Problemen met Joytech Digital AV Cable

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Paranoid, 17 feb 2005.

  1. Paranoid

    Paranoid Pitt power

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag een surrount setje gekocht en daar optimaal gebruik van te maken heb er Joytech Digital AV Cable bijgekocht. Het surround gebeuren werkt perfect allen met het beeld heb ik een probleem:

    Er zit aan de kabel zowel een vaste scart aansluiting als een s-video stekker.
    Wanneer ik de scart kabel gebruik wordt het beeld ingedrukt (twee zwarte balken en alle mannetjes worden heel dik dus hij staat niet in breedbeeld mode). En als ik de s-video stekker gebruik (via een losse scart stekker) is het beeld zwart wit maar wel in de goed (4::cool: verhouding.

    Heeft iemand een oplossing voor 1 van deze twee problemen zodat kan gaan genieten van mijn surrount setje?
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien als je hem aan hebt gesloten dat je het opnieuw moet instellen op je xbox
     
  3. Paranoid

    Paranoid Pitt power

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al geprobeerd. Ik ben er ondertussen al achter dat het aan mijn TV ligt want met andere TV's doet hij het wel goed. Helaas ik ik nergens de installingen van de TV veranderen.
     
  4. jpw-xboxer

    jpw-xboxer Xbox gamer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    als je ze allerbei erin doet mischien word het samen goed, weet ik veel ;)
     
  5. Homer37

    Homer37 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dezelfde kabel en ik heb de scart gebruikt aan mijn breedbeeld tv. Ik heb via ms dashboard de optie breedbeeld gekozen (16/9). Dus ik heb geen zwarte balken boven en beneden. Ik kan die ook instellen via mijn afstand bediening van de tv.

    Alleen kan ik niet van het 5.1 surround genieten :'-( Ik heb via ms dashboard netje de instelling van 5.1 en dts gekozen. Van mijn surround set de optie "spdif/pm" (weet niet precies of het goed geschreven is) gekozen, maar er komt geen geluid uit. Heb ik iets verkeerd gedaan? Ik heb een universum home cinemaset. Gewoone dvd films spelen in 5.1 wel goed af.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2005

Deel Deze Pagina