Hallo beste mensen ik heb een probleem met mijn subcription van LOTRO. Ik heb een account gemaak op www.codemasters.com/cog. dit is ook gelukt,maar nu komt het. Ik heb een retail versie gekocht en ook een 60 dagen gamecard en wil dus op mijn account een subcription aanmaken (Dit is een activerings code). Hij vul deze in en dan gaat ie een pagina verder waar je kunt kiezen hoe je wilt betalen. Boven in het scherm kun je Founders Pass key invullen (die heb ik niet) en daar onder kun je kiezen uit 2 verschillende betaal opties (allen creditcard etc.) of via je eigen bank en Paypal). dit wil ik dus niet en wil graag alleen mijn gamecard key invullen. Ik wil dit dus proberen boven in dat ene founders pass balkje maar dan zegt ie dat deze key ongeldig is (heb al hoofdletter etc. gedaan). weet iemand hoe ik dit moet oplossen want wil dit spel graag spelen.
https://cogaccounts.codemasters.com/billing-support.php ? Aangezien er nog geen topic is over LOTRO, denk ik dat je beter/sneller wordt geholepn door Codemasters dan door leden van XBW.
ik beveel codemasters ook aan ik had een probleem kreeg bijna meteen een mail terug met een oplossing dat werkte
Ik denk dat je 1 van die andere 2 MOET kiezen als je een account aanmaakt. Dit is bij de meeste MMORPGs zo, daarna kan je verder met gamecard. Maar je kan inderdaad het beste aan codemasters vragen