1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook was mij een wireless headset beloofd en kreeg ook wired |:-
     
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    je xbox is geregisteerd door hem aante geven bij de helpdesk als kapot.....ze hebben je om het serie nummer gevraagd......

    buiten het label wat je moest printen voor UPS kon je ook een ontvangst bewijs printen , daar staat je serie nummer op.......

    op de bewuste site je naam invullen zoals ie ook op het UPS label staat dus eventueel met hoofdletter aan begin van voor en achternaam en voila , je kan kijken......


    hij vind ook geen serial , die moet je zelf invullen.....|:-|:-|:-
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  3. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik ook wel. maar zit aan 2de xbox. eerste is kapot gegaan. Maar mijn tweede kan ik niet meer ingeven want ik kreeg serial in gebruik. Wil Microsoft er over bellen maar ik geraak niet binnen. men zegt mij wel dat microsoft die heeft ingevul mja dan zou ik die normaal krijgen denk ik toch.
     
  4. Spykore NL

    Spykore NL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier mijn details....


    18-06: gebeld met microsoft + ups (15 werkdagen reparatietijd beloofd)
    21-06: console opgehaald door ups
    22-06: afgeleverd in duitsland
    28-06: ontvangst email microsoft
    19-07: vandaag loopt de 15 werkdagen termijn af vanaf de ontvangst van de email.

    Update:
    23-07: email ontvangen dat mijn xbox is verstuurd en dat ik hem binnen 2 tot 5 dagen terug ontvang! Bij mij is dus alles volgens de reparatietermijn van 15 dagen gelopen vanaf de email dat ms hem ontvangen heeft! Ze hebben hem namelijk de 19e al naar ups verstuurd
     
  5. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat mijn vertrouwen tot 0 gedaald is in MS heb ik ter info vanavond even gebeld om te kijken of de belofte / garantie van a.s. donderdag retour nog klopt. Wat blijkt.... er worden 10 werkdagen / 2 weken bij opgeteld, de console zou 9 augustus retour komen.

    Op dat moment ben ik maar gestopt met rustig blijven en heb de mw uitgelegd dat ik het nu echt zat ben, elke keer andere beloftes die worden gegeven en ze worden gewoon nooit nagekomen. Gevraagd of ik doorverbonden kan worden met die afdeling die dit nu WEER uitstelt. Na het geprobeerd te hebben was er niemand meer aanwezig (opvallend, want 5 minuten daarvoor hebben ze schijnbaar aan haar verteld dat het +10 werkdagen werd).

    Accepteerde ik ook niet, en ze bood aan mij door te verbinden met haard leidinggevende. Dat gedaan. Vent begon uitgebreid toe te lichten etc. maar kon feitelijk NIET meer zien / doen dan de eerste mw. Hij kon een e-mail sturen met het verzoek dat die afdeling mij terugbelt. Dat zou 5 werkdagen duren.

    Daar heb ik weinig zin in zei ik want die afdeling gaat me dan over 1 week bellen, om me te vertellen dat er x dagen bij komen en ik dus weer weken moet wachten. Dat snapte hij, maar kon niets anders doen.

    Ik zei hem dat IK dan wel morgen weer bel om die afdeling zelf te spreken. Dat vond hij prima.

    Al met al ben ik het echt SPUUGZAT, ze liegen echt elke keer en hebben totaal geen inzage in het proces. Ik vind het serieus onacceptabel dat nu NIEMAND me kan vertellen wat de status is van mijn concole. De teamleider zegt: de laatste info in het systeem is nog steeds 7 werkdagen (dus a.s. donderdag), de andere medewerkster zegt: +10 werkdagen na a.s. donderdag.

    WTF???
     
  6. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt te erg...........heb je een rechtsbijstand verzekering?

    Schakel anders de consumentenbond of KASSA of zo in.....

    Dit kan gewoon echt niet en je bent vast niet de enige.

    Beter nog eis morgen gewoon een nieuwe en dreig met een advocaat ofzo.
     
  7. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    zojuist gebeld, maar kon gelijk weer ophangen...........ze hebben netwerkstoring... ik kan morgen weer terugbellen !!
    ga het nog een keer proberen, kijken of het weer zo is als ik bel.

    haha ja inderdaad...de volgende had het ook....ze hebben er allemaal last van . Voor tienen nog maar 1 keertje proberen... ben nu al vanaf 4 juli op mijn compensatie aan het wachten :mad:
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  8. Evil_Ash

    Evil_Ash Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Volg dit topic al een tijdje en denk dat ik mijn fustraties met dat kl***bedrijf Microsoft genaamd hier ook eens ga vermelden.
    Onlangs begon mijn console (mijn 3e al ondertussen) lelijke krassen te maken in mijn spellen en na een tijdje gewoon vast te lopen, ook door hitte want het gebeurde altijd na een uur of 4 spelen. Dit parcours heb ik ondertussen al doorlopen wachtend op mijn reparatie:

    7/7: MS gebeld, dossier geopend en ze gingen ups sturen met de labels.
    14/7: nog niemand gezien. ups gebeld, kunnen mij niet helpen zonder trackingnr. Vervolgens MS gebeld, blijkbaar fout met het systeem nieuwe opdracht aangemaakt met belofte dat ups binnen de 5 dagen bij mij is.
    17/7: mailtje van MS dat ik mijn console moest preppen om opgepikt te worden (is trouwens de 1e keer dat ik van MS een mailtje krijg voor om het even welke reden, bij vorige 2 reparaties nooit iets ontvangen).
    23/7: (je raad het al... nog geen ups) MS weer gebeld, blijkbaar hebben ze mijn vorige telefoon goed ontvangen en zo maar ben ik spijtig genoeg door hun systeem gevallen :confused: (exacte woorden van die operator!) Nu weer nieuwe opdracht aangemaakt en belofte gehad dat ups... blablaba...

