1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ik heb precies hetzelfde!!

    22 augustus zou hij aangekomen zijn en beide verwijten elkaar. :eek:
     
  2. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondertussen ben ik terug gebeld door UPS medewerker die zegt dat ups er niks aan kan doen en dat hij waarschijnlijk gewoon nog steeds in duitsland staat OF dat er een xbox360 naar spijkenisse is gestuurd met een ander trackingnummer.
    Hij zegt dat ik MS maar weer moet bellen.
    Dat heb ik ondertussen ook al gedaan en die zegt opeens doodleuk dat het inderdaad wel eens zo kan zijn dat hij in duitsland staat en dat ik maar een weekje moet wachten en dan nog eens terugbel.:mad: Als hij er morgen niet is bel ik gewoon weer hoor.8)
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik heb net UPS gebeld en het pakket schijnt nooit opgehaald te zijn, wat MS wel aangeeft gedaan te hebben,,, MS bellen nu
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    MS gebeld:

    Ze zijn zogenaamd 3x langsgeweest en geen van de 3x ben ik thuisgeweest: |:- Ik ben full time thuis geweest en anders mijn ouders wel. Dus hij staat nu in duitsland omdat ik 3x niet thuis ben geweest.

    Nou, ja hier geloof ik dus helemaal geen klap van... wat een onzin.

    Volgende week moet ik maar terugbellen. dat word dus vanavond al. }:]
     
  5. Dabuh

    Dabuh Wiep forever

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, nu weet ik wat het betekent, maar wat moet ik doen om E74 error te fixen. Of moet ik het ding al laten fixen door microsoft?
     
  6. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is mijn Xbox 360 2x in een maand naar Duitsland gegaan. 1x Ring of Death en 1 keer maakte mijn 360 weer krassen.

    @Shortbull: Bevalt de Elite een beetje? Oh ja, maak je PM Box leeg.
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    kabel naar je tv even opnieuw aansluiten op je xbox (goed aanduwen) en op je tv.....als dat niet helpt , microsoft bellen
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    box is leeg, ja elite bevalt me uitstekend.

    Na nog een keer bellen:

    Dit keer ene Dennis. verhaal uitgelegd, De xbox is weer terug gestuurd naar duitsland dankzij een zendprobleem :confused:
    Dat andere mens krijgt op dr donder omdat ze me voorgelogen heeft omdat ze zei dat ze al 3x langs zijn geweest. Schandalig om je klanten zo te behandelen!. We weten niet waar je xbox is dus verzinnen we maar een smoesje. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  9. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ojoo misschien is dat bij mij ook gebeurd! Wij hadden hetzelfde probleem.:'-(
    Ik ben sinds zaterdag terug van 2 weken vakantie dus misschien was ik ook niet thuis toen hij werd bezorgd maar ik heb aangegeven dat als ik niet thuis was het pakketje af te geven aan mijn buren maar die hebben ook niks gehad en ik heb zelfs geen briefje door de bus gehad waarop staat dat ze langs zijn geweest.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  10. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee als jij je geld terug krijgt moet je dat even zeggen , want mij gaven ze het niet , mochten ze niet doen ofzo. Ben het zo zat zit gewoon al hele vakantie zonder xbox.
     
  11. Madhouse

    Madhouse Dus je doet wat...?

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkhied:

    UPS moet een briefje door je brievenbus gooien als ze je niet thuis aantreffen of dat ze hem bij de buren hebben afgegeven.

    Mijne heb ik net opgehaald bij de buurvrouw..Het moederbord van mijn xbox is vervangen...hij staat nu al dik 2,5uur aan, zonder problemen...ik hoop dat het zo blijft...

    Sterkte mannen die hem nog niet terug hebben! Ik zal voor jullie duimen!;)
     
  12. stijn25

    stijn25 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    herstellingdienst in belgie

    hebben er forummembers ervaring met de herstellingsservice in Belgie? Ik zou graag een xbox 360 kopen (al een halfjaar in feite, maar tegengehouden door de vele verhalen rond krassen, red light, problemen)
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze worden in Duitsland gerepareerd..
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Nee, man is 1 groot gelul van MS, als ze langs zijn geweest dan krijg je een briefje door je brievenbus en word het desnoods bij de buurman/vrouw afgeleverd.
    Nou ja UPS zegt het pakketje nooit gehaald te hebben en MS zegt dat er een probleem was met het zendlabel. gaat weer totaal langs elkaar af dus.
     
  15. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Die meneer van de UPS zei dat dit probleem vaker voor kwam en dat hij ondertussen al berucht is bij MS omdat hij vaak gaat zeiken over de slechte organisatie van MS. Die man heeft groot gelijk.
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    idd, MS zijn gewoon een stelletje amateurs.

    De gozert bij MS z'n Pc liep heel traag, dus wat zegt die gast: tja Microsoft hé \o/
     
  17. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens dit is wat er gebeurd als je vind dat het best lang duurt en je even belt met microsoft:
    [​IMG]
    Dan zeggen ze dus dat ze niks kunnen vinden. En om half 7 's avonds staat er HERKOMSTSCAN en hebben ze hem gevonden en ligt hij de volgende dag al in rotterdam.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    nou, dan mag dat ook eens bijn mij gebeuren. Heb nu al 8 MS en 2 UPS telefoontjes erop zitten. :p
     
  19. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, Help!

    Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk omschrijf.

    Bij deze site kreeg ik telkens een fout melding,
    http://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=en-us

    maar wat nu blijkt is dat het dat het nummer wat er stond Xbox360 Hardware (SN********* Helemaal niet mijn serial nummer is.

    Nu heb ik Register a new device gedaan. Al mijn gegevens in gevuld en nu krijg ik het wel voor elkaar.

    Ik krijg dit. Is dit wel mijn recente repair status dan??????

    Device Information
    Device: Xbox360 Hardware
    Serial Number: **********
    Warranty Status: In Warranty
    Repair Status: No pending repair
     
  20. Madhouse

    Madhouse Dus je doet wat...?

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij op No pending repair staat dan moet je hem als het goed is snel terug krijgen...

    Die van mij stonds sinds afgelopen maandag op op die status en woensdag heb ik hem terug gehad....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina