1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Problemen met je Xbox 360? Defect en bekraste DVD's? [deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fiasco, 17 jan 2011.

  1. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan ik mee leven:D
     
  2. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox world moderater mebuuln zei:Ik heb mijn defecte HDD dinsdag opgestuurd en UPC stond vrijdag voor de deur met een nieuwe !
    De kosten voor het opsturen moest ik zelf betalen en dat was € 13,20

    Maar ik heb nog garantie maar kost het dan nog geld?
     
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Garantie had ik ook nog maar kreeg van de helpdesk te horen dat ik de verzending via UPS zelf moest regelen ?!?
    Heb 3x gebeld en kreeg 3x het zelfde te horen , zelf regelen en zelf de verzendkosten naar Frankfurt betalen.

    Hoor/lees ook ervaringen dat Microsoft zelf alle kosten op zich neemt.
     
  5. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen betaling gekregen en anders betalen mijn ouders het hopelijk:D

    Is de xbox 360 slim zo veel beter want als mijn xbox terug is wil ik die verkopen voor €70 en geef ik in principe( €140-70) €70 uit aan een betere/mooiere xbox en headset en controller.:cool:
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    hm, sinds een week of 2 ging mn xbox ineens het geluid maken van een opstijgende boeing :mad:

    Gelukkig had ik nog een xbox in mn huiskamer staan en heb m ff omgewisseld en deze is gewoon fluisterstil.

    Heb geen garantie meer, maar is er iets aan te doen? Komt dit van de ventilatoren?
    Anders moet ik de buitenkant maar omwisselen, want mn eerste xbox heeft prachtige decals.
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Het zijn sowieso de ventilatoren (naast de DVD-drive kan ik me niks bedenken dat veel lawaai kan maken).

    Maar gaan de ventilators harder draaien of maken ze gewoon veel lawaai?

    Als de ventilatoren veel harder draaien, lijkt het mij dat de CPU/GPU te heet word. Als dit het geval is, kun je proberen de koelpasta te verwijderen en nieuwe (betere) koelpasta erop te doen, mits je weet hoe dat moet.

    Als dat niet het geval is, kan het zijn dat de lagers van de ventilators zijn versleten. In dat geval zou je ze gewoon kunnen vervangen.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan een ventilator zijn waarvan de lagers overleden zijn of een ventilator die los zit.
    Die krengen kunnen heel veel lawaai maken.

    Kom dat regelmatig tegen want de sommige winkelovens zitten de zelfde Axiaal ventilatoren.
    Klanten bellen in paniek op dat de oven elk moment kan ontploffen 8)
     
  9. daaf

    daaf Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Gents,

    Na hem een jaartje niet te hebben gebruikt m'n 4 jaar oude xbox afgestoft, maar dat kreng geeft wél beeld en geen geluid. Aangezien ie niet meer in de garantie zit iemand enig idee wat het kost om hem te repareren?
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Niet gewoon een los kabeltje ofzo?
     
  11. daaf

    daaf Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Gerjan,

    Inderdaad. het was de optische kabel. Heb een andere ergens tijdelijk kunnen scoren en dat heeft het hele euvel redelijk rap verholpen. Van de week maar een nieuwe kabel scoren!
     
  12. xx360

    xx360 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens het gamen is viel mijn Xbox 360 ineens uit en nu wil hij niet meer aan. Voordat hij uitviel hoorde ik wel iets kraken.

    Hij reageert nu nergens meer op. Weet iemand misschien wat er mis mee kan zijn? en wat evt. vervangen zou moeten worden (en de daarbij behorende kosten)?

    Alvast bedankt voor jullie reacties
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    HIj reageert helemaal niet meer? Gaan geen lampjes branden? Brand het lampje op de voeding wel?

    Controleer alle kabels voor de zekerheid , haal de harde schijf er eens af en kijk of hij dan wel respons geeft
     
  14. xx360

    xx360 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij reageert idd helemaal niet mer :mad:
    Ik heb eerlijk gezegd niet gelet op het lampje van de voeding, zal ik later eens bekijken. Hopen dat alleen de voeding stuk is

    Thx voor je reactie :)
     
  15. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem inmiddels terug gekregen en ze hebben geconstateerd dat het apparaat niet defect is. Ze mogen bij mij komen kijken want ik kan er geen beeld uit persen. Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Zowel met component als met scartkabel heb ik geen beeld maar wel geluid.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb de laatste tijd last van een soort gameplay lag (alleen beeld) en merk het vooral met Halo Reach. Het beeld begint dan plotst 4 keer achter elkaar te stotteren. Ik ben het nog aan het onderzoeken, maar als er meer zijn met dit probleem hoor ik het graag...
     
  17. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Andere kabel/tv geprobeerd?
     
  18. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    jep:)

    Ik heb met xbox support gebeld. Ze gaan het uitzoeken en mij morgen of overmorgen terugbellen.
     
  19. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan zijn dat dit aan je internet ligt. Heb je dit bij meer spellen? Ik heb dit namelijk ook en weet 100% zeker dat het van m'n verbinding is. Dit gebeurd zowat elk uur 1x.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ah, ok dan... bedankt! :) En ja, klopt. Het komt zo om het uur voor en soms een paar keer achter elkaar. Het begon spontaan een paar maanden geleden en ik heb nog steeds hetzelfde internet met dezelfde router (Netgear WNDR3700). De router heb ik al een keer een harde reset gegeven. Maar goed, jij zit er dus ook nog steeds mee...
     

Deel Deze Pagina