1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grifter

    grifter Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF

    Ik snap er werkelij kde ballen van.... Jullie hollanders krijgen jullie Xdoos terug na een week of zelfs twee weken, maar ikke... C4Yourself!

    FRANKFURT,
    DE 20/09/2007 10:53 's morgens AFGELEVERD
    20/09/2007 6:52 's morgens WORDT AFGELEVERD
    20/09/2007 2:19 's morgens WORDT AFGELEVERD
    BRUSSELS,
    BE 19/09/2007 7:26 's middags HERKOMSTSCAN
    19/09/2007 3:33 's middags AFHAALSCAN

    Komaan, What gives,,, waarom people zoals jullie maar amper een weekje, en ik zit al aan een dikke 20 dagen... I mean, whatt he F@#! gives...!!!!:mad::{8):mad:
     
  2. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij is die van mij ook kapot...

    Als ik aan het spelen ben krijg ik regelmatig een piepje. Tegelijkertijd komt er een roodgeblokt iets over mijn scherm heen en loopt mijn xbox vast.

    Is hij nou echt kapot of ligt het aan de kabel/tv/iets anders?
     
  3. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil inderdaad zeggen dat Xbox 360 kapot is. Mijne had dit ook. MicroSoft bellen en hopen dat je snel een gerepareerde of een nieuwe hebt. :)
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    kan geen kwaad om je kabels even los te halen en opnieuw stevig aan te sluiten , goed aan drukken dus
     
  5. grifter

    grifter Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kan niemand mij vertellen waarom ik zo lang moet wachten en andere niet, waar kan ik eigenlijk klachten indienen, want ik krijg echt het schijt van MS en hun zogezegde service!!!
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Wij kunnen niet in 't systeem kijken van MS. :eek: Als je meer informatie zou willen, kun je eigenlijk alleen maar contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen 't een en ander opzoeken en nakijken voor je. :) Ik heb ook wel eens een maand moeten wachten op m'n 360, terwijl ik hier las dat sommige binnen 10 werkdagen alweer hun Xbox hadden teruggekregen. Er valt weinig over te zeggen.
     
  7. grifter

    grifter Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    is gewoon k#t, heb al meerder malen gecontacteerd (betalende GSM, heb geen vaste lijn!!! al meer dan 110 minuten verdaan)), maar telkes same BS. en Telkens, bel binnen 10 werkdagen eens terug!!! WTF, ik wil echt klacht indienen!!!
     
  8. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat ieder probleem anders is , de een kan snel gemaakt worden de andere niet....klachten kunnen bij de zelfde helpdesk als waar je de kapotte xbox hebt aangemeld...
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    HEHE! M'n XBox is EINDELIJK na EEN MAAND opgehaald. :mad:

    Schijthekel aan de service van Microsoft. En dan krijg ik m'n bekraste CD niet eens vergoedt, oplichters. :mad:
     
  10. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb ik gedaan, nog steeds hetzelfde

    Maar ik heb Microsoft gebeld en het komt allemaal wel goed. Ondertussen vermaak ik me wel met de demo's want die doen het nog wel :)
     
  11. japppie

    japppie Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt echt gek van MS service.
    vorige week zaterdag(10 dagen geleden) is mijn xbox kapot gegaan.
    1ste keer labels aangevraagt via de mail. Natuurlijk niet gekregen. Elke keer zeggen ze bel maar terug. Na 4x bellen of zo zeiden ze dat er iets verkeerd was gegaan met het versturen van de labels
    2de poging weer labels aangevraagt via de mail(donderdag). Natuurljk niet binnen gekomen. 4 dagen gewacht dus. Bel ik vandaag weer zegt die vrouw, er is iets verkeerds gegaan, ze zijn gister pas aangemaakt, bel over 2 dagen terug.:mad::mad::mad::mad:. Ik zeg ik denk het niet. Heb ik ze maar via de post aangevraagt.
    Als ik ze nu niet krijg wordt ik echt helemaal gek
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Label net ontvangen, valt niet tegen. :)
     
  13. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik wacht nog steeds op ups, wil eindelijk ook the fight finishen

    ff vraagje, heb jij miss gezien wat de status bij ups was toen hij bij de buren was afgeleverd, weet ik of ik ff bij de buren moet langsgaan
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2007
  14. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ik bellen naar klantenservice microsoft om te weten te komen wat mijn tracknummer is voor de terugreis en om mijn status te weten te komen?
     
  15. Foals

    Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik mij ook af, ik wil eigenlijk wel weten waar ie uithangt ipv te zien: Teruggezonden naar verzender (ofzoiets dergelijks) :)
     
  16. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb microsoft gebeld en ze zeiden dat mijn xbox 360 gerepareerd is en dat dhet trackingnummer hetzelfde blijft ;)
     
  17. Foals

    Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb namelijk echt nét ook gebeld.. En die man zei dat er nog geen terugweg-trackingnumber voor me was omdat hij nog in reparatie was, maar UPS laat zien dat ie terug gaat naar 'zender' :confused:

    HTML:
     Trackingnummer:  	 tralalalie  	  
    Type: 	Pakket 	 
    Status: 	Teruggezonden naar verzender 	 
    Geretourneerd op: 	08/10/2007 10:33 's morgens 	 
    Getekend door: 	ERK 	 
    Vestiging: 	WARENANN. 	 
    Geretourneerd aan: 	WEITERSTADT, DE 	 
    Service: 	STANDARD 	 
    Gewicht: 	3,80 Kg 	 
    
    Status van uw pakket
    Vestiging 	Datum 	Lokale Tijd 	Omschrijving
    FRANKFURT,
    DE 	08/10/2007 	10:33 's morgens 	RETOUR NAAR ZENDER
    	08/10/2007 	6:50 's morgens 	WORDT AFGELEVERD
    HERNE-BOERNIG,
    DE 	05/10/2007 	10:31 's middags 	AANKOMSTSCAN
    APELDOORN,
    NL 	05/10/2007 	8:30 's middags 	VERTREKSCAN
    	05/10/2007 	5:53 's middags 	HERKOMSTSCAN
    	05/10/2007 	1:30 's middags 	AFHAALSCAN
    DE 	04/10/2007 	4:52 's morgens 	FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
    Beetje raarrr? Maar die vent zei dat hij teruggaat naar Weiterstadt, zoals er staat bij 'Geretourneerd aan' en daarna gaat ie terug naar Nederland en heb ik em binnen plusminus 6 werkdagen, hopend dat ie terug is als ik herfstvakantie heb :{
     
  18. Shizzel

    Shizzel Guest

    Nee hoor, je krijgt een nieuw trackingnummer als hij terug wordt gestuurd.
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    nee sorry... heb helemaal niet getracked 8)
     
  20. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt er onderhand een beetje ziek van, als ze al langs zijn geweest vandaag, zijn ze twee keer langs geweest en geen een keer een briefje in de bus gedaan ofzo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina