[XOne] Problemen met starterkit...

Discussie in 'Games' gestart door rachid, 21 feb 2003.

1. rachid

rachid Now I See Everything

Leuk Bevonden:
    0
    Halo iedereen...

Ik heb een vraag...Ik heb voor de grap xbox live via Whacked! "geinstalleerd" en ik heb ook connenctie en alles, maar als ik naar new account ga staat Nederland er niet bij (wat ook logisch is....). Dus ik selecteer dan maar "other", maar dan zegt ie van dat alleen de bovenstaande landen op xbox live kunnen..(UK, USA, Germany enz...)Dus m'n vraag is...moet ik de cd die straks bij de starterkit zit ook weer installeren, want dan staat Nederland natuurlijk wel op het lijstje hoop ik...Dus ga ik problemen krijgen bij installatie? Je kan ook niet deinstalleren duzzz....
    Volgen jullie het nog?:confused:
    THNXZ:+

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Staat nederland tussen.

3. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    als je de starterkit koopt en instaleerd krijg je nederland gewoon in je lijstje en waarschijnlijk nog meer andere landen

4. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    lijkt me een beetje ERG dom als ze nederland niet in het lijstje zetten terwijl ze het hier wel verkopen... Zo dom zou Microsoft absoluut NIET zijn!

5. calibur

calibur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maakt je niet druk man! toen ik mijn usa starterkit had "geinstalleerd" op mijn ''NTSC'' xbox stond japan er ook niet bij en nu op eens wel dus met nederland zou ook het zelfde gebeuren. trouwens mijn gamertag is : Tactualcalibur

Deel Deze Pagina