1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben op zijn zachtst gezegd zeer voorzichtig met mijn 360 en de games. Stop eerst de game alvorens hem uit te zetten, 'poets' games eigenlijk nooit, ze zitten echt altijd in het hoesje waar ik ze ook nog eens zeer voorzichtig instop.

    Daarnaast is Halo 3 ook nog eens zgan.

    edit: console ligt verder ook op zijn kant.

    edit2: gebeld met al mijn klachten (had er meer)

    - 360 maakt onevenredig veel herrie
    - dvd's/games lijken af en toe wel te crashen (enorme brom)
    - dvd-lade gaat 50% van de tijd niet open
    - disc is helft van de tijd unreadable/ wordt niet herkend als game

    Verder het bekende verhaaltje: max drie dagen wachten op de labels, afspraak maken met ups etc etc etc.

    Durf er alleen in tussentijd geen game meer in te doen :mad:

    25 werkdagen beginnen pas te tellen vanaf de dag dat ie wordt opgehaald en mochten mijn andere games onherstelbaar beschadigd zijn dan heb ik voor mijn games op halo 3 na pech gehad. Halo 3 kan ik voor 15,- laten vervangen.

    Erg spijtig dit en nog spijtiger dat de ps3 zo achterblijft anders had ik hier een streep onder Microsoft en zijn console gezet.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  2. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0

    Oke, je hebt idd wat meer klachten dan ik had verwacht. Logisch dus dat je gebeld hebt. Ik had ooit eens een keer of 2 een unreadable disk error bij Collin Mcrae: DIRT. Had het spel nét aangeschaft dus heb het ook meteen weer omgeruild in de winkel. Sindsdien geen foutmeldingen meer gehad.

    Trouwens, HALO 3 kan je vlgs mij kostenloos laten vervangen. Kijk eens op xbox.nl. Daar staat een en ander over bekraste HALO 3 games en gratis vervanging.

    Om je een hart onder de riem te steken, de meesten hebben hun xdoos alweer na een week terug :)
     
  3. schaap-joey

    schaap-joey Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Trackingnummer: *** ***** ** *** * *
    Type: Pakket
    Status: Ontvangen factuur gegevens
    Verzonden naar: NIBBIXWOUD, NL
    Verzonden of
    gefactureerd op: 04/10/2007
    Service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg




    Traceerresultaten verstrekt door UPS: 04/10/2007 9:53 's morgens ET


    Hoe lang duurt het voordat hij aankomt denken jullie ??
     
  4. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag of maandag denk ik. Wanneer had jij je xbox opgestuurd en welk defect?

    Kreeg je deze info vanzelf in de mail of aangevraagd?
     
  5. Xearo

    Xearo Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zien de mogelijke krassen eruit op discs? Ik heb namelijk net een nieuwe 360 uit de winkel, met productie datum 11-2006. Met slechtere dvd drive dus. Ik heb bij mijn Forza 2 nu 2 hele dunnen ringen in de disc, maar weet niet of het krassen zijn of niet. Heb hem pa 3 dagen, dus ruilen lijkt nu nog te kunnen.
     
  6. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
  7. grifter

    grifter Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    YEah Right!!!

    Code:
     FRANKFURT,
    DE 	20/09/2007 	10:53 's morgens 	AFGELEVERD
    	20/09/2007 	6:52 's morgens 	WORDT AFGELEVERD
    	20/09/2007 	2:19 's morgens 	WORDT AFGELEVERD
    BRUSSELS,
    BE 	19/09/2007 	7:26 's middags 	HERKOMSTSCAN
    	19/09/2007 	3:33 's middags 	AFHAALSCAN
    Gisteren voor de tweede keer gebeld en voor de tweede keer half uur voor niks GSM kosten gemaakt want status konden ze me nog niet geven, ofwel krijgen hollanders een tsreepken voor, ofwel heb ik gewoonweg pech, hoewel nen maat van mij dezelfde dag (ook een belg) de zijne opstuurde en die heeft die ook NOG NIET TERUG!!!

    Weekje my ass ja... MS Service suckt big time if u ask me

    Na
     
  8. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zou ik ook wel willen weten, want ik belde en toen zei die vrouw dat ik niet zo'n code zou krijgen:confused:

    Dat snap ik dus niet, je kunt toch gratis met de vaste telefoon bellen?
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb dus bij meerdere games echt meerdere van die flinterdunne ringen en niks wat lijkt op het hierboven genoemde plaatje.

    @ Badassbart: tnx.

    Maar feit blijft dat ik geen game meer in mijn 360 durf te steken :{
     
  10. Xearo

    Xearo Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ben net bij de winkel geweest. Deze ringen komen er bij de productie in, hebben sommige nieuwe. Werd me zelfs getoond. Heb er weer vertrouwen in.
     
  11. grifter

    grifter Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat hebt wel ja :)
     
  12. Foals

    Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    (Dit is het lezen waard :emo:)

    Ok, ik was het gisteravond echt spuugzat.. Elke keer als ik een spel ongeveer 10 minuten tot een uur speelde, liep ie vast. Heel het beeld staat stil, kan niks doen met m'n controller, en het enige wat je kan doen is restarten via de powerbutton. :'-( (En nee nee nee, ik ben geen diehard gamer 24/7, ik speel elke dag ongeveer een half uurtje)

    Dus werd het tijd om te bellen, eerst een man uit Limburg (erg handig, kon het voor geen ruk verstaan :+) hij gaf me de code: xx linkerbumper rechterbumper xx ofzoiets, dat 'cleart' je cache.. Op zich wel fijn maar hij zei vriendelijk: 'Als het nog niet is gelukt, bel dan ff terug'.

    Ok, dus ik dacht: terugbellennnnnn. Kreeg iemand anders aan de lijn, top gozer! Gewoon gelijk vragen naar je voornaam en je daarmee altijd aanspreken, was ik niet gewend want ik heb @Home en daar heb ik ook al een tijd gezeik mee gehad (stelletje asocialen). Maar goed, hij was zeer vriendelijk en maakte tussendoor geintjes wat natuurlijk wel fijn is als je kwaad bent en je xdoos wil verbranden O-) Heb gezegd dat ik screen freeze heb, en m'n xbox scratcht discs, dus dat heeft ie genoteerd, krijg binnenkort stickers en blahblahblah.. Dan wordt ie opgehaald door UPS en gerepareerd voor 0,00 euro, en daar ben ik wel erg blij om natuurlijk.. Dus nu ff wachten maar die service is echt top (tja, ze moeten wat als je verlies lijdt door een hardwareconstructiefout.. dan moet je het op de service zetten).

    Dank voor het lezen in ieder geval, _0/

    P.S. Nog 1 vraag: Hoe gaat dat precies met die labels/stickers die je krijgt en het ophalen van de xbox enzovoort.. Kan iemand mij dit ongeveer uitleggen? Thanks!
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  13. lpetersen

    lpetersen Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ik je uitleggen. In mijn geval werden de labels gemailed, deze had ik de volgende dag in m'n mailbox. Deze print je uit en plak je op een neutrale doos. Wanneer je dat gedaan hebt, bel je UPS (nr staat in je mail). Deze haalt hem meestal dezelfde dag nog op om 'm vervolgens naar DLD te sturen. Bij mij was het zo dat hij binnen een week weer terug was, maar dat geld niet voor iedereen heb ik wel gemerkt.
     
  14. Foals

    Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor je snelle response! :)
     
  15. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n 360 is kapot (3 rode lampjes). Nu wil ik hem opsturen, maar mag ik wel m'n harde schijf houden? Nu gaan er zo'n 300 uur gameplay verloren. Of zetten zij het voor je om, of doen ze helemaal niks, dat laatste vermoed ik? Tenminste, ik belde een tijdje geleden, toen moest ik hem wel meesturen, vraag me dus af hoe het nu geregeld is.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  16. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat iedereen dit wel kan uitleggen zo langzamerhand :+ Een xbox zonder defecten is zeldzaam. Gelukkig is de service van Micrsoft erg goed, dat verzacht de pijn een beetje.
     
  17. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    De harddisk moet je eraf halen en zelf houden, enige wat je moet opsturen is de Xbox 360 zelf.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zat trouwens te bedenken dat dit wel het moment is om hem voor mij nog op te sturen. De 3jaars garantie geldt alleen voor die specifieke error en mijn gewone garantie loopt over 2 maanden af....dus als ie toch weg moet.

    Maar nogmaals: de ps3 had echt maar een paar toppers meer moeten hebben en ik was weg geweest. Gedonder met dat ding steeds......

    zou het proces bij M$ trouwens versneld worden als ik erbij vermeld dat ik xbw -starmember ben? :+
     
  19. schaap-joey

    schaap-joey Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox 360 is nu in HERNE-BOERNIG en zal hem morgen thuis verwachten hoop ik mannen ! ik wacht met smart..

    Maar , ik heb mijn ups reference number opgevraagd.. toen op de ups site code intikken.. of in google vind hij ook gelijk.

    Dan kan je daar je status zien !

    Ik ben inmiddels pro in repair.. heb me er zwaar in verdiept !

    BTW.. console was niet helemaal 100% meer.. modders snappen hem !
     
  20. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt je 2 jaar garantie?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina