hallo.. Mijn neefje heeft hier een xbox, die het niet meer doet... Hij start wel, maar daarna komt er op de beeld te staan van: ''Neem contact op met uw leverancier..'' ''Probleem 16'' ofzo.. dit heb ik even nagevraagd en er was iets met de harddisc.. Deze xbox is maar 4 maanden oud.. Maar ze hebben het bonnetje niet meer.. Weten jullie misschien nog iets wat ze kunnen gaan doen..?
Jup, heb zelf ook hele goede ervaringen met ms. Ze vragen alleen het serienr van je xbox, niks over een bonnetje ofzo.
1 ding vind ik wel stom van die helpdesk, je heb een vastetelefoon lijn nodig. Je kan er niet met een mobiel heen bellen, omdat wij geen vastetelefoon lijn hebben. Mijn headset staat bijna op het randje om tegaan, en ik wou bellen naar m$ helpdesk met m'n mobiel. En toen kreeg ik tehoren: ''Deze dienst is niet bereikbaar via een mobieletelefoon''
0800 nummers kan je niet bellen met mobiele telefoons. heb zelf goede ervaringen met de Xbox service lijn!