1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Problemen met je Xbox 360? Defect en bekraste DVD's? [deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fiasco, 17 jan 2011.

  1. Roger

    Roger Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    oplichters, heb maar die zwarte xbox gekocht. ff kijken of k die witte voor een prikkie kwijt ken aan iemand of laten maken bij iemand thuis voor een prikkie
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Mhm, tyfus 360 maakt raar geluid de laatste tijd bij het opstarten. Nu duurt het ongeveer een minuut voordat het geluid weg gaat. Volgens mij mijn drive die binnenkort kapot gaat. Ook zonder game in de drive maakt hij op het begin raar geluid.

    Juist twee jaar geleden een nieuwe 360 gekocht nadat mijn oude al 3/4 keer kapot ging. Twee jaar lang deed mijn elite het perfect en nu dit weer. Destijds in Oktober gekocht, dus garantie is ook weer voorbij of ik moet een RROD krijgen.

     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zit er soms een kat in je 360 Fiasco? 8)
     
  4. Justin'

    Justin' Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gisteren avond heb ik het volgende probleem;

    Ik deed gisteren m'n xbox aan (nog geen half jaar oud) en wou FIFA gaan spelen. Allemaal geen probleem, tot dat ik in FIFA bij het start scherm kwam en op start klikte om door te gaan. Toen kon de xbox de disc niet meer lezen. Toen ik naar de disc keek, zag ik meteen het probleem. Een dikke kras op de disc (aan de buitenkant, bijna het gehele rondje van de disc). Weet iemand als dit kan komen door de XBOX? Heb gisteren over dag de hele dag gewoon FIFA gedaan. Andere spellen doen het wel gewoon.

    Kan ik dit verhalen bij Microsoft of moet ik gewoon opnieuw FIFA kopen met het risico nogmaals de disc te beschadigen?
     
  5. Weecow

    Weecow Gamer

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je niet tijdens het spelen de xbox een stoot gegeven of verplaatst?
     
  6. Justin'

    Justin' Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij staat gewoon op een plank aan de muur. Was ook tijdens het spelen toen er niemand of iets bij de xbox in de buurt was..
     
  7. nexzo

    nexzo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit komt meestal als je de xbox verplaats ik had dit namelijk zelf ook met Black Ops, wilde me xbox ergens anders zetten terwijl ik de singleplayer van black ops aan het spelen was, opeens hoorde ik een geluid wat niet goed klonk, en toen zat die kras er. Maar geen paniek voor 5 euro kun je bij gamemania de CD weer laten maken.
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik krijg nu elke keer dit:
    [​IMG]

    en dan kan ik niks meer doen.. Dood? :'-(
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Yep, dood. Artifacts is een typisch GPU probleem.
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ik had vandeweek Dead Island geruild met iemand, maar zie net 2 grote scheuren in de binnenring van het spel. Weet nu niet wat ik met de game moet. En zit hier geen garantie op oid? Ben bang dat de scheuren alleen maar groter zullen worden. Zal vanavond wel even een foto maken.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik geloof dat ms support alleen wat doet met zelf uitgegeven spellen
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Uitgever van de game mailen.
    Check even via Google of er meer gevallen van zijn.
    Kan zijn dat er iets mis is gegaan met de fabricage van de game. :)
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ok, zal de uitgever es mailen, hopelijk kunnen ze hem omruilen. Wil niet dat de cd in m'n Xbox uitelkaar knalt.
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    als ik de hd-dvd van brokeback mountain wil afspelen, krijg ik n melding dat deze niet geschikt is voor deze regiocode. Maar die was toch helemaal niet aanwezig op hd-dvd?

    mmm, bedenk me ineens dat op sommige de dvd versie achterop staat.morgen s kijken
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wil ik net weer eens gaan gamen, krijg ik een rode led met. :mad:
    Error E 68.

    Defect omtrent de hard drive. Heb een oude premium met 20 GB HDD. Zonder de HDD start die gewoon op, met HDD dus die error. Zonder HDD heb ik er weinig aan op het moment. Al m'n saves weg, m'n profiel weg, games enkel te spelen zonder opslaan. Zou een nieuwe HDD kunnen kopen, maar voor dat geld kan ik bijna een nieuwe 360 kopen.
    Maar goed, dan is de kans ook klein dat ik al mijn saves kan over zetten. Bij sommige games kan ik dus 'fijn' overnieuw beginnen. En hoe zit het met XBLA games die je gekocht hebt? Heb laatst een XBLA game gekocht en gedownload, maar kan ik die straks op een nieuwe 360 opnieuw downloaden?

    Hmm: 35 euro voor een 20GB HDD, is toch wat anders dan 230+ euro voor een nieuwe.
    Alleen vind ik het niet leuk dat ik al m'n saves kwijt ben, iig niet van de 2/3 games waar ik mee bezig was.
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Misschien kan de transfer kit nog wat uithalen als je de boel naar je nieuwe schijf kopieert.
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    waarom heb je je saves niet op een usb stick gezet??
    nu weet je waarom :mad:

    Gekocht content kan je gewoon weer gratis downloaden, wanneer je je gamertag heb gerecoverd.
     
  18. JimmY41

    JimmY41 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedenavond allemaal.

    Mijn beeld loopt vast en er verschijnen dan soms ook vervormingen op het beeld en soms gaat dit ook gepaard met een geluid uit mijn speakers (dus niet de xbox zelf) waar ik niet blij van word. De console loopt vast op verschillende momenten. Soms bijna direct wanneer ik opstart en soms pas na een aantal minuten tijdens een game. Kort voor dit probleem kon ik de xbox ook niet meer normaal met 1 druk op de power knop uitzetten. Het beeld werd dan wel zwart en de lichtjes om de power knop gingen ook uit maar de xbox zelf bleef nog draaien. Pas wanneer ik meerdere keren achter elkaar drukte ging de xbox echt uit. Met kort bedoel ik een aantal dagen voor het huidige probleem. NĂș kan ik de xbox wel met 1 druk uitzetten.

    Ik heb mijn HDD cache verwijderd, hoewel dit verbazingwekkend snel ging dat ik niet eens het voortgang balkje zag veranderen. Aangezien het probleem zich ook voordoet zonder HDD denk ik dat het hier niet aan zal liggen. Ook de positie en liggend of staand maakt geen verschil. Eergister ook open gemaakt en gestofzuigd van binnen, maar dat heeft ook niet gewerkt.

    Er verschijnt geen error en er gaan ook geen rooie lichtjes branden.

    Het gaat trouwens om de eerste, mag ik generatie zeggen? Die witte, zelfs zonder HDMI poort.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2012
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    rode lichtjes gaan komen ben ik bang.....al heeft die van jou het wel lang volgehouden zeg! :)
     
  20. JimmY41

    JimmY41 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    WooopWoop! Pasta vernieuwd op CPU en GPU. In elkaar gezet en toen geen beeld + 3 lichtjes. Ff aan laten staan om pasta te laten hechten met cool elementen. Uitgezet na een paar minuten en toen weer aangezet. Nergens meer last van. :thumbs:
     

Deel Deze Pagina