1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoelang die er al op staat. afwachten :)
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Bij mij staat de status nu op teruggezonden naar verzender. Betekend dit dat hij al weer op weg naar mij is?
    Zou wel enorm snel zijn aangezien ik hem pas op 23 augustus heb opgestuurd.
     
  3. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch voor de zekerheid MS gebeld. Goed nieuws, hij is op de terug weg ! De xbox is gister om 13:00 verstuud. Kan dus ieder moment aankomen.

    Ik heb hem opgestuud op 20 aug.
     
  4. Madhouse

    Madhouse Dus je doet wat...?

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0

    Dit is een status op de UPS site toch?

    Dit betekend namelijk dat hij is verzonden naar M$ Duitsland..
    De status No pending repair komt van de M$ site...KLIK hier!
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  5. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Gister Stuntman gehaald, en na 3uur spelen me disk eruit gehaald om weer netjes in het doosje te doen. Tot ik op de achterkant keek... er waren al 3 krassen op de disk gemaakt, en dat binnen 3 uur. Dit is nu me 3de disk bij deze xbox 360 waar krassen opzitten en heb vandaag met microsoft gebeld. Na korte uitleg werd mijn vertelt dat ik een spoedreparatie krijg en dat ik een 360 zo spoedig mogelijk weer terug kan verwachten. (dit was overigens mijn 3de xbox al, op naar nummer 4)

    Als het goed is krijg ik dan een nieuwe, maar dat was nog niet helemaal zeker. Dus ik ga er maar van uit dat ik een gereviseerde terugkrijg, maar dat is dan ook de laatste keer!
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja dat werkt niet bij mij. Er staan geen geregistreerde consoles terwijl ik dat wel heb gedaan. En als ik hem ga registreren krijg ik een foutmelding.
     
  7. Madhouse

    Madhouse Dus je doet wat...?

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijnen er meer last van te hebben...geen idee hoe dat komt..
     
  8. Barto360

    Barto360 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik geen Serial number zie log ik altijd opnieuw in (Eerst weer uitloggen en dan weer inloggen) en dan staat ie er meestal wel weer.

    Maarja, die van mij is gisteren weer opgehaald, dus volgens hun weer 10-15 werkdagen wachten omdat ie vorige keer zo lang weg was, dus ik krijg volgens hun voorrang op sommige andere consoles (Tuurlijk :9 Zou ik ook zeggen). Maar dan zie ik dat sommige bij jullie al binnen 2 weken terug is, hoop ik dat ze die van mij niet weer kwijtraken. Ondertussen er wel 2 games en een wireless headset uigehaald. Mocht ook wel want dit wordt een totaal (Als de volgende wel werkt) van ongeveer 83 werkdagen geen Xbox. :9
     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Yay, heb hem eindelijk binnen gekregen zo net. Een gloed nieuwe Xbox 360. \o/
    Any buyers?
     
  10. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net voor het eerst de rode cirkel gehad. 1 3 en 4 knipperen dan krijg ik de code 0203. Kabels los en hdd los maken heb ik ook geprobeerd en dat werkt allemaal niet. Iemand een idee wat het probleem is?
     
  11. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Kans is groot dat je console oververhit is geraakt en dat er onderdelen beschadigd of kapot zijn gegaan, dus lijkt het me handig dat je even de Xbox Klantenservice belt.
     
  12. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ja ik neem aan dat een xbox oververhit kan raken als je lange tijd achter elkaar speeld maar ik had 2 dagen niet gespeelt en meteen toen ik hem aanzette werd het rood.
     
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Mijn lade van de Xbox 360 gaat steeds moeilijker open.
    Moet soms wel 3 á 4 keer drukken voordat hij open gaat..

    Meer mensen hier last van?
     
  14. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat UPS als je niet thuis bent wanneer ze je 360 terug brengen?
     
  15. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Brengen ze het bij een van je buren en stoppen ze een papiertje met gegevens van wanneer en waar die is afgeleverd bij jouw in de brievenbus.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  16. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    gloednieuw als in mfr date 2007 , philips drive?
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    MFD eind 2006, drive weet ik niet, nog niet aangesloten.
     
  18. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag totaal onverwachts mijn xbox 360 teruggekregen. 20 augustus helpdesk gebeld - 21 augustus aangekomen in duitsland - en vandaag 31 augustus teruggekregen. Erg snel zeg! Hij is dus maar 9 werkdagen weggeweest. Heb alleen geen enkel mailtje gekregen van microsoft, maar wel een maand gratis live:). Ik heb m'n originele xbox teruggekregen waar ik eigenlijk wat minder blij mee ben aangezien die uit december 2005 komt en ik niet het gevoel heb dat dit m'n laatste ''afspraakje'' bij microsoft zal zijn. Ik had gehoopt dat ik er eentje uit juli 2007 kreeg maarja een mens kan niet alles hebbenO-). Hij maakt in ieder geval geen krassen (samsung drive). Volgens het blaadje is het moederbord vervangen en weet iemand of ze er dan ook gelijk een nieuwe heatsink op plaatsen?
     
  19. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me dat je gewoon het verbeterde moederbord (die standaard in de Xbox 360 Elite zit) hebt gekregen in je Xbox 360, dat betekend dus dat je ook een extra heatsink in je Xbox 360 hebt en dan zal je Xbox 360 zoals hieronder van binnen uitzien:
    [​IMG]
    Vaak is het ook zo als je nieuw moederbord in je Xbox 360 hebt gekregen, dat er ook andere type/merk fans in je Xbox 360 zit.
     
  20. otothez

    otothez Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ok chill,
    xbox360 met ring of death opgestuurt op 14 aug. met gescheurde seal en gesoftmod.. niet teruggeflashed. gewoon opgestuurd. 28 aug ups aan de deur, ik was op vakantie dus er lag een briefje in de bus dat hij bij de buren lag. ik net naar de buren xbox360 opgehaalt en ze hebben mijn moederbord vervangen en 1 maand xboxlive gold gegeven. en tevens hebben ze er een nieuwe microsoft seal opgeplakt en hij is nog steeds geflashed = hahhaa sweet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina