help!! ik heb nu bijna een half jaar xboxlive en het werkt perfect!! maar vorige week wilde ik gaan spelen over xboxlive..ok..ze vroegen om mn code..ok..ik goede code ingevoerd. maar dan staat er dat ik mn xboxlive moet updaten. ok doe ik ook...is die xbox aan het updaten staat er op eens : XBOXLIVE IS NOT RESPONDING. PLEASE TRY AGAIN LATER. HOE KAN DIT!!! want ik heb het nu een week geprobeert en steeds krijg ik het zelfde...maar voor die ene beruchte week ging het wel goed? Kan iemand mij helpen!!!?!?!?
is dat bij elk spel?of als je naar dashboard gaat? heb je je kabels goed aangesloten?alles aanstaan? zeker goede code? edit: bel M$ op.
nee het is alleen bij PGR 2. en alles is aangesloten want ik kan wel counterstrike,MM3, spelen.. ik snap er geen zak van..
ik heb het ook al al sinds 13 maart xbox live maar dat komt door mijn internet verbinding.. nu krijg ik adsl
Wel vreemd dat het alleen bij PGR2 is, misschien dat er een server probleempje bij MS is van de PGR2 afdeling/updates. Weet niet of meer mensen die problemen hebben bij dezelfde game.
druk als je op dat scerm komt op y dan scrollen ... wat zijn je MT IC en NT waarde? Het kan zijn dat men heel erg druk aan het downloaden is (de nieuwe content van pgr2 was gister gelanceeerd)
euhm..Fardo, het begon sinds vorige week dus het kan niet komen doordat veel mensen in 1 keer heel veel aan het downloaden zijn op die ene bepaalde server. luister voor de rest wel naar Fardo
okay troubleshooter draaien .... en dan op y drukken P,L en MT IC en NT waardes melden ... ik vermoed dat je een alcatel speedthough modem hebt en dat je een mtu probleem hebt *kijkt koffiedik