[XOne] Problemen met Xbox Live na update nieuwe Dashboard

Discussie in 'Games' gestart door DeKootje, 10 dec 2011.

1. DeKootje

DeKootje Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan niet meer op Xbox Live na het downloaden van de update van het Xbox Dashboard. Probleem is dat ik nu via een 2e email (ouders) de "Therms of Use" moet accepteren.

Helaas is dit een oude email, en gebruik ik deze dus ook niet meer. Ik had deze toe moeten voegen omdat ik bij het aanmaken van Xbox Live account ikzelf nog geen 18+ was. Alleen moeten mijn ouders dus nu weer goedkeuring geven terwijl ik dus gewoon 18+ ben. Is er een manier dat emailadres uit te zetten?

Ik heb al geprobeerd om via hotmail het wachtwoord van mijn oude email te resetten maar dat lukt ook niet. Het accepteren van de "Therms of Use" gaat dus niet lukken omdat wachtwoord niet weet.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Contact op nemen met microsoft en het probleem uitleggen. Denk dat dit de enigste oplossen is.

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik las dat je kan proberen op de website van Xbox in te loggen met jou eigen mail en wachtwoord. Dan staat er ook dat de Therms zijn verander. Accept ze en je zou moeten kunnen inloggen op je Xbox.

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb de zelfde problemen met XBL op mijn "Slim" 8)
    Het email adres blijkt gekoppeld te zijn aan een opgezegde email-adres van Ziggo.

2 keer met Microsoft gebeld en beide keren werd ik doorverwezen naar de provider :mad:
    Natuurlijk ook gebeld met Ziggo , helaas konden ze me eerst niet helpen omdat ik al aan mijn limiet van email adressen zat.
    Ze hebben van de opgezegde email-adress een Alias gemaakt en deze zou maandag of dinsdag aan mijn hoofdaccount gekoppeld worden :thumbs:

5. DeKootje

DeKootje Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Probleem is verholpen. Ik heb de leeftijd van mijn email verandert (stond zonder jaar), en daarna moest ik mijn Gamertag opnieuw downloaden, en nu doet ie het weer.

6. nexzo

nexzo Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die dit probleem nog steeds hebben. Ik had dit probleem ook.

Ik ben naar www.xbox.com gegaan, ingelogt met me LIVE account en toen stond er ''Terms of usage'' die moest ik accepteren, daarna kon ik weer vrolijk op xbox live. :)

Deel Deze Pagina