[Ik wist niet precies waar ik het 't beste kon plaatsen, dus doe ik 't hier maar] Ik heb namelijk een probleempje, iedere keer als ik een filmpje wil afspelen met Windows Media Player loopt de computer 9 van de 10 keer vast. Sommige doen het soms wel, maar de meesten niet. Weet iemand wat het probleem hiervan kan zijn? Het gaat om WMP 9-series.
Ik heb 't geprobeerd en ik kreeg ook goede hoop toen ie uiteindelijk ook in buffer ging opslaan. Maar helaas, hij liep dus weer vast. :{ In ieder geval bedankt voor je tip.
Ruikt naar wat spyware ofzo. Heb je al virusscanner en/of spyware scanner laten lopen? Kan een mod deze ff verplaatsen naar PC Hardware, Software en Internet.
Ik denk dat ik weet wat het is. Het probleem zit hem in de codecs. Is het misschien het geval dat je meerdere codec-packs gedownload hebt? In dat geval moet je die verwijderen. Laat WMP alle codecs zelf opnieuw installeren, meestal helpt dat.
Ja, op volle toeren. Ik had geloof ik wel bepaalde 9-series codecs gedownload ofzo. Ook had ik van die DivX ( ) codecs maar volgens mij zijn die alweer weg. Hoe kun je WMP alle codecs opnieuw laten installeren (n00b ) ?
Ik wist nog niet dat die er was, zal het in ieder geval proberen. Hopelijk lukt 't. -Edit- Shit, is alleen voor Windows XP.
Media Player loopt ook vaak vast bij mij. Niet als ik een mp3'tje afspeel, maar vooral bij (lange) filmpjes en tv-programma's loopt hij vast. Misschien een ander programma nemen om filmpjes af te spelen?
Zelf vind ik Power Cinema 2.0 een goed programma, maar da's geen gratis programma'tje. Hij zit wel vaak bij videokaarten, dus de kans dat je hem mogelijk hebt is daardoor groter.
Ja precies, dat heb ik ook. Vreemdgenoeg loopt ie wel met alleen muziek maar filmpjes lukken maar niet. :{
Maar kun je daar wel alle filmpjes mee afspelen? Bijvoorbeeld de filmpjes op Xbw zelf, die zijn voor WMP.
Ik gebruik alleen maar winamp, neemt een stuk minder werkgeheugen in beslag en is skinable, speelt alles af.
Ik zal even overleggen hier, we hebben in het verleden namelijk al erg veel problemen met de computer gehad, maarja met z'n vijven (of vijfen ) gebeurt dat misschien wel vaker. In ieder geval iedereen bedankt.
Ik gebruik zelf Zoom Player, winamp en WMP, werken hier allemaal goed, gewoon geregeld een updateje en een aantal codecs