De tijd,datum enz moet ik elke dag opnieuw instellen, hoe komt dit? En als je dichtbij de tv kijkt zie ik vage blauwe stippen, van een afstand vallen ze niet op, hoe kan dit komen?
oke weet ik dat weet iemand dan nog iets over die vage blauwe stippen, je ziet ze alleen van dichtbij. Van een afstandje zie je ze niet alleen vanaf ongeveer 75 centi meter van de tv. Kan dit aan de xbox liggen? Of kan het ook iets van de tv zijn? Of hoort het gewoon zo? De tv is ongeveer 10 jaar oud en is van loewe
als de Tv 10 jaar oud is kan hij wat scherpte verliezen , of mischien hadden ze 10 jaar geleden niet zulke hoge scherpte . als je het van afstand niet merkt , zal het wel goed zijn .. - Check ook evt. de kabels van je Xbox naar je Tv of die er goed in zitten enz. enz. Good Luck
heb een tv die ongeveer 30 jaar oud is.. En Perfect beeld weergeeft zelfs 60 HZ en dat kan je nagaan het is een tv die 66 cm effectief is dus best wel groot beeld heeft.. Mooie kleuren en prima beeld
ja tis zwaar irritant dat die datum en tijd steeds pleitte gaan. Ik heb gescheiden ouders dus ik verplaatst steeds men xbox en dan kan ik het weer overnieuw doen.
offtopic=tv's kunnen geen 60hz weergeven hoor, ik denk ik zeg het ff, alleen 50hz en tegenwoordig dus ook 100hz,, d'r zit geen knop op zoals bij de pc dat je dat kan veranderen, praktisch gezien kan je zelfs een tv van 100hz niet eens op 50 zetten, nouja laat maar.....;-)
euh die vlekken: ff een domme vraag maar heb je misschien geluidsboxen dicht bij je scherm staan ofzo??
Als je een tijdje hebt gespeeld moet het batterijtje in je Xbox wat het klokkie voedt genoeg geladen zijn om een paar dagen te kunnen onthouden. Video's en zo kunnen het toch ook. Dat van die blauwe stippen moet je gewoon ff checken op een andere tv, dan weet je of het je tv of je Xbox is. Ik heb het iig niet....
ja bij ntsc, duh, amerikaanse zooi dus, dan is je beeld ook wat scherper en stiller ja,maar da's gewoon omdat ze daar 60ipv 50hz qua frequentie hebben
er zijn ook gewoon europese tv's die 60 hz kunnen weergeven, erzit niks voor niks die optie erbij in het menu
ook amerikaanse zooi ,haha, nee hoor ben blij met m'n xboxje!!! al een tijdje zelfs.. nouja voor de rest zal ik niet meer offtopic gaan, want anders wordt ik vermoord door 60HordeZ mensen,,, of 50HordeZ nouja..." off tis al laat, ff checken of het halo2 filmpje d'r al is,,
je hoeft de tijd toch niet goed te zetten?? wat heb je er aan dan. je kan net zo goed gelijk doorgaan doe ik ook altijd.