1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Problemen met je Xbox 360? Defect en bekraste DVD's? [deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fiasco, 17 jan 2011.

  1. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn Xbox al ruim 3,5 jaar, maar sinds kort lijkt ie een eigen wil te hebben :p

    Hij leest geen FIFA 12 en Modern Warfare 3, maar wel Gears of War 3 en AC Revalations.

    Iemand een idee ?

    BVD.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Waarschijnlijk is ie zijn graf aan het graven.
     
  3. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo daar!

    gisteren dead space 2 proberen te spelen.. hij liep een paar keer vast , nou ben ik supergeduldig :p dus paar keer gewoon de xbox opnieuw opgestart. echter toen las ie m helemaal niet meer maar aan de cd is niks te zien, weer opnieuw opgestart en ja hoor hij liep weer vast.. duke nukem maar es tussen de mottenballen vandaan gehaald en ja hoor weer liep een paar keer vast. t is vragen naar de bekende weg denk ik maar hij zal wel stuk zijn toch? dan heeft ie t wel 5 en half jaar volgehouden :thumbs:
     
  4. joosthuizen88

    joosthuizen88 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 5 apr 2012
  5. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat dacht ik al. bedankt voor je reactie, niemand anders neemt verder de moeite.. maar als door een wonder doet ie t al weer! ik heb de 250 gb die ik had aangeschaft via internet opnieuw aangesloten en.. nergens last meer van! ik had anders een xbox s willen kopen, maar dan had ik m´n 250 gig weg kunnen gooien, das toch zonde he :D
     
  6. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand toevallig een site waar je onderdelen voor je xbox 360 controller kan bestellen? Ik kan alleen www.consolepro.nl vinden, maar daar hebben ze alleen de 3d thumpstick units, maar ik zoek ook nog andere onderdelen, bijv. triggers en bumpers....

    edit: ik bedoel overigens de interne onderdelen, dus niet de plastic knoppen e.d.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2012
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Neeeeeeee dit meen je toch niet!!!

    Ineens viel mijn 360 (arcade) uit dus ik denk wtf!!! Ik start hem opnieuw op, RROD!!!:mad:


    EDIT


    En.....hij werkt weer.....wat de hel?

    Normaal gesproken na een RROD gaat een 360 niet meer aan toch? vraag me echt af waar dit aan ligt.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2012
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb ik al vaker gehad. Doet het nu nog steeds :)
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als je 360 eenmaal een RROD heeft gehad, is het een kwestie van tijd. :)
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is het dat niet altijd ;)

    Op mijn elite heb ik ca 2 jaar geleden 2x gehad. Daarna veel gebruikt en hij doet het nog steeds.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nooo na mijn potje Halo Reach viel mijn xbox uit met drie lampjes. Geluidssysteem was daarbij ook uitgevallen :{ Nu doet hij het wel weer, voor zolang het mag duren. Fuck :+ Heb geen zin om een vierde xbox te gaan kopen.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je had gewoon een overload met al die killing sprees! :p
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zonet nog een perfection gehaald dus daar kan het niet aan liggen 8)
     
  14. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    cd "Rock Band 2" doet het niet meer

    Telkens als ik het spel erin doe start hij gewoon netjes op, maar als ik door de tracklist naar beneden scroll dan komt er een melding dat de cd niet leesbaar is en ga ik automatisch terug naar het dashboard. Er zitten niet eens echt noemenswaardige krassen op de cd. What to do!?
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Installeer het spel op de hardeschijf :)
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat installeren is inderdaad een zegen. Voorheen speelde ik altijd met angst en beven vanwege veel dirty disc errors. Niet echt handig met spelen als je een save point aan het zoeken bent. Nu kan je tenminste relax spelen zonder dat de boel uitvalt.
     
  17. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, ik ga nu even de NOOB uithangen, maar dat installeren heb ik dus nog nooit gedaan. speel alles gewoon van de Disk af (heb ook JAAAAAAREN de eerste versie xbox, nog zonder HD-dvd speler erin, gehad....mss daarom) gespeeld. Maar dat installeren.....heb je dan de disk helemaal niet meer nodig daarna?
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jawel, want anders zou je lekker alle games op je HDD kunnen installeren en de game terugbrengen naar de winkel... Go figure my friend! :p
     
  19. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Bij DLC schijfjes is dat niet het geval :D
    Als iemand Borderlands DLC wilt, hoeft hij alleen even een GOTY-editie van iemand te lenen en te installeren. :cool:
     
  20. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, daarom vroeg ik het ook, DUH! :p Maar dan kan hij dus alsnog gewoon vastlopen....
     

Deel Deze Pagina