Heej, Ik wou gisteren (6 juni) de update gaan installeren op mijn 360. Ik startte hem op en ik kreeg meteen een melding dat er een update verkrijgbaar was. Ik klik hem aan en hij begint te downloaden. Opeens stopte hij er echter mee en de 360 gaf aan dat er een failure was en dat of mijn harde schijf volzit (wat me sterk lijkt met nog 10 gigabyte aan ruimte) of dat er iets mis wat met mijn netwerkconnectie (wat wel eens vaker is met die k*tprovider hier). Ik deed dus even de connection tests en doen hij xbox live aan het testen was kreeg ik weer melding dat er een update aanwezig is. Ik klikte de update weer aan maar meteen toen hij wou opstarten werdt het download scherm vervangen voor weer een nieuw failure scherm. Ik heb al de site www.xbox.com/support bekeken maar ook daar kan ik geen nuttig info vinden. Zijn de servers vol of zal het gewoon aan mijn provider liggen want ik krijg alleen maar steeds een failure scherm. Misschien nog wat nuttige info: Mijn 360 is in Maart 2006 gekocht maar heeft nog wel steeds de launch dvd drive erin zitten.
Gewoon even de helpdesk bellen van Microsoft, Hun weten er vast wel raad mee, En anders: Heb je al geprobeert om even je harddisk eraf te halen en dan er weer op te zetten?
door die update doet bij mij half marketplace het niet, krijg iedere keer een failure en dan een code erachter...
Ja, Lekker is die Microsoft, Kom we maken een dikke kut update die je dus niet eens kan downloaden. (connectie: Open) Als ik hem morgen nog niet kan downloaden verkoop ik me 360 wel, Dit slaat dus gewoon helemaal nergens op.... wat een **** blunder.
Er is een speciale thread deze over deze update gaat. Daar kun je dus ook terecht met vragen en opmerkingen. Daarnaast posten enkele mensen nu zowel hun klachten in dit topic als in het juni update topic en dat is niet de bedoeling. Gelieve hier verder te gaan. Closed.