1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dit is toch echt ongelooflijk?! Je garantie is trouwens toch ook nog eens 2 jaar vanaf de eerste 360? (weet het eigenlijk niet zeker)

    Ik zit verder met hetzelfde dilemma als dat jij zit. Hardwaretechnisch wil ik eigenlijk veel liever een ps3........
     
  2. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    je garantie is verschoven van 1 maand naar 1 jaar ;)
     
  3. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel betaal ik per minuut om microsoft te bellen vanuit mijn vaste telefoon (huistelefoon)?
     
  4. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Niets, met vaste telefoon is het gratis, 0800 nummer is altijd gratis

    EDIT,
    APELDOORN,
    NL 09/10/2007 8:57 's middags IMPORTSCAN
    09/10/2007 4:57 's morgens IN TRANSIT
    09/10/2007 4:56 's morgens IMPORTSCAN
    hebben ze hem vanavond weer opnieuw geimporteerd
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  5. LeCcY

    LeCcY Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, vanavond maar even gebeld met die gasten nadat ook ik de dupe ben van een defecte 360..

    Het volgende is er namelijk aan de hand:
    zodra ik een game speel voor ca 2-3 uur achter elkaar begint de dvdspeler ineens flink te draaien. Echt een flink pokke geluid te geluid te geven. Plotseling houdt de speler gewoon op met draaien waardoor ik 9 van de 10keer een melding krijg als 'unreadabe disc'. Word je dus fijn terug naar het 360 hoofdmenu gezet zonder je game op te slaan... Heel fijn dus!
    Merk dus net dat ik zon Samsung drive erin heb zitten, heb de 360 sinds begin van het jaar in bezit.

    Goed, net dus aan de telefoon gehangen en dat mokkel zei dat waarschijnlijk de dvd-speler kapot is (doh!). Ze wist me wel te vertellen dat de maximale tijd dat je de 360 kwijt bent sinds vanavond is verkort naar 15werkdagen.. Vind het toch nog flink lang, ook aangezien ik de nieuwe PES pre-orderded heb komt dit niet gunstig uit.....

    Ben benieuwd!
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  6. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn box terug sinds 15u. Mijn eigen box met nieuw moederbord en Benq drive. Lekker stil vergeleken met mn oude Samsung.

    Ben hem dus maar 8 dagen kwijt geweest.
    Raar Acrisius dat ze hem niet bezorgd hebben vandaag.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  7. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ze zijn langs geweest toen er niemand thuis was, maar ze zullen dan toch wel een briefje ofzo in de bus stoppen
     
  8. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is ook weer terug. \o/ (duurde ff 2 weken)
    Het is nu wel dezelfde al vorige keer, hier en daar zijn er beschadigingen bij gekomen, lompe boeren daar op de td. :mad:

    Verder heb ik nu weer een BenQ drive en wel de extra heatsink.
    Geen idee waarom er een BenQ in is gezet want met de drive zelf had ik geen problemen.

    M'n vorige (hield het toch wel 1.5mnd uit) had deze extra sink nog niet (terwijl iedereen die wel kreeg) en had een Samsung drive.
    M'n originele had een Hitachi.

    De Samsung of BenQ zijn denk ik even stil, blijft alsnog een bak herrie maarja :p

    Naja hopelijk blijft ie even heel want je wordt er niet goed van elke keer dat ding 2+ weken weg en hij wordt er al met al niet beter van....
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    hadden ze bij mij ook niet gedaan... Buurman stond 's avonds ineens voor de deur :)

    Volgens mij heeft mijn 360 ook de nieuwe heatsink gekregen, hij wordt nou niet half zo warm als voor die kapot ging!
     
  10. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar bij mij is ie niet bezorgd, dus dat zal morgen wel gebeuren hoop ik, al moet er dan wel iemand thuis zijn
     
  11. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik zondag schreef ging toen mijn 4e '360' kapot. Ze zouden een versnelde procedure starten en 'm maandag op laten halen door UPS...Maandagavond heb ik nog een keer gebeld maar tot nu toe is er nog niemand geweest...=(
     
  12. nedmetfan

    nedmetfan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien al geplaats, maar toch handig om nog een keer te vermelden!

    Had er ook iedere keer last van dat me xbox 360 vastliep, bleek dat me voeding te weinig koeling kreeg.

    Je voeding op een open plaats leggen scheelt, naar mijn idee is me xbox ook stiller maar da kan aan mij liggen............
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nog steeds geen labels binnen. Zo maar weer terugbellen. Hoe moeilijk kan 't zijn om een mailtje te versturen. :eek: Op een hoop kapotte 360's na, lees je hier bijna niets anders dan labels die niet aankomen.
     
  14. MarieJuana

    MarieJuana Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week maandag heb ik mijn console opgestuurd, en de week erna dinsdag terug ontvangen, en werkt perfect
    heb ook de indruk dat hij minder lawaai maakt
    en 1 maand live ontvangen

    grtz
     
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    mailtje zit niet in je spammap , das ook iets wat vaak voor komt....labels zijn er meestal wel met een uurtje of 2...
     
  16. emul1985

    emul1985 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox opgestuurd op maandag 1 oktober.
    Hij was overleden aan ROD en dus meteen actie ondernomen.
    Hij is in totaal 8 dagen weggeweest. Moederbord vervangen en nieuwe drive erin.Goede Service van M$ Heb geen klagen. O ja en natuurlijk het maandje live erbij gekregen.


    HEENREIS (onderaan beginnen)
    FRANKFURT,DE
    02/10/2007 10:25 's morgens AFGELEVERD
    02/10/2007 6:57 's morgens WORDT AFGELEVERD
    02/10/2007 4:29 's morgens AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG,DE,
    02/10/2007 1:36 's morgens VERTREKSCAN
    HERNE-BOERNIG,DE,
    01/10/2007 11:24 's middags AANKOMSTSCAN
    UTRECHT,NL,
    01/10/2007 8:24 's middags VERTREKSCAN
    01/10/2007 5:29 's middags HERKOMSTSCAN
    01/10/2007 2:26 's middags AFHAALSCAN
    DE 29/09/2007 1:01 's middags FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

    TERUGREIS(onderaan beginnen)
    UTRECHT,NL
    09/10/2007 4:28 's middags AFGELEVERD
    09/10/2007 6:52 's morgens WORDT AFGELEVERD
    09/10/2007 6:52 's morgens BESTEMMINGSSCAN
    09/10/2007 6:52 's morgens BESTEMMINGSSCAN
    HERNE-BOERNIG,DE,
    09/10/2007 12:50 's morgens EXPORTSCAN
    HERNE-BOERNIG,DE
    08/10/2007 11:54 's middags AANKOMSTSCAN
    FRANKFURT,DE
    08/10/2007 8:16 's middags VERTREKSCAN
    08/10/2007 6:47 's middags HERKOMSTSCAN
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2007
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, er is niks blijven hangen in de junkmail. Voorheen kreeg ik inderdaad binnen twee uur een mailtje met de labels. Mja, inmiddels is 't 19 uur geleden, dus er zal wel iets fout zijn gegaan. 8) Goed begin :thumbs::+
     
  18. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Even voor de mensen die een link krijgen waarop ze kunnen klikken om zo bij hun labels te komen.

    Mochten deze na 2 dagen nog niet werken.. dan gewoon weer bellen naar Microsoft.

    Ik zit dus al een paar dagen naar die leuke links te kijken en die klote dingen geven dus errors bij ups als je er op klikt.

    Bellen naar UPS heeft geen zin , aangezien zij niet de bevoegdheden hebben de labels voor je uit te draaien. Microsoft geen toe dat er iets goed fout gegaan is deze week met het aanmaken van labels aan hun kant.
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Er is niks fout gegaan met de labels. In 't systeem stond dat er nog geen mailtje was verstuurd, en dat 't 72 uur kan duren voordat je überhaupt een mailtje krijgt. Afwachten was 't advies. Het probleem met niet geactiveerde labels was inderdaad bekend. Goede nieuws is wel dat de reparatieduur in 't algemeen is teruggezet van maximaal 25 werkdagen naar 15 werkdagen.
     
  20. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Klopt Arjan, had het vanmorgen nog ff na gevraagd bij MS en die vertelden bij dit ook.. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina