1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Problemen met je Xbox 360? Defect en bekraste DVD's? [deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fiasco, 17 jan 2011.

  1. Rubinioow

    Rubinioow Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies hetzelfde probleem hier, met de Xbox 360 Slim.
    Na het verplaatsen van mijn tv doet die het niet meer.
    Hij gaat wel aan via een controller maar maakt geen connectie met de controller. En geeft geen signaal naar mijn tv.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Niet perongeluk een kabeltje meegenomen in je TV versleep tocht?
     
  3. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 360 (arcade) heeft moeite om mijn hdd (60gb) te benaderen soms.. dan start ik hem op en krijg ik 3 v/d vier delen van de ring in het rood óf hij laadt mijn gamerprofile niet en laat de hdd niet bij memory zien.. is hier enige remedie tegen?


    btw: heeft het zin om te investeren in een zwarte slim, aangezien ik hier lees dat die een stuk stiller is als de arcade?
     
  4. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds kort doet mijn xbox een raar geluid bij het opstarten. Maar weet niet wat het is. Het klinkt als "RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR" en dan zet ik die uit en na enkele keren af en op te zetten is het probleem verholpen. Maar als ik de volgende dag terug kom dan is er weer kans dat die hetzelfde probleem heeft. Als ik mijn xbox vast hou en een beetje mee schud dan lijkt het of er een klein stukje vanbinnen in de doos vrij spel heeft. Misschien dat dat stukje dat vreemde geluid verroorzaakt. Het is echt wreed irritant...

    Weet er iemand misschien wat dit kan zijn of wat ik kan doen? Naar de klantenservice lijn bellen lijkt me niet echt op een optie omdat mijn garantie al toch vervallen is en geen zin heb in al die vervelende vragen...
     
  5. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet wat je bedoelt, dat heb ik ook weleens gehad, maar voor zover ik weet is er niet iets wat helpt..

    bij mij bleek het de cooler te zijn, die je achterop kon plaatsen bij de niet-slim edities (jasper versies en ouder, die problemen met koeling hadden)...die had ik eraf gehaald en nu heb ik geen last meer.. maar heb jij een slim of heb jij geen cooler achterop zitten, dan weet ik het niet..
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    RRRRRRRRRRR is lekker duidelijk, kan je het eens opnemen met je telefoon en op youtube zetten ofzo? Trouwens, mijn console maakt wel een raar geluid als er geen spel in zit, is dat het misschien?
     
  7. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat probleem doet zich voor bij het opstarten (dus nog zonder game). En ik zal het eens opnemen als het probleem zich opnieuw voordoet.
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb sinds een aantal weken problemen met mijn 360, launch model met 20gig HDD. Ik krijg constant bij het erin doen van een spel de melding dat ik het moet updaten, terwijl ik dit al de dag ervoor heb gedaan. Dit was een kleine ergenis maar geen probleem aangezien alles het nog deed...tot nu. Eenmaal toen ik Black Ops erin deed kreeg ik de status code: 3524-000-0080-0200-807B-01F7

    Het heeft schijnbaar iets te maken met m'n NAT hoewel deze op Open staat.
    Ik heb ook nog 500MB ruimte, kan het zijn doordat ik zo weinig ruimte heb ik daarom constant opnieuw moet updaten?

    Oplossing, tips, ideeën?
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik wil graag de 6.7 gig van disc 2 Battlefield 3 verwijderen, maar hij zegt dat er een probleem is met het uitvoeren van die actie.

    Wat kan ik hier tegen doen? Cache legen heeft geen zin, zegt precies hetzelfde dan.
     
  10. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Alles op een memorystick zetten en dan even je hdd formatteren.
     
  11. supergijs

    supergijs Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 stroomloos code 0001

    Ik heb van mijn zwager een defecte Xbox 360 gekregen. De box is al gemodificeerd met andere kruisen en betere ventilatoren. Het volgende probleem doet zich voor, als je de box opstart gaan bijna gelijk de 3 rode lampen branden. Er gaat geen ventilator draaien en de dvd speler krijgt ook geen stroom. De voeding heb ik doorgemeten, en krijg er alleen 5v uit en geen 12V. Ook niet na het doorverbinden van twee pinnen.
    De voeding blijft oranje branden, totdat de de box aanzet dan heel even rood, en daarna weer oranje.

    Zal de voeding defect zijn, of ligt het probleem toch in de xbox?
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Gooi die xbox maar weg, die is helaas overleden
     
  13. supergijs

    supergijs Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor je antwoord, maar daar kan ik natuurlijk niets mee. Waarop baseer je dat. Wat is er kapot dan?
     
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat baseer ik op het feit dat ik al tientallen van dat soort Xboxen in m'n handen heb gehad, en het feit dat alle oude xboxen dat probleem na een tijdje gaan vertonen tot op het punt dat ze niet meer te repareren zijn. Heel misschien kan je nog een andere voeding regelen, maar ik betwijfel het. Welke pinnen heb je precies "doorverbonden"?
     
  15. supergijs

    supergijs Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pin 7 met de massa verbonden, dan moeten pin 4,5 en 6. 12V geven volgens het PDF je met schema's. Een andere voeding ga ik wel proberen, en ik heb ook wel het vermoeden dat als het niet aan de voeding ligt het einde verhaal is. Maar ik kan aan jouw reactie niet lezen dat je er al tientallen in de handen hebt gehad.

    Kreeg even het auto inruilen bij de handelaar gevoel :thumbs:
     
  16. supergijs

    supergijs Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas een andere voeding gaf geen resultaat. Overleden duss
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was Skyrim aan het spelen, en kwam er naar een tijdje achter dat er geen achievements werden unlocked. Blijkt nu dat Skyrim niet tussen mijn achievementtab staat dus denk dat ik zo geen achievements kan unlocken? Heb wel wat kleine achievenemts gehad, maar eigenlijk niks meer sinds het begin.

    Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
     
  18. Kazomano

    Kazomano Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn internet-poort werkt niet meer en een reparatie zou €70 kosten bij Microsoft. Dit vind ik een beetje overdreven duur. Is er misschien een andere oplossing?
     
  19. Roger

    Roger Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    What?

    |Ik heb die fout E74? iemand enig idee wat k t beste kan doen?

    rode lampje rechtsonder brand, rest is uit!
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Op deze fout heb je 3 jaar garantie. Mocht je binnen die 3 jaar zitten, dan moet je even contact opnemen met Xbox Customer Support (020 2036606 of 0800 023 3894).

    Als je geen garantie meer hebt, dan kost reparatie via Microsoft je minimaal €70,-.
     

Deel Deze Pagina