost je wel 15 euro en alleen MS games.
     
  16. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt niet normaal.. Ik kan beter een nieuwe halo2 disc kopen (is bekrast door me oude xbox360, inmiddels nieuwe Xbox360 ontvangen) dat is nog goedkoper ook..|:-
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik nu kijk bij xbox registration staat er een ander Serie Nr! plus No pending Repair dus ziet er naar uit dat ik volgende week een Nieuwe krijg.

    Eindelijk !
     
  18. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe lang issie weg etc?
     
  19. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    had hem 20 juli opgestuurd.

    heb tot nu helemaal geen mail niks gehad van MS zelf .. wel al 3 x gebeld naar klantenservice.

    Dus een dikke maand is hij dan weggeweest plus Wireless Headset ter compesatie waar ik toch wel blij mee ben
     
  20. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je 20 juni bedoeld
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina