Vandaag dus een Xbox gekocht maar het eerste wat me opviel was de grote hoeveelheid zachte ruis. De ruis overheerst onderhand het geluid. Iets wat bij mijn GameCube helemaal niet te horen is... En bij t afspelen van (sommige) DVD's valt t geluid regelmatig weg en verspringt het beeld van helder beeld naar donker beeld... Is dit normaal? Alvast bedankt....
Stekkertjes wel goed in je TV gepleurd? /edit : Haha zit die hier al een tijdje op het forum wachtend op de Sega pack, heeft die hem eindelijk heeft die problemen
Mijn schoonvader heeft dat van dat verspringen van helder naar donker beeld en van de zwarte schaduwvlakken in je beeld. Dat heeft hij met zijn Pioneer DVD speler die direct op zijn TV is aangesloten......MET EEN ROTTE KABEL. Het kan zijn dat je ingang van je TV niet goed meer is. Of je kabel is niet 100%, of je hebt 'm misschien via je Video/DVD doorgelust?
Mmm, ik heb m wel doorgelust via video idd. Maar het gekke is dat ie dat niet bij alle DVD's doet... Dus denk niet dat t daaraan ligt...
Dus denk niet dat t daaraan ligt... ...mmhhh... dan stel ik voor, probeer het dan eens zonder de videorecorder er tussen... of ben ik nu te slim bezig?