problemen microsoft support

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door pol51, 14 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pol51

pol51 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een nieuwe xbox360 gekocht met het spel Ghost recon, na 5 uur spelen zaten erop de dvd groeven bijna op het uiteinde van de schijf,waardoor het spel niet meer draait,weg euro's dus.
    Microsoft ontkend dat dit door de xbox komt en wil het spel niet vervangen
    zeer slechte service dus.
    Mijn vraag heeft iemand hier ervaringen over,en weet iemand hoe je alsnog dit spel vervangen kunt krijgen

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    MS is natuurlijk alleen grotendeels verantwoordelijk voor hoe de 360 functioneert. Als jij kunt aantonen dat jouw 360 je spel gemold heeft dan heb je een punt en geven ze je vast een nieuw spel. Daar hoor je hele wisselende verhalen over. Maar nu, je had het spel 5 uur gespeeld? Vandaag? Ga gauw terug naar de winkelketen en zeg dat het spel het niet doet ofzo, en staat jouw 360 staand of liggend?

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Xbox 360 van verticaal naar horizontaal (of andersom) gezet tijdens het spelen?

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien was het het spel.
    Wanneer is je 360 geproduceerd? (zie achterkant)
    En verschuif nooit je 360 als je aan het spelen bent inderdaad, als je jouw spellen heel wilt houden..

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb dit ook gehad.. tot 2 keer toe zelfs, de eerste keer was het mijn eigen schuld

ik had mn 360 zo'n 30 min en toen zei een vriend van me.. heej je kan hem toch ook rechtop zetten dus ik deed dat terwijl mijn 360 nog aanstond met spel erin resultaat: een dikke ronde kras op mn madden 06

ik ben terug gegaan naar de winkel en die heeft mij een compleet nieuw spel gegeven

de 2e keer echter bij media markt amsterdam moest ik microsoft bellen en die heeft mij wederom terug gestuurd naar media markt en mij verzekerd dat media markt het zelf moest vervangen
    gelukkig hebben ze dat toen ook gedaan

samengevat: terug gaan naar de winkel

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je mag hem overigens zelfs niet kantelen als hij uit staat met een spel erin. Als ik dat even mag toevoegen aan hetgene wat boven mij is gezegd.

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vraag me af, heeft het effect op hoe goed je spel speelt? Ik bedoel, leeft hij de disc niet meer achteraf?

Zelf heb ik 't nog niet meegemaakt, maar als dat het geval is, lijkt me dat je wel een goede zaak hebt om een vervanging te krijgen.

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @ the matrix

van fouten leer jeO-)

9. Miracle

Miracle Guest

Lees eens goed, er staat dat zijn spel het niet meer doet :9

10. Thunderscream

Thunderscream Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    En van de handleiding lezen ook.... :)

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    haha.. k was te pumped up om dat te doen:p

k bedoel.. je komt thuis met een 360 je sluit m aan op je tv.. wat doe jij?? eerst je handleiding van zo'n 100 pagina's uitlezen of meteen spelen?

12. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Lezen natuurlijkO-) Ik bedoel, die veiligheids dingen van flitsende beelden vind ik altijd zoooooo interesant om te lezen! Zelfs in me vrije tijd 8)

#sarcasme#

:+

Zoals iedereen hier al zegt, gewoon terug naar de winkel(met bonnetje o.i.d.?) & het laten vervangen...

13. Rutger98

Rutger98 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gouden tip:

ga doelgericht lezen het bespaard uren:cool: *)

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Support van Microsoft is goed. Maar dit is denk ik je eigen schuld je kan namelijk alleen deze krassen rijgen als je xbox 360 met een dvd er in kantelt. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de uitgever van Ghost Recon meestal kan je dan voor weinig een nieuw exemplaar krijgen. Ik sluit deze thread, omdat er al threads over dit probleem gaat. Voor vragen kan je altijd contact met me opnemen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina