Ik had een tijdje geleden problemen mijn pc dat hij zomaar opnieuw opstarten zonder dat ik iets deed toen had ik windows 98 ik heb nu windows XP geinstalleerd en had er een tijd geen last van maar gister had ik cycling manager 3 geleend van een vriend en toen deed ie het weer. Ik heb een Pentium 3 650 MHZ 256 mb en een geforce 4 mxx 440. Weet iemand wat het probleem is of heeft hier iemand ervaring mee. Alvast bedankt.
mischien dat je een betere cooler nodig hebt, een klasgenoot van mij had dat ook. Als jij dat spel speelt wwerkt jouw computer mischien wel op volle toeren daardoor word ie mischien overhit. P.S ik heb zelf weinig verstand van computers
Haal eerst eens de laatste drivers binnen van je videokaart, DirectX 9.0a en je chipset (intel, via of SiS). Doe ook eens een Windows Update. Spontane reboots duiden vaak op brak geheugen of een brakke voeding. En ook zoals reeds al is vermeldt een te hoge temperatuur.
Als je een te hoge temperatuur hebt hoef je nog niet meteen een nieuwe cooler te kopen, misschien staat de maximale temperatuur in de bios te laag. Had ik bij deze pc ook last van. Anders zal er een nieuwe cooler moeten worden gekocht. Succes met het oplossen van je probleem