1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Ja hoor!!! :mad::mad: Ook die van mij is kapot. Morgen maar even de support lijn bellen. Die zijn toch alleen doordeweeks bereikbaar?
     
  2. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    En nóg een console die sneller terug is... Ik geef de hoop op... :x
     
  3. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Die foto van de RROD is wel vet.

    Als je daar Tshirts van laat drukken, kan je er volgens mij best veel afzetten.
    :)
     
  4. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    halo
    kan iemand mij vertellen waar je de status van je xbox kan checken?

    jah ik ook zit al vanaf 14 juni te wachten

    melmic jou console is opgehaald en aangekomen in duitsland op het zelfde datum als die van mij.ik heb 18/7 gebeld en er werd mijn 7 dagen retour gegarandeerd.dus laat ff weten wanneer je hem terug heb want ik hoop op de mijne komende week
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind het ook vreemd .. maar ik heb ook vaker gebeld en gewoon druk op de ketel gezet .. of dat echt geholpen heeft Dunno .. vind het ook erg vreemd dat ze niet gewoon op datum werken.

    Het blijven duitsers he ;)
     
  6. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, dat lijkt inderdaad erg veel op mijn situatie :b: Zodra ik nieuws heb laat het weten!

    Tja, ik heb ook wel minimaal eens per week gebeld, puur om steeds te checken of hun beloftes uit kwamen, en steeds werden die weer aangepast. ;) Laatste belofte is dat de console a.s. donderdag retour is, maar dat zal ook wel weer niet kloppen... Ben in ieder geval behoorlijk klaar met MS/Xbox als ik donderdag weer kan gaan bellen... :mad:
     
  7. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik had hem een dag eerder opgestuurd en heb tot nu toe nog niks gehoord :confused:
     
  8. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Microsoft gebeld en nu komen ze mijn xbox binnenkort ophalen, maar weet iemand hoe lang dat nu ongeveer duurt voordat ze hem komen ophalen en krijg je al snel een mailtje van dat UPS met informatie?
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Hangt ervan af hoe snel je je stickers binnen hebt. Als je ze binnen hebt UPS bellen en zo snel mogelijk een afspraak maken, bel je in de ochtend/middag heb je kans dat ze hem nog wel is willen ophalen voor 5 uur dezelfde dag.
     
  10. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit topic herhaalt wel erg veel ;) Misschien een idee om ergens een soort FAQ te plaatsen waarin actuele vragen worden opgesomd? Startpost wellicht? :)
     
  11. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    jaaaaaaaa eindelijk, Your Xbox Video Game system has been shipped! You can expect to receive it in 2-5 days.

    6 juni opgestuurd
    7juni duitsland
    1juli aankomst repair centre
    21 juli teruggestuurd naar mij
    23 of 24 bij mij thuis:D

    na zon 7 weken eindelijk terug
     
  12. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    ben je al je shit kwijt op je oude 360.....mooi is dat
     
  13. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je?Je moet je harddisk thuis laten.Dus je bent niks kwijt!
     
  14. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    MFR Date : 2005-12-01
    Error code :
    Signaal RoF :
    Probleem omschrijving : Geen beeld

    Mn 360 heeft sinds enkele dagen problemen.
    1: Eerste probleem was dat het beeld af en toe zeer vaag werd tijdens het gamen, een mooie gedetailleerde lucht met wolken werd bijvoorbeeld een zwaar storend lichtblauwe hemel, alsof je naar blauw behang zat te kijken. Kortom, je had het gevoel dat je naar een van de allereerste spellen zat te kijken die er in de 20e eeuw te spelen waren op diskettes.
    2: Enkele dagen daarna heb ik ineens helemaal geen beeld meer. De xbox start wel gewoon, je hoort ook wel geluid verder. Maar je ziet geen beeld, aan de tv ligt het zeker niet ( op meerderen getest ). Ook aan de SCART-kabel kan het niet liggen, want ik heb meerdere SCART-kabels getest van andere 360-bezitters.

    Kan iemand mij antwoord/uitleg geven?
    Hopelijk valt de schade mee, want de beruchte Ring of Red light heb ik nog niet gezien.
     
  15. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date: 2005-11-24
    Signaal RoF: 1, 3 en 4 (general hardware failure)

    [24 juni 10:20] Overlijden Xbox 360 na spelen Forza 2
    [25 juni 14:00] Opgehaald door UPS gast
    [26 juni 10:28] Afgeleverd in Duitsland
    [29 juni 21:28] Xbox aangekomen op service center (mailtje)
    [20 juli 23:20] Mailtje die ie is opgestuurd


    Dus hopelijk morgen eindelijk weer binnen. Heeft allemaal wel erg lang geduurd zo.
     
  16. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt bij jou nog wel mee hoor. Er zijn er die nog veel langer op hun 360 moeten wachten.
     
  17. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Precies, een maand is snel.
     
  18. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    @thepunisher
    Kijk even naar mijn post op bladzijde 3. Ik had gisteren precies hetzelfde probleem als jij. Ik heb vanochtend Microsoft gebeld en je kan het probleem niet zelf oplossen. Maak je Xbox dus maar vast gereed voor een retourtje Duitsland;)
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2007
  19. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    11 juli is mijn xbox door UPS opgehaald, maar heb tot nu toe nog steeds geen email gekregen dat hij is aangekomen.

    Kan ik ergens de status zien ?
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    OK, en komen ze die dan ophalen bij je thuis? Ik ben overigens mijn aankoopbon kwijt, maar dat is geen probleem toch? De 360 heeft 2 jaar garantie en is bovendien nog niet eens 2 jaar op de markt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina