Dudes/dudettes, Volgens mij gaat het niet helemaal goed met deze thread: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=7374&pagenumber=9 Het lijkt wel of het stuk is. Vanmiddig nog zo'n 16 pagina's en nu nog maar 9. Lijkt ook of ie afentoe posts in die thread door mekaar husselt. Mischien ligt het aan mij, maar ik meldt het maar even. Tnx.
Dat ligt aan je instellingen op hoeveel berichtjes bij jou in een pagina kunnen. Waarschijnlijk ben je de ene keer wel ingelogd en de andere niet.
Ik heb standaard instellingen en heb ook 9 pagina's (mijn instellingen zijn hetzelfde als niet-ingelogde users hebben). Ik heb het topci niet gevolgt, iemand anders die ziet dat er iets mis is?
Je bent in de war met de andere dvdcrave thread, er zijn er meerdere: de eerste werd aan het begin van vorige maand geopend zit nu op 16 pagina's en heet "Games uit Australie" Die andere werd geopend toen die gozer van dvd crave hier kwam en heet " Games and News from dvdcrave Australie" <-- die laatste zit op 9