1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kan ook even op dit forum kijken bij "te koop". Grote kans dat GOW daar voor minder dan in de winkel wordt aangeboden.
     
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Turn 10 is de ontwikkelaar.. die zullen hem niet kunnen helpen hiermee denk ik zo.. microsoft is inderdaad de uitgever, dus zij moeten hem verder kunnen helpen met een vergoeding.
     
  3. blina

    blina Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn xbox staat als sinds maandagochten op no pending repair.
    Normaal zou ik hem eerstdaags moeten ontvangen right?

    Maarre, bij UPS staat nog niets anders dan afgeleverd in Deutschland.
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik toen ook , werd ie op donderdag opgehaald bij microsoft en vrijdags bij mij thuis afgeleverd......

    hoop voor je dat het bij jou ook zo zal gaan....
     
  5. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij stond het sinds woensdag 22 augustus ''No Pending Repair'' en kreeg me Xbox 360 afgelopen maandag 27 augustus. Dus het kan verschillend zijn in tijd voor dat die uit Duitsland weg gaat en hem weer in huis hebt.
     
  6. blina

    blina Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is net aangekomen met UPS \o/\o/

    Al bij al twee weken weg geweest, originele terug en volgens het blad is de dvd drive vervangen.
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je mooi geluk.....

    GAME ON!!;)
     
  8. blina

    blina Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik doen. Zit een benq drive (zat eerst samsung in) in en die heatsink dus daar ben ik al tevreden mee. Lijkt ook stiller te draaien, lukt me wel niet meer helemaal op hem aan te sluiten =(=(
    -->> http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2476823&postcount=302
     
  9. Barto360

    Barto360 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net mijn "refurbished 360" binnengekregen. Hij doet alles opzich wel goed, maar er zit nog een Samsung drive in. Nu maakt deze soms een soort snorrend geluid. Bijvoorbeeld als ik vanuit GoW naar me Dash ga, dat maakt ie dat geluid. Ik zie echter niet enorme krassen op mijn GoW. Ook als ik crackdown speel, dan doet ie het soms, maar ook hier geen grote krassen. (Bijna geen krassen, hij is ook nieuw). Bij spellen zoals Viva Pinata heb ik er nooit last van. Is er nou weer wat aan de hand met mijn "nieuwe" 360, of is dat bij de Samsung drives normaal? Ik weet niet of iemand dit probleem herkend maar ik zou het graag willen weten.

    Mvg,
    Barto360
     
  10. Madhouse

    Madhouse Dus je doet wat...?

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm die van mij staat ook sinds maandag op 'no pending repair....nu maar hopen dat die van mij ooks nel terug komT :)
     
  11. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ook , niets om je zorgen over te maken.....ik hou wel altijd mijn gamediscs in de gaten , misschien een idee om dat ook te gaan doen.....je weet nooit tenslotte
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah geweldig! Ik kom thuis na een lange dag, wil ik gaan xboxen issie kapot. Die stomme rooie lampjes gaan weer branden (de linker 2 allebei en van rechts alleen de onderste). Wel balen want ik krijg bijna the darkness binnen en die kan ik nu niet spelen. Musschien is ie oververhit maar kan ik daar zelf wwat aan doen?
     
  13. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Volledig op eigen risico KAN je dit doen, maar je kan veel beter gewoon klantenservice bellen en je xbox op komen laten halen... Als je nog garantie hebt.
     
  14. Barto360

    Barto360 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat er nu bij mij gebeurt, na dus ff op mijn gamediscs te letten, is dat er deukjes aan de zijkantjen van de discs inkomen, terwijl dat eerst (En ook op mijn broers zijn Xbox) niet gebeurde. Die van mij wordt dus weer opgestuurd. :mad::mad::mad: :'-(
     
  15. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Foutcode 0020. Currently unknown probably overheating...

    Dat word naar microsoft opsturen -_-
     
  16. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenwoordig krijg je je eigen Xbox 360 terug met een nieuw moederbord erin. Want dat schijnt wat goedkoper te zijn dan moederbord eruit halen en wat oververhit is te vervangen en extra heatsinks in te zetten en het moederbord er weer in te zetten. Nu wordt alleen oude moederbord eruit gehaald en een nieuwe erin gezet en daardoor kunnen ze meer Xbox 360 consoles in dezelfde tijd maken en dat is blijkbaar iets goedkoper.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  17. DarkFRL

    DarkFRL Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag plotseling een andere xbox ontvangen:) Dus ik vanavond gelijk gaan registreren op de website. Blijkt deze al geregistreerd te zijn :mad:

    Hoe kan ik deze xbox op mijn naam later registreren? Bellen en hopen dat ze de gegevens goed invullen.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina