1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    hmm, net even gebeld:

    ik mijn verhaal gedaan: zit al een maand te wachten en heb 3x gebeld waarop iedere keer het antwoord was, morgen moet je hem binnen krijgen.

    Microsoft heeft het dus nagetrokken: ik had hem de 22ste al terug moeten hebben.
    Nou ja UPS had ik ook al gebeld: zei dat mircosoft hem nog in de magazijnen had staan.

    Microsoft kijkt het na: UPS moet hem al meegenomen hebben.

    Die Gozert van MS haalt zijn superior erbij, kan ook niet verklaren waarom het zo lang duurt en ziet ook dat ik hem al binnen moet hebben gehad.

    Uiteindelijke conclusie: tot maandag wachten. :p

    Als ik hem maandag niet heb, wil ik m'n $$ terug. :mad:
     
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    als de centen terug krijgt heb je nog geen xbox?

    of ga je dan overstappen naar de vijand? :+
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    zie Sig :+
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff , je liet mij al schrikken , dan zou ik ook zeggen , doet u mij maar de centjes terug......
     
  5. Madhouse

    Madhouse Dus je doet wat...?

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm zo makkelijk waren ze er bij mij niet vanaf gekomen...
    Ik ga dus net zo lang moeilijk doen tot dat ze vandaag nog een nieuwe op de bus doen...Zoals in jouw geval kunnen ze gewoon echt niet maken...

    Ik hoop dat je een goede compensatie hebt gehad?
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Compensatie? Welke compensatie?
     
  7. Madhouse

    Madhouse Dus je doet wat...?

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0

    Euhhh gratis games.....
    Gewoon blijven zeiken....en zeggen dat je iets ter compensatie wil hebben!!
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ik denk niet dat ik daar recht op heb. :x
     
  9. Madhouse

    Madhouse Dus je doet wat...?

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee...maar er om zeiken mag altijd!!!
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik ben al blij als ik m'n geld terug mag hebben. ;)
     
  11. Madhouse

    Madhouse Dus je doet wat...?

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal voor je duimen dan! ;)
     
  12. DarkFRL

    DarkFRL Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel omdat MS de xbox heeft wegemaakt. Anders moet je voor de zekerheid even contact opnemen met een consumenten orgainsatie/programma of even zoeken op internet welke rechten je in Nederland hebt als blijkt dat het product zoek is. Wat in jou geval is.
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Het is nog niet zeker of mijn xbox kwijt is geraakt. :confused:
     
  14. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel degelijk recht op compensatie omdat microsoft jouw xbox heeft kwijtgemaakt. Ik zou meteen bellen en zeggen dat je iets ter compensatie wil hebben voor het lange wachten en het feit dat je hem eigenlijk al binnen zou moeten hebben!!
     
  15. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ergens gelezen dat je geld mag terug vragen volgens de Nederlandse wetgeving nadat je product voor de 2de keer niet naar behoren werkt of kapot is, wanneer je nog garantie op het product hebt. Dus gewoon flink zeuren erom en ik zal net als Madhouse voor je duimen ;)
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik bel morgenavond wel weer en kijk wel hoe het zit. Als ze weer gaan lopen uitstellen dan eis ik me geld terug + maybe een kleine schade vergoeding voor het lange wachten. :+
     
  17. MartyMB

    MartyMB Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Boven verwachting mijn console na 15 dagen terug gekregen.
    Is dezelfde en draait weer als een zonnetje.
    Nu wel een nieuwe voeding gevraagd voor mijn whireless stuurtje. Schijnt te kunnen ploffen bij verhitting. Echt prima spul dat Microsoft gedoe...... NOT!

    Nu maar afwachten wat er nog meer stuk kan gaan. Ook nog een bekrast spel naar Engeland gestuurd en eens zien of ik €15,- retour gezonden krijg.

    Game on!!
    Martymb
     
  18. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik heb net gebeld met M$!
    Die zeggen dat mijn pakketje op 22 augustus al naar spijkenisse is verzonden.
    Dat is ondertussen al een week geleden dus ik vraag waarom.
    Zij zeggen bel UPS dan weet je waarom het zo lang duurt.
    Ik bel UPS: Nee hoor hij is niet verzonden want we wachten het pakket nog af van het repair center. Ik bel MS weer: Ja alles klopt hij is verzonden op de 22ste. Hij zal waarschijnlijk in Den Bosch klaar staan om te verzenden naar spijkenisse. Ik bel weer naar UPS: Nee uw pakket is op 24 augustus verzonden maar meer informatie staat niet in het systeem u moet een onderzoek starten, het pakket is kwijt, u moet microsoft bellen. Dus ik zeg Ja dus niet ik heb nou al 2 keer naar MS gebeld nu ben ik het zat. Kunt u niet gewoon iemand anders erbij halen. Ja hoor maar die is in gesprek u wordt vanmiddag teruggebeld.
    :mad::mad::mad::mad::mad::mad:
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  19. D4m4n

    D4m4n Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij:D, waarom? Vandaag is mijn derde xbox 360 aangekomen. De vorige twee waren teruggegaan vanwege krassen. De laatste was opgestuurd op 13 augustus. Dus 'maar' 16 dagen weg geweest. En als sugar on top heb ik een BenQ dvd drive !w00t!. En ook nog eens een maand xbox live gold, terwijl ik er helemaal niet om heb gevraagd.

    Microsoft is niet door en door slecht:). Dat ene meisje van de klantenservice zei niks te kunnen doen aan krassende consoles(zo ongeveer). Maar ze hebben mij een gegeven van 30-11-05 met BenQ drive. Microsoft weet dus welke dvd drives krassen. Of het moet enorm toeval zijn, lijkt me niet. Ze geven het niet toe, maar doen er wel wat aan. In ieder geval na de tweede retour. Dus nu hoop ik hier nooit meer te hoeven komen. *fingers crossed*
    Veel sterkte nog voor de rest.
     
  20. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt er tegenwoordig sowieso een maand Xbox Live Gold bij als compensatie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina