[XOne] problemen met live en stilstaande auto's

Discussie in 'Games' gestart door ini, 21 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ini

ini Carpe Diem

Leuk Bevonden:
    0
    2 vraagjes

Ik heb onlangs xbox live aangeschaft. Nu kan je met xbox live problemen krijgen met de MTU. Ik heb ook een router gekocht, de edimax BR-6104. Wanneer ik deze ertussen doe heb ik problemen met Live. Wanneer ik xbox live direct aansluit heb ik nergens last van.

Ik heb adsl met een UTP alcatel modem wat ik getweaked heb. Deze kan dus zelf de verbinding openzetten....

Kan ik nu een switch halen en die tussen de modem en de xbox en de router plaatsen en kunnen mijn pc's en xbox dan allemaal online?

dus modem->switch->xbox EN
    modem->switch->router->andere windows pc's

Ik kan de MTU niet instellen op mijn router. Als ik em probeer te zetten op bridge mode, dan loopt ie vast en blijft ie zichzelf resseten. Wel ondersteund de router DMZ, als ik de xbox in de DMZ instel, zou het dan kunnen werken?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm.. deze vragen kan je of kwijt bij de centrale topic van je provider of de centrale router thread of de alcatel speedtough thread ... deze vragen zijn daar ook eerder behandeld en besproken

kijk even in de centrale index en post je vraag in een van deze threads ... zo blijft de kennis centraal enhoeven we het maar 1 keer te helpen

NB in de centrale tweak de alcatel speedtough staat waarom deze niet geschikt is als router

ehm je moet het volgende doen

modem --> router --> switch

in de centrale alcatel speedtough thread word jouw probleem ook besproken en daar hoort deze vraag ook thuis

suc6

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dit is het topic dat je hebben moet - of Fardo dat voortaan ook zelf even goed wil aangeven.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :confused: dit gaat over de getweakte alcatel speedtough + router (double dutch) en het mtu probleem ... niet over het horen zien zwijgen ... maar okay dat is ook een plek om je ei kwijt te kunnen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina