[XOne] problemen met live

Discussie in 'Games' gestart door jelle333, 8 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had wat vragen. Ik heb via splinter cell de live software geinstaleerd. Ik heb nog geen live starter kit, dus ik zou als alles goed is tot het ''voer subscribtion code in'' scherm moeten kunnen komen. Als ik het vervolgens probeer, zegt-ie dat de IP's niet kloppen, maar de kabels ziet ie wel. Ik heb een Nway switch en normale UTP kabels. trouwens, XBC werkt wel.

Laatst bewerkt: 8 jul 2003
  2. dan1701

dan1701 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had dat probleem ook tot dat ik me xbox in poort 1 van me switch deed, weet nie of het bij jou ook werkt. success

3. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    daar zit ie al in:mad:

Laatst bewerkt: 8 jul 2003
  4. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    toen ik het in een e-tech router probeerde, deed hij het alleen in poort 4..

[[ ik heb pas een nieuwe (compex) router, en hierbij reageert ie helemaal niet.. ]]

5. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan je in poort 1 van een switch/router geen kabel steken die bijvoorbeeld naar je xbox moet omdat die in verbinding staat met de ingang aan de zijkant, probeer het eens in een andere poort

6. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    maar wel naar je pc?

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    sluit topic ... erg onduidelijk .... kijk even bij in een centrale topic en plaats deze dan in de topic waar deze het beste past

Bijv ICS of jouw provider

link centrale index

NB je moet de starter kit installatie disc gebruiken ... in de splinter cell installatie is niet volledig!

gebruik ook het formulier in de faq .. kies een duidelijke titel anders kunnen we je niet helpen

Wij sluiten threads met een onduidelijke threadtitel (ook al is de inhoud wel duidelijk)

Uit de FAQ:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina