Problemen met Vice City (PC)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shadow89, 29 sep 2003.

1. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een irritant probleem met GTA: Vice City op de PC(gedownload):
    Ik heb Windows XP Home.
    Ik heb de game al een keer uitgespeeld en toen van m'n PC verwijderd (ik heb wel de skins van Tommy Vercetti veranderd en een trainer gebruikt, namelijk Pizzadox ) Nu wil ik de game weer opnieuw installeren, maar dit lukt niet. Ongeveer op de helft van de Setup geeft hij een foutmelding: E:/data2.cab, het is een gegevensfout (cyclische redundantieconrole) Als ik op OK heb gedrukt, word de Setup gecanceled.
    Als ik via de E schijf de inhoud van data2 wil bekijken kan dat wel, maar er staan geen files in.
    Wie heeft ook GTA: Vice City en kan kijken of er bestanden in de map data2 staan. Alvast bedankt.

2. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt niet om een plaatje van de fout te laten zien. Het lukt niet om hem te plaatsen.

Laatst bewerkt: 29 sep 2003
  3. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Pech, moet je hem maar kopen, weet je tenminste wel zeker dat ie het doet.

4. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben je niet van verzekerd als je hem koop. Maar inderdaad downloaden van spellen is illegaal dus mag hier niet besproken worden.
    Helaas, er is maar 1 oplossing, zelf het internet afzoeken naar een oplossing. Wij kunnen/mogen je niet helpen!

Lees voordat je ga posten even de regeltjes door :cool:

5. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Check ff de technische forums van de ontwikkelaar (Rockstar), daar vind je vast wel iets wat helpt...

6. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee, bedankt

7. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    matig hoor.. sowiezo gaan downen van internet.. dan gaat het meestal ook nog fout ook.. en als je um niet eraf had gegooit had je deze shit ook niet gehad.. ik laat altijd ALLES op mun comp staan.. (vandaar DOOM3D8)) dan weet je cker dat ut goed blijft.

8. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik laat juist niet alles op mn comp staan, omdat het dan juist fout kan gaan. Oude systeembestanden worden aangepast of verwijdert, waardoor oudere zooi meestal niet meer werkt...
    En het kost gewoon te veel schijfruimte... :)

9. Scoutmaster

Scoutmaster Guest

ik formateer ook om de 2 maanden dan heb je veel meer ruimte.

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52

Deel Deze Pagina