    Mijn 1e xbox had ik op launch gekocht en na 6 maanden kreeg ie ROD. Heb binnen de (toen) termijn van 14 dagen een refurbished terug gekregen die ik na 3 weken terug gestuurd heb omdat die dvdlade lawaai maakte dat het niet normaal was + de helft van de keren gewoon niet wou opengaan. Op die reparatie heb ik 6 of 7 volledige weken mogen wachten om weer een refurbished terug te krijgen. Na 3 weken iedere week mogen bellen om te vragen waar ie zat, waar het antwoord bijna iedere keer was: "volgende week heb je hem". Totdat er een supervisor hem mee moeide en ik hem effectief de week daarna had + een wireless contr. ter compensatie. Die heeft het nu dus ook weer zo'n 5 à 6 maanden uitgehouden... :thumbs:

    Moest ik al die spellen niet hebben en er de komende maanden zo geen goede exclusifs op uit komen had ik dat ding al lang naar het containerpark gedaan en mij een PS3 gekocht (wat ik uiteindelijk toch doe want er komen teveel goede spellen op uit). Ik zie de toekomst niet echt rooskleurig tegemoet...
    Ik zou willen afsluiten met te zeggen: "Goed bezig MS! Keep up the good work!... En dat is de eerste en de laatste keer dat ik nog een MS-console koop!!"


    PS: sorry vr de lange "rant" maar het moest er eens uit. :emo:
     
  9. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, heb wel rechtsbijstand, maar ik twijfel of die iets kunnen betekenen.

    Ik ga morgen overdag weer bellen en eis dan die afdeling te spreken. Als ik met hun er niet uit komt, ga ik MS Nederland bellen enz enz enz.
     
  10. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ze kunnen misschien niets doen voor je maar als je weer belt blijf dan rustig , leg de situatie nog 1 x uit en zegt op een indringende doch vriendelijk toon dat je de rechtsbijstand gaat inschakelen.....

    je voelt je als consument niet serieus genomen , je hebt 400 euro betaalt voor een spelcomputer , als veel geld geinvesteerd in games bla bla bla.....gewoon laten merken dat het nu echt genoeg is en zeker om het feit dat je mensen kent (lees mede forum gebruikers) die hem later hebbenm opgestuurd en allang weer terug hebben......

    het bovenstaande in combinatie met de mededeling van de rechtsbijstand zal wonderen doen....
     
  11. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    :) Klinkt precies als mijn telefoontje van vandaag ;)
     
  12. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    kut man echt kut ik hoop niet dat het mij ook gebeurt
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Jeuuuj, het maandje gamen zit er al weer op :mad: Maand geleden ongeveer xbox 360 terug gekomen van reparatie. Kan die mooi weer terug, vandaag WEER de red lights................. Knap hoor, ben toch lichtelijk teleurgesteld.
     
  14. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het beste is om actie te ondernemen door een klacht bij b.v. Kassa (of een andere consumentenprogramma) neer te leggen, met een CC naar Microsoft...
     
  15. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg hem vandaag weer terug JeeJ!

    Weg sinds 21-6

    En ik had gebeld vorige week dat het toch wel erg lang duurde .. ik bleef gewoon relaxt .. en ze hadden me op een versnelde lijst gezet .. en het heeft blijkbaar geholpen want paar dagen later krijg ik dus een nieuwe.. !~

    Eerst begon me Serie nr met 302 en nu Met 902.

    Ik zal nog wel even checken wat voor dvd-drive erin zit .. ben wel benieuwd
     
  16. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even met UPS gebeld, ze komen mijn 360 morgen ophalen.. Maar ik weet niet precies hoe ik het label op de doos moet plakken.. =/ Er staat namelijk ook een lijntje met 'hier vouwen' erboven. Wat moet er zichbaar op zijn?
     
  17. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    nog steeds kommer en kwel hier lees ik ! ja het is afzien als je 360 stuk is....ik heb er 6 weken op moeten wachten en dat terwijl ik gewoon een nieuwe 360 terug kreeg?!?!? mijn beloofde compensatie (een wireless controller nog steeds niet binnen....al over gebeld, maar is mij weer toegezegd, stond in hun "op dat moment wel werkende systeem" de 360 die ik nu heb is van augustus 2006, dit is mijn vierde 360, mijn eerste was een launchconsole van oktober 2005, maar wat mij opvalt is dat ook deze vierde en nieuwste (qua productie-datum) erg veel lawaai maakt ! heb de eerste freezes alweer gehad met forza2 op de nurnbergring.....wat ik eerder niet had, dus is maar weer afwachten wanneer deze de geest geeft...ik hoop in het najaar zodat ik dan misschien een falcon terug krijg !! sterkte allemaal !
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ik heb gewoon het hele A4'tje eropgeplakt met plakband. Niet gevouwen geen gezeik gekregen :)
     
  19. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee bedankt, ik moet nu nog even een doos zoeken. :') Is zo'n doos waar mn schoolboeken in zaten ook goed denk je? :9
     
  20. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    zo lang die maar stevig is.......en de xbox niet kan rammelen in de doos , hij hoeft niet nog verder stuk dan ie al is...:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina