1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Problemen met je Xbox 360? Defect en bekraste DVD's? [deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fiasco, 17 jan 2011.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De disc-drive kan defect zijn, maar even proberen of andere games wel werken. Eventuele krassen zijn eruit te poetsen met tandpasta trouwens.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Probeer de game te installeren.
     
  3. FRK86TR

    FRK86TR Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik zat BF3 te spelen en opeens viel het beeld stil en de Xbox reageerde daarna niet meer. Daarna heb ik hem uitgezet en nadat ik hem heb uitgezet gaat hij niet meer aan.

    Ik heb een Xbox 360 S. Iemand enig idee?

    Edit: Zie net dat het lampje van de voeding rood brandt. Ik heb hem laten afkoelen, ander stekkerdoos in een ander ruimte geprobeerd, maar het brandt nog steeds rood. Als ik de voeding alleen in het stopcontact doe, dan brandt het oranje, maar wanneer ik de voeding aansluit op de Xbox verandert het weer naar rood. Ik denk dus dat ik mn voeding moet laten vervangen. Ik heb gelukkig nog wel garantie.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2012
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb de hele dag Borderlands 2 zitten doen. Net keert de Xbox midden in de game uit het niets terug naar het dashboard. Hij was niet vastgelopen dus ik wil de game opnieuw starten maar er staat alleen "Open Tray". Naja, disc gecontroleerd maar daarop is niets te zien (gloednieuwe game). Wanneer ik de disc er weer in doe (Of een andere willekeurige game/CD) staat er een paar tellen "Reading" en daarna weer "Open Tray". Hij lijkt out of the blue geen enkele disc meer te willen lezen?
     
  5. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Zelf ook een keer gehad. Betekent dat er iets mis is met de laser module in de disk drive.

    Ik heb hem uiteindelijk moeten opsturen naar Microsoft Support.
     
  6. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben me er van bewust dat mijn Xbox 360 (geen Slim) altijd geluid maakt. Echter, bij sommige spellen maakt ie me toch een geluid dat je hem het liefst meteen weer uitzet (net voor het eerst Test Drive Unlimited 2 erin gedaan en die had het bijvoorbeeld). Soms is dit nog een beetje te verhelpen door je hand op je Xbox te drukken waarna het geluid minder wordt, maar dit is natuurlijk geen goede oplossing. Zoals ik al zei, bij sommige spellen is dit. Ongeveer één op de tien.

    Hebben meer mensen hier last van? En weet iemand hier een oplossing voor?
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik herinner mij zoiets bij mijn oude 360. Tenzij er ronde krassen op je disks verschijnen zou ik me geen zorgen maken. Ik heb ooit weleens gelezen dat de tandwielen van die oude diskdrives een soort kettingzaag geluid kunnen maken door slijtage. Dat het weggaat als je op je xbox drukt komt omdat de omhulzing dan meeresoneert en dat houdt je dan tegen met je hand.

    Houdt er trouwens wel rekening mee dat als je je disks op krassen controleert dat er ongeveer 1cm van het centrum van elke disk een ronde lijn zit. Dit is geen kras maar een sector scheiding. De disks zijn zo gefabriceerd.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, fantastisch weer... elke keer als ik m'n disclade sluit gaat-ie weer open! 8)
     
  9. Kevinatorz

    Kevinatorz Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb EXACT hetzelfde maar dan met RE6, en alleen RE6 dus het ligt niet aan de console. Ik volgde alle Support instructies op, maar dat haalt niet uit. Pas na 10 minuten proberen doet ie het. Wat moet ik doen?

    Edit: Ik las dat je games kan installeren op je harddrive. Zou dit kunnen helpen?
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2012
  10. shannen21

    shannen21 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Een aantal maanden geleden kocht ik skyrim, toen ik hem wou opstarten liep hij vast bij het begin dus ik restarte hem nog een keer.. toen liep die alweer vast maar nu al in het startmenu. Op de xbox van m'n broertje deed hij het wel. Later had ik hetzelfde probleem met brutal legend en guitar hero metallica. Nu ook met ratatouille.

    Ik denk niet dat het aan de disc ligt, want bij mn broertje werken ze allemaal wel, iemand enig idee wat dit kan zijn?
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Installeer het eens op een HDD/USB stick en kijk of het dan wel werkt.
     
  12. Kevinatorz

    Kevinatorz Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0

    Geldt dit ook voor mij?
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Proberen kost niks ;)
     
  14. xfirex

    xfirex Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem telkens als ik midden in een spel zit bev. mw2 dan gaat tie dasboarden en dan knippert alle 4 de rondjes maar ze zijn niet rood maar groen net als je een spel er uit wil halen zeg maar Plzz help me met dit probleem.
     
  15. Jeroenvdk

    Jeroenvdk Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Als ik mijn xbox weer aan zet nadat hij ongeveer een dag heeft uit gestaan gaat hij weer vanzelf uit en reset hij de resolutie naar het laagste. De ledjes rond de aan/uit knop gaan een voor een uit. Nadat hij een paar keer is gerestart functioneert hij weer normaal. Maar de volgende dag is weer precies het zelfde..
    Iemand bekent met dit probleem?
     
  16. Don Sloos

    Don Sloos Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraag!

    Waarneer ik MOH Warfighter wil spelen! dan laad die tot hety menu scherm voor saingleplayer/multyplayer! Als ik dan 1 van de desbetreffende optie kies dan laad die niet meer! Bij andere consoles doet die het wel! Zowel winkel als vrienden! Wat kan dit zijn?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Grmbl mijn slim leest geen dvd's meer en natuurlijk net uit garantie. Iemand tips :eek:
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nieuwe kopen? :+
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    word nummer 5 :) probeer de halo limited te krijgen van ms met bij betaling ;)
     
  20. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Same problem here helaas, net nu Halo 4 uit is :l

    Mijn xbox leest 9 van de 10x de dvd niet, waardoor er open tray staat.
    Waar zou ik een andere drive kunnen kopen?
     

Deel Deze Pagina